Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik en dejlig massage ved Khao hom på på Dronning Margrethes vej i Aarhus. Jeg er totalt nybegynder udi thai-massage. Jeg har besøgt Mayuree 3-4 gange og har der altid smidt al tøj, og fået suuper ballemassage (men så heller intet mere end det). 

Jeg kom en tidlig morgen, og der var kun een person i lokalet - mutter tænker jeg - og jeg fik den bedste massage, faktisk bedre end ved Mayuree.

 Efter 30 minutters tid, "Vend om", og efter lidt pirring kom spørgsmålet om "den også skulle masseres". Jeg takkede ja, da hun sagde, at det skulle koste 600 kr. Hun kan massere til UG. og hun kan levere HJ til UG. Det var virkelig lækkert, og hun kan dælme håndtere både massage og hj, 

Dejlig massage bagefter, og jeg fik en hel time. 

Hun spurgte bagefter "Shower??" 

Jeg takkede Nej, da jeg ikke følte behov for det. Jeg har efterfølgende læst, at badet måske er en lille bonus med hende? Læser gerne om "bad-erfaringer" herfra.

Ellers kan jeg kun anbefale det her sted. :)

Er der mon nogen, som har takket ja-tak til "shower" bagefter, og kan fortælle om, hvordan det er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Det frister da en smule, jeg vil bare lige høre hvad du kom af med for det hele alt i alt? Og hvordan var udseendet på hende som du var ved denne gang? Hvem skal man spørge efter rettere sagt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, for 5 timer siden:

Et link? 

Der blev opgivet Navn paa klinikken vejnavn og by :   KHAO  HOM   DRONNING MAGRETHESVEJ    AARHUS  , saa maaske du kunne gaa paa GOOGLE og bingo LINK!!!!!!!!!!!!

men gaar udfra  det er en anmeldelse,  fra inden Corona nedlukning . Er sikker paa de har lukket. Ellers maa jeg jo bare sige at LARS D  kan blive grunden til de lukker snart!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Stedet er lukket pt.

Det er en af de klinikker der har et godt bad, rent, i god stand og fine pladsforhold. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg