Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik en dejlig massage ved Khao hom på på Dronning Margrethes vej i Aarhus. Jeg er totalt nybegynder udi thai-massage. Jeg har besøgt Mayuree 3-4 gange og har der altid smidt al tøj, og fået suuper ballemassage (men så heller intet mere end det). 

Jeg kom en tidlig morgen, og der var kun een person i lokalet - mutter tænker jeg - og jeg fik den bedste massage, faktisk bedre end ved Mayuree.

 Efter 30 minutters tid, "Vend om", og efter lidt pirring kom spørgsmålet om "den også skulle masseres". Jeg takkede ja, da hun sagde, at det skulle koste 600 kr. Hun kan massere til UG. og hun kan levere HJ til UG. Det var virkelig lækkert, og hun kan dælme håndtere både massage og hj, 

Dejlig massage bagefter, og jeg fik en hel time. 

Hun spurgte bagefter "Shower??" 

Jeg takkede Nej, da jeg ikke følte behov for det. Jeg har efterfølgende læst, at badet måske er en lille bonus med hende? Læser gerne om "bad-erfaringer" herfra.

Ellers kan jeg kun anbefale det her sted. :)

Er der mon nogen, som har takket ja-tak til "shower" bagefter, og kan fortælle om, hvordan det er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Det frister da en smule, jeg vil bare lige høre hvad du kom af med for det hele alt i alt? Og hvordan var udseendet på hende som du var ved denne gang? Hvem skal man spørge efter rettere sagt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, for 5 timer siden:

Et link? 

Der blev opgivet Navn paa klinikken vejnavn og by :   KHAO  HOM   DRONNING MAGRETHESVEJ    AARHUS  , saa maaske du kunne gaa paa GOOGLE og bingo LINK!!!!!!!!!!!!

men gaar udfra  det er en anmeldelse,  fra inden Corona nedlukning . Er sikker paa de har lukket. Ellers maa jeg jo bare sige at LARS D  kan blive grunden til de lukker snart!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Stedet er lukket pt.

Det er en af de klinikker der har et godt bad, rent, i god stand og fine pladsforhold. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
LarsD skrev, for 12 timer siden:

Jeg fik en dejlig massage ved Khao hom på på Dronning Margrethes vej i Aarhus. Jeg er totalt nybegynder udi thai-massage. Jeg har besøgt Mayuree 3-4 gange og har der altid smidt al tøj, og fået suuper ballemassage (men så heller intet mere end det). 

Jeg kom en tidlig morgen, og der var kun een person i lokalet - mutter tænker jeg - og jeg fik den bedste massage, faktisk bedre end ved Mayuree.

 Efter 30 minutters tid, "Vend om", og efter lidt pirring kom spørgsmålet om "den også skulle masseres". Jeg takkede ja, da hun sagde, at det skulle koste 600 kr. Hun kan massere til UG. og hun kan levere HJ til UG. Det var virkelig lækkert, og hun kan dælme håndtere både massage og hj, 

Dejlig massage bagefter, og jeg fik en hel time. 

Hun spurgte bagefter "Shower??" 

Jeg takkede Nej, da jeg ikke følte behov for det. Jeg har efterfølgende læst, at badet måske er en lille bonus med hende? Læser gerne om "bad-erfaringer" herfra.

Ellers kan jeg kun anbefale det her sted. :)

Er der mon nogen, som har takket ja-tak til "shower" bagefter, og kan fortælle om, hvordan det er?

Hvis besøget skete for et halv år siden, giver det ikke mening for mig, at anmeldelsen først kommer nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 5 timer siden:

Hvis besøget skete for et halv år siden, giver det ikke mening for mig, at anmeldelsen først kommer nu.

Hvor har du bare ret!!!  men se lige hvor mange nye  ,der er i butikken !! menes Nye bruger !!  Nye bruger !  hver dag  , med nogle indput, der er lidt ,sorry uden omtanke!!!

Hvorfor ! det ved jeg sgu ikke , men har min teori .

God aften til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den flittige skrev, for 5 timer siden:

Hvis besøget skete for et halv år siden, giver det ikke mening for mig, at anmeldelsen først kommer nu.

Na det er da rart med lidt læsestof her i tørkeperioden :) 
Stedet er som nævnt lukket i denne tid, ved jeg.  Det er den samme som har ejet det i lange tider, og der har været lidt skiftende assistenter gennem tiden. 
Men såfremt LarsD blev betjent af en ældre dame som er ferm til både det ene og det andet, så er det ejeren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsD skrev, for 19 timer siden:

Er der mon nogen, som har takket ja-tak til "shower" bagefter, og kan fortælle om, hvordan det er?

Tak for skriv og velkommen til. 
Jeps jeg er blevet vasket deroppe. Dog ikke af mutter. Hvordan det er ? Der er ikke et sted på kroppen der undgår sæbe. Mutter lyder som et Ok bekendtskab. 
8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 2 timer siden:

Der er ikke et sted på kroppen der undgår sæbe

Bare det hele snart åbner, jeg er smånusset i krogene :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har for tiden en beskidt tankegang. Men tænker ikke at sæbe kan fjerne den. :biggrin:
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 9 minutter siden:

Men tænker ikke at sæbe kan fjerne den

Næh det har du ret i, en del kvinder har forsøgt det gennem årene, men du har den stadig. Spild af sæbe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh, for dælen:  Min anmeldelse er da selvfølgelig fra FØR alt blev lukket ned. Og med lidt snilde kan man finde link/adresse/osv. Google løs! :)
Jeg gav 600 kr. for meeegagod massage + det sjove.. Jeg Smed alt tøjet med det samme. Smuk kvinde - men sikkert omk. de 50. Til gengæld kunne hun tage fat. Og HJ bagefter var meganice,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, den 8/3/2021 at 07:00:

Der blev opgivet Navn paa klinikken vejnavn og by :   KHAO  HOM   DRONNING MAGRETHESVEJ    AARHUS  , saa maaske du kunne gaa paa GOOGLE og bingo LINK!!!!!!!!!!!!

men gaar udfra  det er en anmeldelse,  fra inden Corona nedlukning . Er sikker paa de har lukket. Ellers maa jeg jo bare sige at LARS D  kan blive grunden til de lukker snart!!!

Anmeldelsen er fra før nedlukning

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 6 minutter siden:

jamen saa er alt jo paaplads !

God aften til dig

Dydens vogter!  ;-)

Eller...............

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...