Hop til indhold

Recommended Posts

Wow - bare wow :x

Er lige kommet hjem efter at have besøgt Jessy og hvilken fantastisk oplevelse, det var. 
Inden at det lykkedes at lave aftalen med hende havde jeg forsøgt mig med et par andre piger, men uden held eller måske var det faktisk held i uheld ;)

Aftalen kom hurtigt i stand, hun svarede med det samme, da jeg skrev og efter lidt beskeder frem og tilbage (hvor jeg startede med at kalde hende Jenny :wacko:) lavede vi en aftale på 30 minutter. 

Stedet var nemt at finde, og jeg blev modtaget af den dejligste pige i lækkert lingeri, jeg længe har set. Jeg blev vist ind og fik masser af lækre kys og intime kram (hvilket har været savnet i corona-tiden) inden hun fik lagt mig på sengen og vi gik i gang. Hun fik pillet tøjet af mig og gav mig herefter et BJ, som englene sang. Fik hende om i en 69’er, så jeg samtidig kunne slikke hendes frække fisse. 
Efter nogle minutters slikken satte hun sig op på min pik og red mig, mens jeg kyssede og klemte hendes flotte silikone-bryster. 
Herefter en fræk doggy, og det lød virkelig på hende, som om hun nød det. 
Der gik ikke længe, før jeg ikke kunne klare det længere og jeg fik sprøjtet min sperm af i kondomet. 

Herefter og det er her, hvor Jessy adskiller sig fra de fleste andre gp’er, jeg har besøgt, gav hun sig god tid til at nusse både min krop og min nu halvslatne pik, mens vi talte om løst og fast i et godt stykke tid. Det virkede bestemt ikke som hun havde travlt med at få mig ud af døren. 

Alt i alt en fantastisk oplevelse og det er bestemt ikke sidste gang, jeg besøger hende. Næste gang bliver tiden dog skruet i vejret :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...