Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/263207

Har lige været på besøg hos hende her. Bestilte et blowjob only, og fik et godt blowjob med massere af indlevelse, hun blev ved med at sutte hele tiden, uden noget brok. Betalte 400 kr for 15 min og der blev ikke kigget på uret.. Hun er sød og virkede til at kunne lide at give blowjob i hvert fald. Billederne er af hende, stedet er rimeligt centralt med massere af trafik.

Kan klart anbefales!

Pigen 6/10
Stedet 5/10
Blow 9/10

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 1 time siden:

Kan ikke helt finde ud af om hun er asiat eller hvad nationalitet hun er. 

Hun er fra Kroatien ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for små to år siden. Samme sted hvor hun er nu. 

Det var en lidt længere seance og med mere end blowjob. Jeg havde en fin oplevelse, også ud over blowjob, og fornøjelserne udviklede sig til for en stor del at finde sted uden for hendes, iøvrigt gode, dobbeltseng. Og afslutningen krævede også en lidt større aftørring af betragtelige dele af damen :-)  

Jeg skrev en positiv beretning om mit besøg dengang. Den blev fulgt op af nogle noget mere negative reaktioner fra andre.  Så lidt blandede oplevelser, men min egen faktisk over forventning.
Og hun er en sød person, taler iøvrigt fint tysk, hvis man har mod på at afprøve skolegrammatikken. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er en pige helt nede på jorden - ja hendes tysk er super fint, vel også normalt da hun har boet mange år i Tyskland

hun giver en god omgang, med blow og vil meget gerne skifte stilling

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewBear skrev, for 7 timer siden:

Er hendes mis behåret?

Hej, da jeg var der var den helt glat - har selv været på udkig efter sådanne en, men har aldrig fundet sådanne en i Aalborg 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil lige nævne, at hvis man vælger et lidt længere besøg er Viky også ganske ferm til at give massage, og det er noget hun holder af og går op i. 
Og ud over tysk taler hun også glimrende engelsk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Elly i dag og er meget tilfreds. Bestilte en time som startede med at hun gav en dejlig massage efterfulgt af økoblow og sex i flere stillinger, som hun selv foreslog. Også lidt tungekys undervejs. Hun er utrolig sød og nem at snakke med på engelsk. Og så har hun den mest naturlige krop med dejlige bryster og stram mis.

Hun gjorde et flot arbejde for at få mig til at komme to gange, men "junior" var allerede godt tilfreds og tømt efter første omgang 

Gentagelsesfare næste gang jeg er i Aalborg: Ja 100 %.

Stedet er meget centralt tæt på Limfjordsbroen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 24 minutter siden:

Fordi én skriver at han ikke kan finde ud af om hun er grønlænder eller asiat, og så er hun fra Kroatien :D

Ah OK. Det var ikke helt klart ud fra det indlæg du besvarede. 

Måske har DNA fra hunnerne - som medbragte et centralasiatisk kasussprog til den pannoniske slette, og ledt af den mytiske kriger Árpàd grundlagde det senere Stor-ungarn som Kroatien var koloni under - også forplantet sig til den yngre kroatiske generation, ud fra et socialdarwinistisk princip om, at magthaverne udvalgte og forædlede DNA fra de smukkeste kvinder. 

Jeg skal ikke kunne sige det. Men fra de "nærstudier" jeg har haft med Viky har jeg dog ikke kunnet finde nogensomhelst evidens for et asiatisk ophav :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været hos Viky nogle gange, og hun er lidt en stram tante, dog flink og gode bryster. Sjovt nok troede jeg først gang, at hun var gravid, men hun har bare en strutmave, der godt kunne ligne en gravids :)

Jeg skal tilbage, når vi alle er Coronafrie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...