Hop til indhold
nian1978

Gadepiger i Odense?

Recommended Posts

Jeg var forbi en sen eftermiddag sidst november først i december og på hjørnet af Østergade og Ridehusgade genkendte jeg en af pigerne derfra som stadig trak der, og jeg kan huske at hendes blow var lidt sølle dengang så jeg valgte at takke nej til hende.

Om der er nogle af de andre piger der stadig er jeg ikke klar over

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 minutter siden:

Hvor mener du? De to gader krydser da ikke hinanden.... Mener du Enggade og Østergade?

Ridehusgade ender ud i Engade, men selve krydset er Ridehusgade og Østerbro, men jeg vil mene at vi tænker samme kryds ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 18 timer siden:

Elskabet står på hjørnet af de to veje som er nævnt ovenfor.

Hmm.. Synes ikke, at jeg kan se noget på Google Street View..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det var tider for et par år siden, hvor der stod frække, sorthårede rumænske piger i tårnhøje høje hæle og meget lårkorte nederdele i gaden......de var søde og frække at være sammen med enten hjemme, i bilen, eller i buskadset ved gaden......meeeen må sige, at hende ved el-skabet simpelthen er for ussel og alkoholiseret til mig....virkelig frastødende i min bog.

 

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en hvid rødhåret krøltop der nu, pikken tog beslutningen for mig hvad angår hende her, store silikonebryster, lidt mave, god røv, charmerende ansigt og med accent.

Hvor hun er fra ved jeg ikke, og man går nærmest spidsrod forbi narkomaner for at komme om på en græsplæne, så er ikke for sarte sjæle.

Hun tilbyder alt for 500kr spurgte ikke hvad det indebar, men fik deepthroat, facefuck og CIM for pengene...Hun ville også have sex og kysse, meeen bed ikke lige på...Skal jeg have den indeni munden med en som jeg ikke ønsker at kysse...Nok ikke...Men var en fræk oplevelse da hun er god til sit job og nu krydser jeg fingre for lillemanden...Der var også kram og holden i hånd, så alt i alt en mærkelig oplevelse fra en pige som ikke virkede helt ædruelig.

Jeg tog chancen melder tilbage om et par uger vdr om den er faldt af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

For en, der ikke bor i byen, kan du så oplyse hvor i byen, du løb på hende ? Er det ved det el-skab, der er nævnt længere oppe i tråden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...