Hop til indhold
jac800

Hvem har besøgt dem her?Giulia Vejle

Recommended Posts

jac800 skrev, for 8 minutter siden:

Min fejl - er ny her i forummet

Tag dig ikke for meget af de der er geografisk udfordret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan fortælle at jeg er lige kommet hjem fra hende, og hold da op hun er en meget sexet pige. Billederne er måske ikke hende, men det er ret visende. Hun ligner hende i billedet meget. Jeg har altid haft en svaghed for lang mørkt hår, og med hende sexet attitude, og smukke øjne blev det for meget desværre lidt for hurtigt. Heldigvis er hun ikke bare sexet men meget sød, og vi fik en god på sengen mens jeg nyd synet af hendes lækker krop (og især hendes rov). Hun er i Vejle et par dage endnu, inden hun tager til silkeborg og så hjem til Ungarn. Jeg kommer til at smile resten af dagen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bertbuilder skrev, for 1 time siden:

I can tell you I just got home from her, and hold on she's a very sexy girl. The pictures may not be her, but it's pretty showing. She looks a lot like her in the picture. I have always had a weakness for long dark hair, and with her sexy attitude and beautiful eyes, it became too much unfortunately a little too fast. Luckily she is not just sexy but very cute and we got a good one on the bed while I enjoy the sight of her delicious body (and especially her prey). She is in Vejle for a few more days before she goes to Silkeborg and then home to Hungary. I'm going to smile the rest of the day :)

Thank you for the review. Considering a visit to her. Did you get the blowjob without rubber? 

It doesn't say much about super french.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jok7r skrev, for 24 minutter siden:

Thank you for the review. Considering a visit to her. Did you get the blowjob without rubber? 

It doesn't say much about super french.

No it was with a condom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...