Hop til indhold

Recommended Posts

Roden skrev, for 42 minutter siden:

Ifølge dette indlæg https://www.eroguide.dk/forum/topic/131231-thai-60-75-år/?do=findComment&comment=1231173 kunne man få indtryk af, det ikke var svært at få mere end massage.

Alene dét, at der annonceres på Annonce-light giver et fingerpeg om, at der er mulighed for mere.

Der var ingen tale om det da jeg var der, og hun gjorde meget ud af at understrege det flere gange, også da jeg var kommet frem. Måske andre har fået tilbuddet, skal jeg ikke kunne sige, men jeg fik på ingen måde det tilbudt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udover det, skal det måske nævnes at massagen som helhed egentligt var ret fin - hun forsøger helt klart at løsne op i myoser og nævnte også at mine skuldre da helt klart var problematiske (hvilket de er). Hun brugte ikke olie i 80% af tiden og sluttede faktisk bare lige af med en smule olie på kroppen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været et smut forbi, i mangel af bedre.

Ja, ok massage, uden at være prangende. Hun havde gang i noget lir - men jeg tændte nu ikke rigtigt på hende. Så der skete ikke yderligere.
Jeg kommer ikke igen.

Generelt er det svært at finde nogle i disse tider, hvor det er massagen der er fokus på. Min erfaring er at dem der, for tiden er aktive, er dem der helst vil noget mere end blot massage :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for en 4-5 uger siden, det foregik på en tynd madras på gulvet, meget hårdt at ligge på.

Var helt øm i mave og brystkassen da jeg endelig kom op igen.

Fik et håndjob der ikke var noget særlig kunne ha gjort det bedre selv.

Jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...