Den lille hurtig 8 Skrevet 6. Marts, 2021 God dag Jeg var på besøg hos hende her Marika i Randers og vil siger det var nok mit dårligts besøg hos en kvinde. Jeg bestil en halv time med kys og gav hende penge, Da vi var igang måtte jeg ikke kys hende og da jeg putte min pik op i hende begyndte stønnen på den mest falsk måde, efter cirka 10 minutter vil hun gerne at jeg blev færdig. Hun er slet ikke til sted i den tid, og jeg mistede lyst, så jeg mit tøj og smutte. Så Spar pengene og holde jer væk fra hende her. https://annoncelight.dk/showad/297499 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 76 Skrevet 6. Marts, 2021 Ærgerligt. Har dog selv besøgt hende 2 gange og har været fuld tilfreds. Synes hun er sød og flot moden dame. Personlig vil jeg anbefale hende. Men kedeligt du ikke har været tilfreds Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Youngsteronpoint 2 Skrevet 23. Marts, 2021 Andre der kan berette om gode oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jan39 1 Skrevet 25. April, 2021 (edited) Witaj. Witamy. Odwiedziłem tę panią już kilka razy i zawsze jest to cudowna wizyta pełna radości. Gorąco polecam. Kobieca i seksowna. Redigeret 25. April, 2021 af Jan39 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
totiltango 124 Skrevet 25. April, 2021 Jan39 skrev, 1 time siden: Witaj. Witamy. Odwiedziłem tę panią już kilka razy i zawsze jest to cudowna wizyta pełna radości. Gorąco polecam. Kobieca i seksowna. ?? Såå du har lige oprettet en profil for at kunne meddele, at du har besøgt hende nogle gange, hvor du var tilfreds... Men du har så ikke skrevet en anmeldelse eller haft tid til at skrive det på engelsk eller dansk, men på polsk. Jeg siger ikke, at du ikke har besøgt hende, men det er bare (noget) mistænksomt... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg