Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tog den anden aften/nat chancen, og kørte forbi Istedgade. 
Ikke meget liv, men selvfølgelig forståeligt i disse covid og kolde tider!

Jeg kørte forbi en ældre kvinde i blå dunjakke, nær én af sidegaderne, og kørte ind af denne. Havde lidt øjenkontakt, kørte langsomt videre og hun fulgte efter mig til jeg kunne holde ind :)
Til min meget store overraskelse snakkede hun dansk, med god tysk accent. Vil gætte på hun var omkring 45. 
Hvor overraskende den end lyder, skulle hun kun have 300,- for en omgang sjov. Hun satte sig ind i bilen, og vi kørte ca. 5-10 min, hun var glad for at få noget varme! (hun guidede til et skummelt, men afsides sted nær jernbanerne)
Hun hyggesnakkede lidt om hvad jeg var for en gut, og hvor hun selv kom fra. Jeg var hendes første kunde den nat, sagde hun.
Da vi kom frem til stedet, steg jeg ud af bilen og gik over til hendes side hvor hun havde åbnet døren op, og var klar til at sutte pik (med gummi, hvad jeg foretrækker i disse tider) 
Det gjorde hun ganske fornuftigt, og virkede faktisk ret liderlig! Hun gav den i hvert fald gas, og roste min tykke pik meget :P
Nu ville hun mærke min pik, så hende op og stå, og rundt med hænderne på sædet, og røven ud af bilen så jeg kunne kneppe løs.
Det sluttede godt, og jeg kørte hende delvist tilbage, hvor hun foretrak at blive smidt af.
VIRKELIG en positiv overraskelse jeg fik denne aften! Hendes navn havde jeg desværre allerede glemt, da jeg var på vej hjem i bilen igen. Måske man støder ind i hende en anden gang, dette var min anden oplevelse med en gadepige, og jeg fik godt nok meget for pengene...

Del dette indlæg

Link til indlæg
jarlen17 skrev, for 6 timer siden:

Jeg tog den anden aften/nat chancen, og kørte forbi Istedgade. 
Ikke meget liv, men selvfølgelig forståeligt i disse covid og kolde tider!

Jeg kørte forbi en ældre kvinde i blå dunjakke, nær én af sidegaderne, og kørte ind af denne. Havde lidt øjenkontakt, kørte langsomt videre og hun fulgte efter mig til jeg kunne holde ind :)
Til min meget store overraskelse snakkede hun dansk, med god tysk accent. Vil gætte på hun var omkring 45. 
Hvor overraskende den end lyder, skulle hun kun have 300,- for en omgang sjov. Hun satte sig ind i bilen, og vi kørte ca. 5-10 min, hun var glad for at få noget varme! (hun guidede til et skummelt, men afsides sted nær jernbanerne)
Hun hyggesnakkede lidt om hvad jeg var for en gut, og hvor hun selv kom fra. Jeg var hendes første kunde den nat, sagde hun.
Da vi kom frem til stedet, steg jeg ud af bilen og gik over til hendes side hvor hun havde åbnet døren op, og var klar til at sutte pik (med gummi, hvad jeg foretrækker i disse tider) 
Det gjorde hun ganske fornuftigt, og virkede faktisk ret liderlig! Hun gav den i hvert fald gas, og roste min tykke pik meget :P
Nu ville hun mærke min pik, så hende op og stå, og rundt med hænderne på sædet, og røven ud af bilen så jeg kunne kneppe løs.
Det sluttede godt, og jeg kørte hende delvist tilbage, hvor hun foretrak at blive smidt af.
VIRKELIG en positiv overraskelse jeg fik denne aften! Hendes navn havde jeg desværre allerede glemt, da jeg var på vej hjem i bilen igen. Måske man støder ind i hende en anden gang, dette var min anden oplevelse med en gadepige, og jeg fik godt nok meget for pengene...

Sådan og godt gået man kan være heldig derude

Sf

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes selv gadepigerne er de bedste piger når man kommer ind på dem og behandler dem bedre end aftalt, ned f.eks. mad og hotel...

For 2 uger siden tog jeg en aften med en svensk pige hvor hun gik middag og hotel....

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, man kan være heldig med gadepiger og virkelig får en fræk oplevelse. Kan huske engang jeg efter en våd bytur i Odense forvildede mig ned til de rumænske gadepiger i Østergade....her stod der 4 frække rumænske tøser og jeg lavede en aftale med 2 af dem...de var vel omkring 25 år Jeg bestilte i min brandert en taxi og vi kørte hjem til mig og kneppede løs 1 time.....de var søde og frække og var med på det meste.

Da jeg vågnede dagen efter tænkte jeg, hold da op en oplevelse......kom også i tanke om, hvad taxi-chaufføren mon tænkte om dette da han kørte afsted med 2 rumænske gadepiger og liderlige mig. :-) 

Har haft mange gode oplevelser med gadepigerne i Odense....har aldrig prøvet dem i Kbh. Desværre er disse frække piger ikke i Odense i øjeblikket. Et par af dem arbejder nu på bordeller eller privat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

var det en pige med langt sort hår - relativt tynd?? skulle komme fra Hamburg?? talte med sådan en pige en aften for nyligt og overvejede, hvad man ville finde mellem "hendes" ben - derfor trak jeg snablen til mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi gaden i torsdags og der var næsten ingen hvad jeg lige kunne spotte kl var ca 0015, holde og kiggede lidt rundt der kom en sort over til bilen og spurgte til lidt frækt i bilen , men hun var plakat fuld så sprang fra, holder også gerne lidt afstand til de sorte i gaden , da de plejer at snyde folk.

fraekmand

Del dette indlæg

Link til indlæg
srynoname skrev, den 8.3.2021 at 00:28:

Hvad ville du sige klokken hvad kan man møde hende? Tror du hun har en slaks "vagtplan"? 18:00-01:00?

Ingen ide om vagplan, jeg var der omkring kl. 24... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
srynoname skrev, den 8/3/2021 at 00:28:

Hvad ville du sige klokken hvad kan man møde hende? Tror du hun har en slaks "vagtplan"? 18:00-01:00?

Var forbi igen i mandags og snakkede med hende der var kl ca 0030, 

hun var lige startet kl 24 ca, 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jarlen17 skrev, den 7.3.2021 at 01:22:

....Hvor overraskende den end lyder, skulle hun kun have 300,- for en omgang sjov....

Tidligere brugte jeg gadepigerne en del (dengang var der også flere og bedre piger), og jeg mener at the going rate var 3-400kr. Du kan jo også få 15 minutter hos nogle af GPerne i en dejlig varm lejlighed med en (nogenlunde)fast aftale for 300-400kr, så det skal heller ikke være ret meget dyrere at mosle rundt på bagsædet af ens egen bil og få safter ud over betrækket ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...