Hop til indhold

Sweet Amanda in Odense

Featured Replies

Skrevet

Ja, det har jeg. Hun er en meget sød og indlevende pige, hvor der er value for money.

Som jeg har skrevet i flere andre tråde, så er det mildt sagt kraftig signalforvirring med profilerne osv. på den adresse i øjeblikket, men billederne af Amanda, som du nævner, er ægte og taget i lejligheden, kan jeg se. Hende ville jeg bestemt gerne besøge igen, men som sagt er jeg lidt knotten over de fake profiler, de kører med ved siden af. Det er sikkert ikke noget pigerne finder på, men det er lidt ligesom at bestille et glas rødvin og så får man et glas rosévin - der er ikke noget galt med rosévin, men hvis man havde drømt om et glas rødvin så er det en killer - håber det giver mening :) 

Skrevet

Ved du om de er alene i lejligheden, eller er der flere personer der deler lejlighed og så bare har et værelse hver ?

Skrevet
DenGenertetype skrev, for 5 minutter siden:

Ved du om de er alene i lejligheden, eller er der flere personer der deler lejlighed og så bare har et værelse hver ?

Det virker som om at der er 2 piger i lejligheden. De har hver sit værelse.

Redigeret af TheM

Skrevet

Bliver i også spurgt til selfie. 
sys det er grænseoverskridende ?

Skrevet

Det har jeg aldrig oplevet, og jeg ville heller ikke sende en.

Skrevet
Antrahx skrev, den 13.3.2021 at 13:25:

Bliver i også spurgt til selfie. 
sys det er grænseoverskridende ?

Jeg er helt ny i det her game - men har også fået besked på at sende Selfie, som det første svar da jeg skrev til Amanda på Whatsapp! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.