Hop til indhold

Recommended Posts

Hej venner. 

Nogen der ved noget om Rosa,Mynte.. på Nørrebro om hun arbejder stadig eller ej? 

span widget

Redigeret af Keeper
Billeder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk at skrive efterlysninger i efterlysninger og ikke som anmeldelse. Jeg har bedt moderator flytte den.

Du er oprettet i november og har kun skrevet om hende her siden din oprettelse. Du har selv skrevet, både at hun er stoppet og at hun har giftet sig. Måske skal du bare give slip?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 1 minut siden:

Husk at skrive efterlysninger i efterlysninger og ikke som anmeldelse. Jeg har bedt moderator flytte den.

Du er oprettet i november og har kun skrevet om hende her siden din oprettelse. Du har selv skrevet, både at hun er stoppet og at hun har giftet sig. Måske skal du bare give slip?

Har lige fået at vide at hun har startet igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Albert22 skrev, for 2 timer siden:

Har lige fået at vide at hun har startet igen 

Okay, hvordan har du fået det at vide?

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Albert22 skrev, for 20 timer siden:

Hej venner. Rosa , Mynte er på igen . I må glæde jer 

Og linket er…. Hvor?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Albert22 skrev, for 12 minutter siden:

Det var dengang, hun arbejder professionelt nu og prisen er nu 2000 for en time og dengang var 1300

Ja, det er et lidt andet game at være pro på en klinik end bare at have det som hobby ind imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg været på besøg hende i klinikken og jeg vil slet ikke anbefale hende længere, hun kigger på ur , driller og snakker alt for meget og spiller stram 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Albert22 skrev, for 3 minutter siden:

Nu har jeg været på besøg hende i klinikken og jeg vil slet ikke anbefale hende længere, hun kigger på ur , driller og snakker alt for meget og spiller stram 

Ja det var lidt det jeg frygtede :)

Redigeret af Ubeskriveligt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...