DonX 161 Skrevet 8. Marts, 2021 https://annoncelight.dk/showad/233418 Har nogen været forbi til denne noget specielle og anderledes oplevelse? Sært nok finder jeg konceptet ret pirrende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 233 Skrevet 8. Marts, 2021 DonX skrev, 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/233418 Har nogen været forbi til denne noget specielle og anderledes oplevelse? Sært nok finder jeg konceptet ret pirrende. Der er helt klart noget over det. Synd hun bor så langt væk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hissel Skrevet 8. Marts, 2021 Nogle der ved hvor i Østjylland hun er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bred Smag 171 Skrevet 8. Marts, 2021 Frækt at hun bogstaveligt talt gør lige bag mandens ryg Eller også er det ham der sidder bag tasterne til annoncen Men sjovt koncept, gad jeg egentligt godt at prøve, omend ikke nok til at tage til Randers... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 9. Marts, 2021 Jeg har skrevet til hende og fået svar. Hun virker meget sød. Er der nogen, som har haft hels til at få lukket en aftale? Ellers arbejder jeg på sagen. Vil dog meget gerne have grønt lys til, om hun er ægte nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 9. Marts, 2021 Bred Smag skrev, for 23 timer siden: Frækt at hun bogstaveligt talt gør lige bag mandens ryg Eller også er det ham der sidder bag tasterne til annoncen Men sjovt koncept, gad jeg egentligt godt at prøve, omend ikke nok til at tage til Randers... Hold da kæft ja. Haha det havde jeg ikke lagt mærke til før nu. Meget sjovt, selvom nok mange gør det med mand eller kærestes viden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedelar 0 Skrevet 9. Marts, 2021 Jeg har besøgt hende i Randers. Hun er en sød pige der er nem og snakke med. Ikke så høj men meget stor, omkring 150 kg.... Jeg kunne se at hun havde kæmpe kasser. De viste sig at være en M skål og hun sagde de vejede over 2 kg stykket. De var enorme og jeg fik lov til og lege med dem og ælte dem alt det jeg ville inden min pik fuldstændig forsvandt mellem dem og jeg kom med det samme. Komme også være fristende at prøve hairjob, men de patter var simpelthen så store at der skulle prøves boobjob. Har allerede aftalt et nyt besøg hos hende hvor hendes kæmpe patter skal have en ordentlig omgang igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest albertfedesvin Skrevet 10. Marts, 2021 hej @Pedelar, vil det sige at hun tilbyder andre ydelser end hairjobbet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedelar 0 Skrevet 10. Marts, 2021 Ja, hun tilbyder også boobjob, footjob og CBT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 11. Marts, 2021 Pedelar skrev, for 6 timer siden: Ja, hun tilbyder også boobjob, footjob og CBT Jeg var lige nødt til at Google CBT: Cognitive behavioral therapy (CBT) is a form of psychological treatment that has been demonstrated to be effective for a range of problems including depression, anxiety disorders, alcohol and drug use problems, marital problems, eating disorders and severe mental illness. -I øvrigt fandt jeg også en anden betydning: Cock Ball Torture.. Mon man frit kan vælge? /North 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg