Hop til indhold
antontyrol

Skibhuspigerne belligenhed ?

Recommended Posts

Hej

Jeg bor til daglig på sjælland men var i odense den anden dag og havde glædet mig til og skulle møde en tiltalede pige som jeg havde set på nettet. ,

Men holdkæft hvor ligger det dog dumt det bordel, jeg kunne slet ikke få mig selv til at stå ud på gaden og ringe på der blev ved med at være mennesker omkring mig på den ene og anden side, til sidst var jeg nød til at gå og så fandt jeg et andet bordel i byen.

Er der nogle der ved om der findes andre indgange ? er døren kun til bordelet eller kan man også komme ind til slagteren den vej ?

Jeg har da aldrig oplevet en mere tovlig placering....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg bor til daglig på sjælland men var i odense den anden dag og havde glædet mig til og skulle møde en tiltalede pige som jeg havde set på nettet. ,

Men holdkæft hvor ligger det dog dumt det bordel, jeg kunne slet ikke få mig selv til at stå ud på gaden og ringe på der blev ved med at være mennesker omkring mig på den ene og anden side, til sidst var jeg nød til at gå og så fandt jeg et andet bordel i byen.

Er der nogle der ved om der findes andre indgange ? er døren kun til bordelet eller kan man også komme ind til slagteren den vej ?

Jeg har da aldrig oplevet en mere tovlig placering....

Slagteren?!

Det ligger dårligt.. du kan gå ind af den første dør og der er en dør mere du kan ringe på, så du står ikke ude og ringer på...

Der er uheldigvis rigtig meget trafik der

Ingen andre indgangen, men du bliver lukket ud i opgangen ved siden af

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej.

du bor på Sjælland.

hvad er problemet???

ingen kender dig på Fyn.

det kan da godt være du får et dyt fra en forbi kørende bil

eller en bemærkning fra fodgænger.

det gør dig bare mere tændt !!!

du skal ind og nyde sex sammen med en dejlig pige/dame.

de andre må fortsætte i bilen eller gå videre på fortovet !!!

uden nogen form for sexuel nydelse.

Ps. det er værre med os der bor i odense, og som har 3 familiemedlemmer,

mindre end 500m. derfra.

derfor kommer jeg der ikke.

der er Polske piger i nr 73, du kan komme ind fra gaden og bagsiden af bygningen, (men ikke parkere der)

der står polske navne på døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Skal siges at jeg har boet i byen ind til for 3 år siden, og hele min nærmeste familie bor på øen / i byen.

Du siger nummer 75 er det også på skibhusvej ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor i det heletaget benytte sig af noget her på fyn hvis du bor på sjælland?

Med mindre du er til ældre damer/udenlandske damer er der ikke meget at komme efter her på fyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Hvorfor i det heletaget benytte sig af noget her på fyn hvis du bor på sjælland?

Med mindre du er til ældre damer/udenlandske damer er der ikke meget at komme efter her på fyn.

Ja denne kommentar kommer tydeligvis udfra et uvidende perspektiv, for det er en direkte løgn. Ja, der er flere modne kvinder end unge på Fyn/i Odense, men, det er en direkte løgn at skrive det du gør.

Der er mindst ligeså mange ældre kvinder i Kbh. som tilbyder sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja denne kommentar kommer tydeligvis udfra et uvidende perspektiv, for det er en direkte løgn. Ja, der er flere modne kvinder end unge på Fyn/i Odense, men, det er en direkte løgn at skrive det du gør.

Der er mindst ligeså mange ældre kvinder i Kbh. som tilbyder sig.

Ja selvfølgelig er der det, men kvaliteten over på djævleøen er nu meget højere efter mine erfaringer.

ligemeget hvad du så end er til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...