Hop til indhold

Recommended Posts

JULIA er den bedste. Hun er så meget med i legen at det er en fryd. Hun tungekysser vildere og deep throater dybere end hvem som helst, og hun sluger det hele med glæde. Og så er hun petit, vejer næppe 50kg, ung, stram, smuk. Dejlige små bryster, dejlig smal røv. Hun er simpelthen perfekt. Hendes engelske er i øvrigt også udemærket. Hun er ikke den billigste, men hun er den bedste!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobwhite skrev, 1 time siden:

JULIA er den bedste. Hun er så meget med i legen at det er en fryd. Hun tungekysser vildere og deep throater dybere end hvem som helst, og hun sluger det hele med glæde. Og så er hun petit, vejer næppe 50kg, ung, stram, smuk. Dejlige små bryster, dejlig smal røv. Hun er simpelthen perfekt. Hendes engelske er i øvrigt også udemærket. Hun er ikke den billigste, men hun er den bedste!

En opfordring til diskretion, d'herrer.

Julia skriver selv i sin annonce:

"Few meetings only. More info and photos in private messages."

Hendes billeder er tilpasset den nuværende situation. Sådan forstår jeg dem i alle tilfælde.

Julia er en juvel. Det er utvivlsomt.

Men jeg tvivler på, at hun lige nu tørster efter anmeldelser. 

Og i øvrigt opmærksomhed fra andre end os, der i forvejen kender hende.

Cob

Redigeret af cobham
  • Synes godt om 2
  • Haha 1
  • Sørgelig 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der tager du så fejl, men sødt af dig at (s)tænke på hende ;) tror du har ret i det med billederne.!Det andet har hun andre metoder til.

Redigeret af Bobwhite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobwhite skrev, den 6.3.2021 at 22:21:

Der tager du så fejl, 

Jeg undskylder, Bobwhite, hvis jeg har fejllæst noget.

Julia er ikke blot en dejlig elskerinde, men helt sikkert også en klog pige.

Jeg er ikke i tvivl om, at hun har styr på det.

Cob

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Uhh står og skal vælge mellem hende og Lizbeth. Begge har billeder, der gør mig småforelsket. Nogle, som har besøgt dem begge og som kan guide mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 6 timer siden:

Uhh står og skal vælge mellem hende og Lizbeth. Begge har billeder, der gør mig småforelsket. Nogle, som har besøgt dem begge og som kan guide mig?

Both girls are top class , service mind and good at english.

If you want to find all the good memories from high school and colleague , go for Julia.

If you want a more mature girl, having a good converzation and so on , go for Lizbeth.

You will not regret it ,no matter who you choose.   the only problem is they are always busy :) u know why.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 15 timer siden:

Uhh står og skal vælge mellem hende og Lizbeth.

Personligt ville jeg i dit tilfælde lade deres ydelser bestemme mit valg (kender ikke Lizbeth). Jeg er overmåde begejstret for de ekstraydelser Julia leverer (og hun gør dem uhyggelig godt!), og hun kan lide at en mand ved hvad han vil og tager styringen, skønt. Når man læser Lizbeths annonce, er det lidt andre ting hun fokuserer på (men hun udfører også CIM, mmmm) og man kan jo spørge. Julia er også yngre, lavere og lettere. Jeg kan personligt godt lide at de er unge og små.

Jeg tror også det kan være at du ikke kan komme igennem hos den ene eller hos begge to. Det synes jeg flere har skrevet om og jeg har også selv oplevet det, altså at der ikke bliver svaret. Der er vist ekstra stor forsigtighed (og måske også travlhed??) i disse tider

Redigeret af Bobwhite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...