Hop til indhold

Rosa. Mynte....

Featured Replies

Skrevet

Hej venner. 

Nogen der ved noget om Rosa,Mynte.. på Nørrebro om hun arbejder stadig eller ej? 

span widget

Redigeret af Keeper
Billeder

Skrevet

Da du har sat hele annoncen ind. Kunne du jo prøve selv og kontakte hende. 

Skrevet
  • Author

Kunne ikke , ved du måske noget om hende ? Har du været forbi hende ?

Skrevet

Husk at skrive efterlysninger i efterlysninger og ikke som anmeldelse. Jeg har bedt moderator flytte den.

Du er oprettet i november og har kun skrevet om hende her siden din oprettelse. Du har selv skrevet, både at hun er stoppet og at hun har giftet sig. Måske skal du bare give slip?

Skrevet
  • Author
Advarsel skrev, for 1 minut siden:

Husk at skrive efterlysninger i efterlysninger og ikke som anmeldelse. Jeg har bedt moderator flytte den.

Du er oprettet i november og har kun skrevet om hende her siden din oprettelse. Du har selv skrevet, både at hun er stoppet og at hun har giftet sig. Måske skal du bare give slip?

Har lige fået at vide at hun har startet igen 

Skrevet
Albert22 skrev, for 2 timer siden:

Har lige fået at vide at hun har startet igen 

Okay, hvordan har du fået det at vide?

Redigeret af Advarsel

• 3 months later...
Skrevet
  • Author

Hej venner. Rosa , Mynte er på igen . I må glæde jer 

Skrevet
Albert22 skrev, for 20 timer siden:

Hej venner. Rosa , Mynte er på igen . I må glæde jer 

Og linket er…. Hvor?

Skrevet

Jeg husker et udmærket besøg i hendes privatlejlighed. Men vil ikke besøge hende på klink, det var den der hjemlige hyggestemning jeg faldt for dengang :)

Skrevet
  • Author

Det var dengang, hun arbejder professionelt nu og prisen er nu 2000 for en time og dengang var 1300

Skrevet
Albert22 skrev, for 12 minutter siden:

Det var dengang, hun arbejder professionelt nu og prisen er nu 2000 for en time og dengang var 1300

Ja, det er et lidt andet game at være pro på en klinik end bare at have det som hobby ind imellem.

Skrevet
  • Author

Nu har jeg været på besøg hende i klinikken og jeg vil slet ikke anbefale hende længere, hun kigger på ur , driller og snakker alt for meget og spiller stram 

Skrevet
Albert22 skrev, for 3 minutter siden:

Nu har jeg været på besøg hende i klinikken og jeg vil slet ikke anbefale hende længere, hun kigger på ur , driller og snakker alt for meget og spiller stram 

Ja det var lidt det jeg frygtede :)

Redigeret af Ubeskriveligt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.