Hop til indhold

Recommended Posts

anmelder skrev, for 6 minutter siden:

Ud fra billederne vil jeg sige udenlandsk prof :)

Helt enig - og gør mig egentlig heller ikke så meget. Hun skriver dog dansk - håber i hvert fald, at det er hende... Ville bare sikre mig, at mine sparepenge ikke går til spilde med en kedelig omgang ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 52 minutter siden:

Det er hun ikke. Men mere GP end SB Hun er 100% Dansk

Tak for indsparket - kan du røbe mere? Holder udseendet ift. billeder - og hvordan med selve ydelserne? Jeg er især til de piger, der er mere indlevende, intime og nærværende end de mere kolde maskiner - hvordan er hun på den front? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NaughtyGuyDK skrev, for 19 timer siden:

Tak for indsparket - kan du røbe mere? Holder udseendet ift. billeder - og hvordan med selve ydelserne? Jeg er især til de piger, der er mere indlevende, intime og nærværende end de mere kolde maskiner - hvordan er hun på den front? 

Pas, jeg har ikke mødt hende! Men var meget tæt på at møde hende for 2 uger siden. Men jeg aflyste da hun kun ville ses i en time! Det virkede på mig som at det var lige på og hårdt og er ikke det jeg søger hos en SB.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Afklaretmand skrev, for 15 timer siden:

Foregår den ene eller to timer hos den mås man sige flotte babe?

mvh

Min aftale var hos hende privat - men jeg måtte springe fra pga. arbejde - og uden fastsat tid (citat: "vi kigger ikke på uret"), så der er bestemt noget ved hende, der trækker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen friske meldinger om hende?

Jeg er ved at få en aftale med hende og hun virker fræk og med på det hele. Sex med gummi men bj uden og med slug

Og hendes sugar er reguleret til 2022 priser :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, 1 time siden:

Er der nogen friske meldinger om hende?

Jeg er ved at få en aftale med hende og hun virker fræk og med på det hele. Sex med gummi men bj uden og med slug

Og hendes sugar er reguleret til 2022 priser :-)

 

Har du et link til hendes nye profil?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...