Hop til indhold
LeMaxi

Sweet Amanda in Odense

Recommended Posts

Ja, det har jeg. Hun er en meget sød og indlevende pige, hvor der er value for money.

Som jeg har skrevet i flere andre tråde, så er det mildt sagt kraftig signalforvirring med profilerne osv. på den adresse i øjeblikket, men billederne af Amanda, som du nævner, er ægte og taget i lejligheden, kan jeg se. Hende ville jeg bestemt gerne besøge igen, men som sagt er jeg lidt knotten over de fake profiler, de kører med ved siden af. Det er sikkert ikke noget pigerne finder på, men det er lidt ligesom at bestille et glas rødvin og så får man et glas rosévin - der er ikke noget galt med rosévin, men hvis man havde drømt om et glas rødvin så er det en killer - håber det giver mening :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenGenertetype skrev, for 5 minutter siden:

Ved du om de er alene i lejligheden, eller er der flere personer der deler lejlighed og så bare har et værelse hver ?

Det virker som om at der er 2 piger i lejligheden. De har hver sit værelse.

Redigeret af TheM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Antrahx skrev, den 13.3.2021 at 13:25:

Bliver i også spurgt til selfie. 
sys det er grænseoverskridende ?

Jeg er helt ny i det her game - men har også fået besked på at sende Selfie, som det første svar da jeg skrev til Amanda på Whatsapp! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...