Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj de hr. og damer.
 Var ude og besøge Julia i mandags aften.

Tale samme på SMS det gik ok lidt bøvled jeg fik en aftale og pris, hun lige i den dyer end. Men kvalit koster jo.

Da jeg pakeret ringe jeg tl hind hvor hun guide  mig "sød stemme tænkte jeg"

Mine forventninger var lidt sprat, hvad ikke kunde læse så meget om hide og høj pris.

Da jeg kom ind i hindes lejlighed blev jeg møde at en lille nips af en pige klæt elegant på fra top til tå og med løst hår, wow!! tænte jeg sikken en krop var helt soldt.

Hun spurgte om jeg vil havde en glas vin eller vand, ja tak hun fik en glas hvidvin og hun fik det aftalt beløb, da penge havde skifted hånd fin jeg straks en masse dejlig intime  kys og hind hend var på opdagelse på min krop... Vid du havde et bad spurte hun om ja tak en hurtig skyld. 

Da jeg kom ud af badet og ind i soveværelset forsatte vi kys og kælen. Hun kravlet op på sengen og lå på alle fie og tog min pik i mumden og jeg fik er vildt  godt BJ klart et af de beste meget længe. Hun kunne virklig god lide ar forkæle min pik og nosser længe, det kunne være grun nok for mig at komme til bage til hinde.

God sex i mange stillinger. Normalt er jeg en missionær fan da der e så meget dejligt at se på. Da jeg tog Julia bagfra og så hindes lille meget lækker røv og min pik banke der udaf var jeg het solgt fuck en dejlig syn.

Vi slut af med vild BJ! Længe siden jeg har prøvet det. 
Det var en hår omgang og super dejlig, jeg lå lig på senge mens hun gik ud og vaske hend "jeg var komme ude hinde mund og hænder" tog jeg mi selv i bar og ligge og kigge på hindes røv og tænke den kunne jeg sq godt knippe igen hun så og spurgte hvad se du på "your sexy ass baby"

Kommme jeg igen JA

Hun har sidst dag fredag den gang.

Bj 11/10

Sex 9/10

Steder 10/10

Indlevelse 9/10

Kop 9/10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonDo skrev, 1 time siden:

"your sexy ass baby"

Jeg havde ikke penge nok med til hinde svar :wacko: det har næste gang.....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skøn anmeldelse blev lige mindet om mit eget møde. Julia er helt fantastisk lækker og dejlig en lille missekat og god at snakke  med hun er meget kvik og har sine standarter hvilket jeg har vild respekt for og så skider hun på tiden om den går lidt over hvis man lige skal afslutte. var forbi i sidste uge kunne bruge mange timer med hende uden problemer andet end økonomisk jeg har ikke selv mange oplevelser og slet ikke de dårlige da jeg venter på den rigtige vil hellere bruge 50% mere på en god oplevelse end at rende ind i en slidt tøs med sorte tænder der koster 800 kr i timen og hader sit liv julia er en gudinde uden lige helt sikkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Men 1.400 for en halv time og 600 ovenI for en fræk afslutning. Kan sex være så mange penge værd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonDo skrev, for 6 timer siden:

Kop 9/10

Er din bedømmelse baseret på koppens udseende alene, eller også på koppens indhold? Elsker også en god kop.:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 42 minutter siden:

Men 1.400 for en halv time og 600 ovenI for en fræk afslutning. Kan sex være så mange penge værd?

Alt er relativt, ikke? Men hun er i dén grad luksus. Virkelig indlevende og bare dygtig til sit arbejde. Selvfølgelig vil der være forskellige kemier, men du kan jo se, at hun har rigtig mange gode anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tillerman skrev, for 11 timer siden:

Alt er relativt, ikke? Men hun er i dén grad luksus. Virkelig indlevende og bare dygtig til sit arbejde. Selvfølgelig vil der være forskellige kemier, men du kan jo se, at hun har rigtig mange gode anmeldelser.

Jeg giver også gerne meget mere for en skøn og lækker luksus oplevelse, eller noget usædvanligt frækt som får mig helt op og ringe.  Som jeg kan gå og tænke tilbage på og summe inde i mig selv af fryd, de efterfølgende dage.
Frem for at jeg har fået et billigt værdiløst kedeligt knald uden nogen som helst indlevelse, hvor jeg kun føler ærgrelse og fortrydelse bagefter. Som bestemt ikke styrker min selvrespekt.
Det svære består jo så bare at finde de guldkorn som virkelig tænder mig og får mig op og ringe. Hvilket ikke altid . . . Bare ar de dyreste piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...