Guest Nemtøs Skrevet 9. Marts, 2021 Glæder mig voldsomt meget til at kunne komme ud og spise på restaurant, biograf og teater ture. Ophold på hotel med spa oplevelser. At kunne mødes fysisk med mit sociale netværk. Komme til frisør og få plejet den vilde manke. Sexe igen og igen og igen... med dejlige frække mænd. Fuck jeg savner min hverdag før corona. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 9. Marts, 2021 (edited) Coco Darling skrev, for 9 timer siden: Mange ting. Masser af blandet sex, og sluge sperme krammer til ens nære. Komme til frisør og negle salon. Indhente nogle forsømte fester med vennerne. Ud og rejse Hvis bare danske piger og damer tænkte og udførte dette i deres liv , så ville danske mænd gå rundt med et smil på hver eneste dag. Ærgeligt at der ikke er flere danske piger/damer der reklamerer med dette ( mod merpris selvfølgelig) De kunne jo bede kunden/ manden om at spise frugt og drikke vand op til besøget, så det glider bedre ned hos pigerne. Vi mænd har så meget at takke piger for som lige går skridtet videre i elskovslegene. Redigeret 9. Marts, 2021 af ppd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 10. Marts, 2021 En god frokost på Raadhuscafeen i Århus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 10. Marts, 2021 Glæder mig til at møde en super sød pige fra SD til en date i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenSidsteKavaler 192 Skrevet 10. Marts, 2021 At vi går en varmere tid i møde (skønt jeg har vintervejret meget kært), så jeg igen kan sidde ude på balkonen - med et glas vin i hånden, fundere over livet og lytte til stemningen nedenfor, hvor det summer og emmer af leben og optimisme, som jeg kendte det engang. /DenSidsteKavaler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1607 Skrevet 10. Marts, 2021 Hvor jeg bor er der heldigvis åbnet op for frisører. Men altid lang venteliste, efter at have været lukket ned længe, så der kan jeg først komme til i næste uge. Var dog heldig at blive klippet lige før de lukkede ned sidst så ikke så langhåret Inden for nærmeste fremtid (1-2) mdr glæder jeg mig til en af mine ture til KBH. Der er der forhåbentigt åbnet op for GB´ere igen. Lidt længere ude i fremtiden, Juni, juli, der glæder jeg mig til EM i fodbold. Håber der er så mange vaccineret til den tid, så der igen kan være tilskuere på stations. Ville være ærgeligt nu hvor Danmark havde 3 hjemmekampe, at der ikke måtte være tilskuere Lang ud i fremtiden, næste år, der glæder jeg mig til igen at kunne rejse til udlandet. Tror ikke det bliver muligt denne sommer. Er måske en chance hvis der bliver lavet vaccinepas, men tvivler det bliver adgang til udenfor EU foreløbigt. Fik ellers mit første skud vaccine igår Hedder sig mit job er det man kalder frontpersonal, så kom frem i køen. Blev dog Astrazeneca. Glæd jer Så godt som alle jeg har hørt om, er blevet syge efterfølgende. Dog selv sluppet rimeligt, og bare haft feber og træthed igår og i formiddags. Men pt ikke mærke noget. Men hvad gør man ikke for at samfundet igen skal blive normalt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bossen 32 Skrevet 10. Marts, 2021 Jeg glæder mig mest til en dejlig omgang med @Frække Tanja, så jeg endelig kan få indløst min gevinst. Jeg er bange for, at jeg ender med, at blive afhængig ;-). Jeg har kigget på de super flotte billeder af hende flere gange om ugen. Så må nummer 2 blive - endnu en omgang med @Frække Tanja - gæt nummer 3 :-) nummer 10 - sommerferie tak for jeres tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 10. Marts, 2021 Det korte svar ifht TS, bliver, når Corona er borte med blæsten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 10. Marts, 2021 Bossen skrev, for 3 timer siden: Jeg glæder mig mest til en dejlig omgang med @Frække Tanja, så jeg endelig kan få indløst min gevinst. Jeg er bange for, at jeg ender med, at blive afhængig ;-). Jeg har kigget på de super flotte billeder af hende flere gange om ugen. Så må nummer 2 blive - endnu en omgang med @Frække Tanja - gæt nummer 3 nummer 10 - sommerferie tak for jeres tid Det vil jeg glæde mig til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JanK Skrevet 10. Marts, 2021 Jeg glæder mig faktisk også ret meget til at al den Corona-snak og uenighed forstummer. Ok, uenigheden forstummer nok aldrig, men så bare Corona-snakken da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 11. Marts, 2021 Jeg rejser (stadig) meget. Det jeg sælger, er mere populært end nogensinde og forstærkes altid i krisetider. Så jeg er nyklippet og ny-rejst. Det jeg savner er at kunne færdes frit, mødes med venner, bekendte og familie. Og det jeg glæder mig mest til, er at restauranter, barer osv genåbner. Det første jeg gør, er at invitere 2 gode gamle venner på frokost. Det bliver på Café Victor. Vi skal have østers og tatar (Københavns bedste) og drikke Belle Epoque. Ligesom før Covid-19. Vi bliver der lige indtil aften. Så skal vi have østers til aftensmad.... Og lidt mere champagne. Vi bliver der, lige indtil vi går ind til naboen (Lusso) sent. Uha, jeg savner byturene på Victor, Lusso og Lucifer. Og det dejlige kvindelige selskab, der sjældent undgåes når man spiser og drikker dér (og deler ud af drinksene). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1607 Skrevet 11. Marts, 2021 Nu det hele som minimum forsinket, og i værste fald mange måneder forsinket, hvis det ender med at de helt forbyder Astrazeneca. Som jeg skrev i indlæg ovenover, så svært at finde nogle der ikke som minimum fik influenza efter første stik Hørte lige fra mit arbejde, der totalt panik idag med masse sygemeldinger. De er netop som mig blevet vaccineret denne uge. Men håber ikke der er alvorlige bivirkninger, så den vaccine pilles af. Det er vel den Danmark har bestilt flest af/regnet med at bruge flest af, her i foråret ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 11. Marts, 2021 (edited) ZEUS skrev, for 12 minutter siden: Nu det hele som minimum forsinket, og i værste fald mange måneder forsinket, hvis det ender med at de helt forbyder Astrazeneca. Som jeg skrev i indlæg ovenover, så svært at finde nogle der ikke som minimum fik influenza efter første stik Hørte lige fra mit arbejde, der totalt panik idag med masse sygemeldinger. De er netop som mig blevet vaccineret denne uge. Men håber ikke der er alvorlige bivirkninger, så den vaccine pilles af. Det er vel den Danmark har bestilt flest af/regnet med at bruge flest af, her i foråret ? Ja, jeg skulle vaccineres i dag (AstraZeneca) men fik besked at alt er aflyst Men må vente Godt dag til dig og alle andre Mvh Sebmus Redigeret 11. Marts, 2021 af Sebmus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1905 Skrevet 11. Marts, 2021 ZEUS skrev, for 31 minutter siden: Nu det hele som minimum forsinket, og i værste fald mange måneder forsinket, hvis det ender med at de helt forbyder Astrazeneca. Som jeg skrev i indlæg ovenover, så svært at finde nogle der ikke som minimum fik influenza efter første stik Hørte lige fra mit arbejde, der totalt panik idag med masse sygemeldinger. De er netop som mig blevet vaccineret denne uge. Men håber ikke der er alvorlige bivirkninger, så den vaccine pilles af. Det er vel den Danmark har bestilt flest af/regnet med at bruge flest af, her i foråret ? Det er Johnson & Johnson vi har bestilt flest af. Den bliver næppe forbudt. EMA har meddelt at der ikke er en oplagt sammenhæng mellem vaccinen og blodpropperne. Det sker af forsigtighedsgrunde og ganske normal procedure ved medicin. Jeg er ret sikker på AZ-vaccinen kommer i brug igen efter de 14 dage. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. Marts, 2021 Jeg skal begynde nyt arbejde i april, og glæder mig virkelig til vi kan møde fysisk ind hjemmearbejde fra dag 1 er ikke den ideelle opstart i min verden. Ellers.. åh, en god øl på et livligt værtshus med venner, jo tak! Og sex med alle dem jeg har lyst til! Masser og masser af sex. Sex med mange mænd på én gang, er så savnet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg