Hop til indhold

Recommended Posts

Hold da kæft billederne og alder er fake. Her møde du en dame på min 50 år slidt brugt i en beskidt privart kælder i et rækker hus hold jer væk

IMG_20210306_131822.jpg

Redigeret af Bryan Mills

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arh der er vi ikke helt enige. Simone er ikke 50. Start/midt 30erne passer mere.

Jeg er enig i lokalerne ikke er de fedeste. Men på en måde er det jo også lidt kinky i min optik. 

Hver sin smag naturligvis. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtig i en kælder, men da jeg var der, var der Ok rent, stod en del papkasser men sengen var fin, det var jo der jeg skulle være. 
prøvede for første gang fisting hvilket var fantastisk og hun sprøjtede en del, så jeg fik hvad jeg kom efter, og kommer gerne igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende tidligere. Nok for et halvt år siden eller sådan noget.. Ja der var papkasser på vejen hen til hendes bollerum, men who cares. 

Kvinden er sød. Giver kammeraten lidt længere oppe ret. Tættere på start 30'erne.. Overhovedet ikke i nærheden af 50erne.

Hun er sød. Blow lidt kedeligt måske, men tog den propert i anus:-) og til jer, som der måske har læst anmeldelser fra mig før, så er jeg glad for en pige som tager den propert i anus;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...