Hop til indhold

Hairjob - Randers

Featured Replies

Skrevet

Nogle der ved hvor i Østjylland hun er?

Skrevet

Kig i overskriften  :lol:

Skrevet

Frækt at hun bogstaveligt talt gør lige bag mandens ryg ;) Eller også er det ham der sidder bag tasterne til annoncen:-)

Men sjovt koncept, gad jeg egentligt godt at prøve, omend ikke nok til at tage til Randers...

Skrevet
  • Author

Jeg har skrevet til hende og fået svar. Hun virker meget sød. Er der nogen, som har haft hels til at få lukket en aftale? 

Ellers arbejder jeg på sagen. Vil dog meget gerne have grønt lys til, om hun er ægte nok. 

Skrevet
Bred Smag skrev, for 23 timer siden:

Frækt at hun bogstaveligt talt gør lige bag mandens ryg ;) Eller også er det ham der sidder bag tasterne til annoncen:-)

Men sjovt koncept, gad jeg egentligt godt at prøve, omend ikke nok til at tage til Randers...

Hold da kæft ja. Haha det havde jeg ikke lagt mærke til før nu. Meget sjovt, selvom nok mange gør det med mand eller kærestes viden.

Skrevet

Jeg har besøgt hende i Randers. Hun er en sød pige der er nem og snakke med. Ikke så høj men meget stor, omkring 150 kg....  Jeg kunne se at hun havde kæmpe kasser. De viste sig at være en M skål og hun sagde de vejede over 2 kg stykket. De var enorme og jeg fik lov til og lege med dem og ælte dem alt det jeg ville inden min pik fuldstændig forsvandt mellem dem og jeg kom med det samme. Komme også være fristende at prøve hairjob, men de patter var simpelthen så store at der skulle prøves boobjob.

Har allerede aftalt et nyt besøg hos hende hvor hendes kæmpe patter skal have en ordentlig omgang igen.

Skrevet

hej @Pedelar, vil det sige at hun tilbyder andre ydelser end hairjobbet?

Skrevet
Pedelar skrev, for 6 timer siden:

Ja, hun tilbyder også boobjob, footjob og CBT

Jeg var lige nødt til at Google CBT:

Cognitive behavioral therapy (CBT) is a form of psychological treatment that has been demonstrated to be effective for a range of problems including depression, anxiety disorders, alcohol and drug use problems, marital problems, eating disorders and severe mental illness.

-I øvrigt fandt jeg også en anden betydning: Cock Ball Torture.. 

Mon man frit kan vælge? 

/North 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.