1user 50 Skrevet 8. Marts, 2021 Jessy is back. What a time to be alive! I had a phenomenal time with her sometime back in spring 2019. Fantastic body combined with class A service. I haven't had the opportunity to visit her since. Sometimes I read reviews about pictures that aren't up to date. Did anybody visit her this time (or any other time lately) and confirm whether she's still as well-sculpted as her pictures indicate? Thanks! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3733 Skrevet 8. Marts, 2021 Jeg var sammen med hende sidst hun var her, og der lignede hun stadig sine billeder. Vildt dejlig pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 254 Skrevet 8. Marts, 2021 Confused. Is this a review or an alert that she is back? Cheers 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 8. Marts, 2021 meUsex skrev, for 5 minutter siden: Confused. Is this a review or an alert that she is back? Cheers Det er en efterlysning. Jeg har bedt om at den bliver flyttet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1user 50 Skrevet 8. Marts, 2021 @meUsex neither, but a question about a girl. Did you visit her lately? Sorry for the confusion but didn’t find any proper category to post it in. Admins can feel free to move it and sanction me for fucking up where to post again 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1659 Skrevet 8. Marts, 2021 (edited) Jeg havde fornøjelsen af hendes selskab sidste gang hun var her. Min mening er at hun på billederne fremstår mere slank end hun er, i mine øjne havde hun en mere timeglasfigur. Men hun så fantastisk ud i lingeri, og sammenlagt med hendes total sexet personlighed og at sex'en var noget af det bedste jeg kan huske, så er hun klart et besøg værd i min optik. Så håber jeg når forbi før hun smutter igen. Redigeret 8. Marts, 2021 af ½angel Stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 9. Marts, 2021 1user skrev, for 11 timer siden: a question about a girl. Det er pr. definition en efterlysning, hvis du vælger at starte en ny tråd fremfor at skrive i en gammel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jessy 267 Skrevet 9. Marts, 2021 Hello guys , thank you for your interest regarding my person Pls follow my advertising , i ll post new pictures today Hugs and Kisses 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1659 Skrevet 9. Marts, 2021 Jessy skrev, for 8 timer siden: i ll post new pictures today Fuck the Snyder cut of Justice League, now I know what new release I'm looking forward to the most Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 11. Marts, 2021 Jessy skrev, den 9.3.2021 at 10:06: i ll post new pictures today Please, don't let me hold my breath much longer. You are literally killing me here 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1659 Skrevet 11. Marts, 2021 Tror desværre ikke vi når at få fornøjelsen af nye billeder, før Jessy er fløjet igen. Da hun allerede forlader DK efter i morgen. Dette betyder desværre også at jeg ikke når at nyde hendes selskab i denne omgang. Så håber da hun hurtigt kommer tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jessy 267 Skrevet 12. Marts, 2021 ½angel skrev, for 17 timer siden: Din păcate, nu credem că vom avea timp să ne bucurăm de noile poze până când Jessy va zbura din nou. Din moment ce pleacă deja din DK după mâine. Din păcate, asta înseamnă și că nu am timp să mă bucur de compania ei de data aceasta. Așa că speră că se va întoarce curând. Unfortunately , i have to go i was fined by the police 10.000 kr ..... i ll be back as soon as the restrictions relax, let s hope April ! 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3733 Skrevet 12. Marts, 2021 Jessy skrev, for 1 time siden: Unfortunately , i have to go i was fined by the police 10.000 kr ..... i ll be back as soon as the restrictions relax, let s hope April ! So sorry to hear that Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jessy 267 Skrevet 12. Marts, 2021 Plaskeren skrev, for 46 minutter siden: Imi pare rau sa aud asta Me too :)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 944 Skrevet 12. Marts, 2021 ½angel skrev, den 11.3.2021 at 17:50: Tror desværre ikke vi når at få fornøjelsen af nye billeder, før Jessy er fløjet igen. Da hun allerede forlader DK efter i morgen. Dette betyder desværre også at jeg ikke når at nyde hendes selskab i denne omgang. Så håber da hun hurtigt kommer tilbage. Er I samme båd som dig. Hun kunne ikke tage besøg pga politiet. Ville ønske politiet prøvede at opklare alle de mange uopklarede sager med alvorlig kriminalitet før de kaster sig over glædespiger. Det er trist. /Butterflyman 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 13. Marts, 2021 ButterflyMan skrev, for 6 timer siden: Ville ønske politiet prøvede at opklare alle de mange uopklarede sager med alvorlig kriminalitet før de kaster sig over glædespiger. Det er trist. Ja, enig. Men bødens størrelse viser jo, at det ses som "alvorlig kriminalitet"......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 13. Marts, 2021 Var forbi fredag eftermiddag for at "hjælpe med at pakke" ......................................... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 742 Skrevet 13. Marts, 2021 (edited) Politiet gøre sig skyldig i ulovlig agent virksomhed ved at udgive sig for at være klient over for pigen! Der er utilstedeligt at politiet opfører på den måde overfor pigerne... Helt ærligt så virker det som om en masse betjente er på gaden som Coronatropper, og når de ikke har andet at lave, så hiver de penge hjem til den slunkne kasse på et par nemme sager. Jeg kender en som sad i en bil - sammen med en ven - ved Brøndby Strand .... (det var - så vidt jeg er informeret - ikke en kinky date! Så kom hippoerne, bankede på ruden og spurgte hvad de lavede ?!? (jeg mener *WTF* haha) Nå men da der ikke var noget at komme efter, bemærkede de at bilen havde holdt for længe i tomgang ...... !!!! Grinagtigt men også trist at betale skattekroner til den slags ....mon ikke snart der er noget forårsol på vej, så de kommer på bedre tanker ? Redigeret 13. Marts, 2021 af PeterN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jessy 267 Skrevet 16. Marts, 2021 PeterN skrev, den 13.03.2021 at 13:51: Poliția se face vinovată de afaceri cu agenți ilegali, pretinzând că este clientul fetei! Este inacceptabil ca poliția să se comporte astfel față de fete ... Sincer, se pare că mulți polițiști sunt pe străzi ca trupele Corona și, atunci când nu au altceva de făcut, aduc bani acasă la casetele leneșe pentru câteva chestiuni ușoare. Cunosc pe cineva care stătea într-o mașină - cu un prieten - la Brøndby Strand .... (a fost - din câte sunt informat - nu a fost o întâlnire perversă! Apoi au venit hipopotamii, au bătut la fereastră și au întrebat ce fac?!? (Adică * WTF * haha) Ei bine, dar, din moment ce nu a fost nimic de recuperat, au observat că mașina stătea la ralanti de prea mult timp ...... !!!! Râs, dar și trist să plătească dolari fiscali pentru acest gen de lucruri .... Mă întreb dacă în curând va fi ceva soare de primăvară pe drum, așa că vor veni cu idei mai bune? Horrible ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 536 Skrevet 16. Marts, 2021 (edited) Efter hvad jeg har er oplyst må politiet ikke agere "undercover agenter". De må til gengæld godt komme forbi en glædespige eller bordel, uden at spørge om sexuelle ydelser/"ulovligheder", Det et først når agenten bliver tilbudt sexuelle ydelser af glædespigen, at "agenten" kan skride ind. Mig bekendt må politiet ikke opfordre til ulovligheder for at opklare sager. Ret mig gerne hvis jeg tager fejl! Redigeret 16. Marts, 2021 af Gentlemand-Finn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jessy 267 Skrevet 20. Marts, 2021 Gentlemand-Finn skrev, den 16.03.2021 at 21:58: Potrivit celor am fost informați, polițiștii nu au voie să acționeze ca „agenți sub acoperire”. Pe de altă parte, pot trece de o femeie de onoare sau de bordel, fără a întreba despre serviciile sexuale / „ilegalități”, „Agentul” poate interveni doar atunci când agentului i se oferă servicii sexuale de către servitoarea plăcerii. Din câte știu eu, poliția nu trebuie să solicite ilegalități pentru soluționarea cazurilor. Vă rog să mă corectați dacă greșesc! What does that mean ? That what they did is illegal ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Man they called Horse 255 Skrevet 20. Marts, 2021 Hvis det er korrekt, har politiet optrådt som agent provocateur. Efter retsplejelovens bestemmelser må det kun ske ved forbrydelser som kan give straf på 6 år eller mere. Selv med dobbelt-op på corona-ting kan det her ikke komme i nærheden af 6 år. Klart ulovligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 20. Marts, 2021 Man they called Horse skrev, for 42 minutter siden: som agent provocateur. Det her er diskuteret i Generel Debat: Det er ikke agentvirksomhed at ringe på en annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 20. Marts, 2021 Jessy skrev, 1 time siden: That what they did is illegal ? No, it's just a misunderstanding. Police are not allowed to instigate a crime. But it is not illegal to be a customer these days. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 21. Marts, 2021 PeterN skrev, den 13.3.2021 at 12:51: bemærkede de at bilen havde holdt for længe i tomgang ...... !!!! -næste gang skal din ven føre en plastik-slange fra udstødningen ind i kabinen, det er i tomgang forureningen er størst .............. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg