LeMaxi 3 Skrevet 11. Marts, 2021 Er der nogle der har erfaring med hende her? https://annoncelight.dk/showad/314457 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheM 65 Skrevet 11. Marts, 2021 Ja, det har jeg. Hun er en meget sød og indlevende pige, hvor der er value for money. Som jeg har skrevet i flere andre tråde, så er det mildt sagt kraftig signalforvirring med profilerne osv. på den adresse i øjeblikket, men billederne af Amanda, som du nævner, er ægte og taget i lejligheden, kan jeg se. Hende ville jeg bestemt gerne besøge igen, men som sagt er jeg lidt knotten over de fake profiler, de kører med ved siden af. Det er sikkert ikke noget pigerne finder på, men det er lidt ligesom at bestille et glas rødvin og så får man et glas rosévin - der er ikke noget galt med rosévin, men hvis man havde drømt om et glas rødvin så er det en killer - håber det giver mening 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenGenertetype 6 Skrevet 11. Marts, 2021 Ved du om de er alene i lejligheden, eller er der flere personer der deler lejlighed og så bare har et værelse hver ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheM 65 Skrevet 11. Marts, 2021 (edited) DenGenertetype skrev, for 5 minutter siden: Ved du om de er alene i lejligheden, eller er der flere personer der deler lejlighed og så bare har et værelse hver ? Det virker som om at der er 2 piger i lejligheden. De har hver sit værelse. Redigeret 11. Marts, 2021 af TheM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Antrahx 34 Skrevet 13. Marts, 2021 Bliver i også spurgt til selfie. sys det er grænseoverskridende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheM 65 Skrevet 14. Marts, 2021 Det har jeg aldrig oplevet, og jeg ville heller ikke sende en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongen39 0 Skrevet 18. Marts, 2021 Antrahx skrev, den 13.3.2021 at 13:25: Bliver i også spurgt til selfie. sys det er grænseoverskridende ? Jeg er helt ny i det her game - men har også fået besked på at sende Selfie, som det første svar da jeg skrev til Amanda på Whatsapp! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg