Hop til indhold

Recommended Posts

God dag

Jeg var på besøg hos hende her Marika i Randers og vil siger det var nok mit dårligts besøg hos en kvinde.

Jeg bestil en halv time med kys og gav hende penge, 

Da vi var igang måtte jeg ikke kys hende og da jeg putte min pik op i hende begyndte stønnen på den mest falsk måde, efter cirka 10 minutter vil hun gerne at jeg blev færdig. Hun er slet ikke til sted i den tid, og jeg mistede lyst, så jeg mit tøj og smutte. 

Så Spar pengene og holde jer væk fra hende her. 

https://annoncelight.dk/showad/297499

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærgerligt. Har dog selv besøgt hende 2 gange og har været fuld tilfreds. Synes hun er sød og flot moden dame. Personlig vil jeg anbefale hende. Men kedeligt du ikke har været tilfreds 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Witaj. 

Witamy.

Odwiedziłem tę panią już kilka razy i zawsze jest to cudowna wizyta pełna radości. Gorąco polecam. Kobieca i seksowna.

Redigeret af Jan39

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jan39 skrev, 1 time siden:

Witaj. 

Witamy.

Odwiedziłem tę panią już kilka razy i zawsze jest to cudowna wizyta pełna radości. Gorąco polecam. Kobieca i seksowna.

?? Såå du har lige oprettet en profil for at kunne meddele, at du har besøgt hende nogle gange, hvor du var tilfreds... Men du har så ikke skrevet en anmeldelse eller haft tid til at skrive det på engelsk eller dansk, men på polsk. Jeg siger ikke, at du ikke har besøgt hende, men det er bare (noget) mistænksomt...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...