Hop til indhold

Rosita på 22år XL naturlige bryster - mega lækker

Featured Replies

Skrevet

http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=16684

2 min fra Frb rådhus

dejlig ung pige med super flotte store naturlige bryster

total dejlig columbiansk pige og helt naturlig ca 170 høj med en rigtig samba krop

glemte vist at fortælle at hun har de flotte naturlige chokoladekasser jeg har set

hun er bare for lækker

bad er muligt

God reklame uden en egentlig anmeldelse.

Skrevet

Forventning af admins:

Denne tråd burde slettes, da, udover billederne, virke til at være falsk.

Skrevet

Ja, det lyder lidt utroligt, hvis selveste Jada Fire skulle være på besøg - hun er vist også lidt over 22 år efterhånden...

Men selvom det ikke er hende, kan hun jo godt være et besøg værd, men hold nu op med så åbenlyst fake billeder :(

Skrevet

Forventning af admins:

Denne tråd burde slettes, da, udover billederne, virke til at være falsk.

Jeg er enig.

og synes at det (igen?) bør tages op til overvejelse at man får karantæne eller bliver blokeret, hvis man reklamerer for FAKE annoncer.

Skrevet

Happyhippo har vist ikke skrevet noget om billederne har han ?

Skal vi så også ikke også bare give karantæne til alle skribenter der anmelder piger med billeder der er 5 år gamle / 10 kilo tungere ?

Det lader ikke til at en indskærpede af reglerne - så sent som i weekenden gør noget større indtryk... Skriv til admin direkte hvis man mener der er "ugler i mosen"....

Skrevet
  • Author

jeg kan da ikke stå inde for billederne, jeg skriver blot at jeg var meget glad for mit besøg hos denne flotte smukke veludstyrede sydamerikanske pige.

pas på i ikke vælte med de små sko i tøffer rundt i piger

Skrevet

hvad størelse bryster vil man så antage vi snakker om , for billederne fortæller det jo ikke :D

Skrevet
  • Author

uanset hvor store hænder du har så er der mere end rigeligt til begge hænder ... de er STORE - E skål vil jeg tro det hedder.

de ligner dem på billederne meget godt, blot med en mindre brystvorte

hun er rigtig sød og jeg "kommer" der helt sikkert igen

• 1 month later...
Skrevet

uanset hvor store hænder du har så er der mere end rigeligt til begge hænder ... de er STORE - E skål vil jeg tro det hedder.

de ligner dem på billederne meget godt, blot med en mindre brystvorte

hun er rigtig sød og jeg "kommer" der helt sikkert igen

Det lyder rigtig godt - men hvordan med kroppen? Er hun slank, chubby eller overvægtig? Tænker jo på at med de bryster ....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.