Hop til indhold
Guest Northern Man

Thainisa Aalborg

Recommended Posts

Guest Northern Man

Hej folkens. Jeg har luret med på jeres side i nogle år, uden at melde mig ind eller bidrage.

Men nu ville jeg prøve at være med, til at bidrage lidt med oplevelser. Min første gode oplevelse hos en glædespige i et godt stykke tid.

Mit første oplevelse som jeg vil dele med jer, er mit besøg hos ThaiNisa https://annoncelight.dk/showad/303597

I aftes var mit første møde med hende,  hun virkede som en virkelig sød og frisk kvinde efter min mening.

Jeg nød hendes selskab ca 40 minutters tid, hvor hun opfyldte en fantasi jeg har haft i et godt stykke tid. Hvorefter hun gav mig en god og kort massage til sidst.

Hvad vi lavede behøver i vist ikke at vide, men bare at hun virkede yderst glad og serviceminded.

Vi snakkede også lidt undervejs, om lidt af hvert. Hun foreslog selv en fantasi, hun meget gerne ville hjælpe mig med. Hvis jeg var interesseret, hvilket jeg er :)

Jeg gik derfra fuldt ud tilfreds og kunne helt klart tænke mig at møde hende igen. Det var en rigtig god oplevelse hos Nisa, tror virkelig hun nyder hvad hun laver og at man kommer langt hos hende med god behandling og komplimenter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det svarer meget godt til mine oplevelser med hende. Hun er en både sød og sjov pige og så ved hun hvad hun laver :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Northern Man

Og hun kan sikkert sno de fleste mænd om sin lillefinger, efter lidt tid i hendes selskab kunne jeg forestille mig. Absolut charmerende var hun :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...