Albert22 3 Skrevet 8. Marts, 2021 (edited) Hej venner. Nogen der ved noget om Rosa,Mynte.. på Nørrebro om hun arbejder stadig eller ej? span widget Redigeret 8. Marts, 2021 af Keeper Billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krisdane 123 Skrevet 8. Marts, 2021 Da du har sat hele annoncen ind. Kunne du jo prøve selv og kontakte hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Albert22 3 Skrevet 8. Marts, 2021 Kunne ikke , ved du måske noget om hende ? Har du været forbi hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 8. Marts, 2021 Husk at skrive efterlysninger i efterlysninger og ikke som anmeldelse. Jeg har bedt moderator flytte den. Du er oprettet i november og har kun skrevet om hende her siden din oprettelse. Du har selv skrevet, både at hun er stoppet og at hun har giftet sig. Måske skal du bare give slip? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Albert22 3 Skrevet 8. Marts, 2021 Advarsel skrev, for 1 minut siden: Husk at skrive efterlysninger i efterlysninger og ikke som anmeldelse. Jeg har bedt moderator flytte den. Du er oprettet i november og har kun skrevet om hende her siden din oprettelse. Du har selv skrevet, både at hun er stoppet og at hun har giftet sig. Måske skal du bare give slip? Har lige fået at vide at hun har startet igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 8. Marts, 2021 (edited) Albert22 skrev, for 2 timer siden: Har lige fået at vide at hun har startet igen Okay, hvordan har du fået det at vide? Redigeret 8. Marts, 2021 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Albert22 3 Skrevet 8. Marts, 2021 Af en af hendes fast kunde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Albert22 3 Skrevet 1. Juli, 2021 Hun er lige begyndt igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Albert22 3 Skrevet 1. Juli, 2021 Hej venner. Rosa , Mynte er på igen . I må glæde jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 2. Juli, 2021 Albert22 skrev, for 20 timer siden: Hej venner. Rosa , Mynte er på igen . I må glæde jer Og linket er…. Hvor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Albert22 3 Skrevet 2. Juli, 2021 Valby piger / Hestehaven 3 kælder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 851 Skrevet 2. Juli, 2021 Jeg husker et udmærket besøg i hendes privatlejlighed. Men vil ikke besøge hende på klink, det var den der hjemlige hyggestemning jeg faldt for dengang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Albert22 3 Skrevet 2. Juli, 2021 Det var dengang, hun arbejder professionelt nu og prisen er nu 2000 for en time og dengang var 1300 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9940 Skrevet 2. Juli, 2021 Albert22 skrev, 1 time siden: Valby piger / Hestehaven 3 kælder Jeg kan hverken finde en Rosa eller en Mynte på vagtplanen for nogen af stederne. Der er dog flere piger her jeg gerne ville besøge. http://pure-passion.dk/vagtplan/ http://www.valbypigerne.dk/vagtplan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 851 Skrevet 2. Juli, 2021 Albert22 skrev, for 12 minutter siden: Det var dengang, hun arbejder professionelt nu og prisen er nu 2000 for en time og dengang var 1300 Ja, det er et lidt andet game at være pro på en klinik end bare at have det som hobby ind imellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Albert22 3 Skrevet 2. Juli, 2021 Nu har jeg været på besøg hende i klinikken og jeg vil slet ikke anbefale hende længere, hun kigger på ur , driller og snakker alt for meget og spiller stram 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 851 Skrevet 2. Juli, 2021 (edited) Albert22 skrev, for 3 minutter siden: Nu har jeg været på besøg hende i klinikken og jeg vil slet ikke anbefale hende længere, hun kigger på ur , driller og snakker alt for meget og spiller stram Ja det var lidt det jeg frygtede Redigeret 2. Juli, 2021 af Ubeskriveligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Albert22 3 Skrevet 2. Juli, 2021 Lauersen skrev, for 3 timer siden: Jeg kan hverken finde en Rosa eller en Mynte på vagtplanen for nogen af stederne. Der er dog flere piger her jeg gerne ville besøge. http://pure-passion.dk/vagtplan/ http://www.valbypigerne.dk/vagtplanh Hun har fået nyt navn,Flora hedder hun nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg