Hop til indhold
DonX

Hairjob - Randers

Recommended Posts

Frækt at hun bogstaveligt talt gør lige bag mandens ryg ;) Eller også er det ham der sidder bag tasterne til annoncen:-)

Men sjovt koncept, gad jeg egentligt godt at prøve, omend ikke nok til at tage til Randers...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har skrevet til hende og fået svar. Hun virker meget sød. Er der nogen, som har haft hels til at få lukket en aftale? 

Ellers arbejder jeg på sagen. Vil dog meget gerne have grønt lys til, om hun er ægte nok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bred Smag skrev, for 23 timer siden:

Frækt at hun bogstaveligt talt gør lige bag mandens ryg ;) Eller også er det ham der sidder bag tasterne til annoncen:-)

Men sjovt koncept, gad jeg egentligt godt at prøve, omend ikke nok til at tage til Randers...

Hold da kæft ja. Haha det havde jeg ikke lagt mærke til før nu. Meget sjovt, selvom nok mange gør det med mand eller kærestes viden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende i Randers. Hun er en sød pige der er nem og snakke med. Ikke så høj men meget stor, omkring 150 kg....  Jeg kunne se at hun havde kæmpe kasser. De viste sig at være en M skål og hun sagde de vejede over 2 kg stykket. De var enorme og jeg fik lov til og lege med dem og ælte dem alt det jeg ville inden min pik fuldstændig forsvandt mellem dem og jeg kom med det samme. Komme også være fristende at prøve hairjob, men de patter var simpelthen så store at der skulle prøves boobjob.

Har allerede aftalt et nyt besøg hos hende hvor hendes kæmpe patter skal have en ordentlig omgang igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pedelar skrev, for 6 timer siden:

Ja, hun tilbyder også boobjob, footjob og CBT

Jeg var lige nødt til at Google CBT:

Cognitive behavioral therapy (CBT) is a form of psychological treatment that has been demonstrated to be effective for a range of problems including depression, anxiety disorders, alcohol and drug use problems, marital problems, eating disorders and severe mental illness.

-I øvrigt fandt jeg også en anden betydning: Cock Ball Torture.. 

Mon man frit kan vælge? 

/North 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...