Hop til indhold
torbenb

Candy Aarhus anyone ?

Recommended Posts

torbenb skrev, for 6 minutter siden:

Har forsøgt at træffe hende :

https://annoncelight.dk/showad/313712


Fin kontakt per sms men hun forlanger desværre at jeg sender en selfie. Det kommer ikke til at ske. Er et lidt kendt ansigt i byen, så det tør jeg ikke.

Har nogen haft mere mod ?

Torben

Hvorfor forlanger hun en selfie? Underligt.

Hvad med om du sender et link til et billede af dig selv i stedet? Et billede der er “offentligt tilgængeligt” og derfor ikke kan bruges til afpresning (hvis det er det du er bange for). Bare en tanke.

Hun ser ellers rar ud :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var i Odense  som Sandy for et par uger siden. Sød pige, god indlevelse, billeder er hende men har lidt flere kilo i virkeligheden .

Del dette indlæg


Link til indlæg
torbenb skrev, for 4 timer siden:

Har forsøgt at træffe hende :

https://annoncelight.dk/showad/313712


Fin kontakt per sms men hun forlanger desværre at jeg sender en selfie. Det kommer ikke til at ske. Er et lidt kendt ansigt i byen, så det tør jeg ikke.

Har nogen haft mere mod ?

Torben

Jeg håber ikke at nogen sender selfier.

Med et selfiebillede er det nemt at blive sporet, hvis man har billeder liggende på nettet.

Det tager under 1 minut med f.eks Google billeder.

Man kan derefter blive mål for afpresning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 28 minutter siden:

Jeg håber ikke at nogen sender selfier.

Med et selfiebillede er det nemt at blive sporet, hvis man har billeder liggende på nettet.

Det tager under 1 minut med f.eks Google billeder.

Man kan derefter blive mål for afpresning.

Mange af os piger der smider ansigtsbilleder på vores annoncer løber jo den samme risiko måske med endnu større chance for afpresning.. Det vel ikke uretfærdigt at udjævne feltet.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 5.3.2021 at 14:51:

Mange af os piger der smider ansigtsbilleder på vores annoncer løber jo den samme risiko måske med endnu større chance for afpresning.. Det vel ikke uretfærdigt at udjævne feltet.. 

I kan jo drive jeres forretning som det passer jer. Ligesom vi kan vælge dem fra, vi føler stiller urimelige krav. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goliath2.0 skrev, for 32 minutter siden:

I kan jo drive jeres forretning som det passer jer. Ligesom vi kan vælge dem fra, vi føler stiller urimelige krav. 

Og vi kan så vælge dem fra som ikke vil imødekomme vores urimelige krav.. Meeeen man skulle måske lade være med at tro alle er ude på at gøre en ondt bare fordi man gerne vil se hvem man skal knalde ligesom de har set en selv..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Meeeen man skulle måske lade være med at tro alle er ude på at gøre en ondt bare fordi man gerne vil se hvem man skal knalde ligesom de har set en selv..

Det handler om sund fornuft.   Sender ikke billeder af mig selv eller sender penge på forskud.   Den samme sunde fornuft du vel bruger når du får en spam e-mail eller spam opkald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 57 minutter siden:

Det handler om sund fornuft.   Sender ikke billeder af mig selv eller sender penge på forskud.   Den samme sunde fornuft du vel bruger når du får en spam e-mail eller spam opkald.

Meeen vi spammer jo ikke jer.. Jeg tænker det er jer der helt selv opsøger os.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west
JenniferRomantica skrev, for 34 minutter siden:

Meeen vi spammer jo ikke jer.. Jeg tænker det er jer der helt selv opsøger os.. 

Ok, du får ret og jeg får forhåbentlig fred.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 19 timer siden:

Og vi kan så vælge dem fra som ikke vil imødekomme vores urimelige krav.. Meeeen man skulle måske lade være med at tro alle er ude på at gøre en ondt bare fordi man gerne vil se hvem man skal knalde ligesom de har set en selv..

Du vælger selv at ligge billeder op med ansigt.

Det er vel ikke uretfærdigt vi vælger hvem vi besøger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goliath2.0 skrev, for 5 timer siden:

Du vælger selv at ligge billeder op med ansigt.

Det er vel ikke uretfærdigt vi vælger hvem vi besøger?

Det vel heller ikke uretfærdigt at vi vælger hvem vi vil have besøg af før i står i vores dør og det kan ende med en ubehagelig konfrontation som i har mulighed for at gøre med os piger der ligesom pigen i tråden har ansigtsbilleder på inden i står i en ubehagelig konfrontation.. Især når flere har udtalt at det er pigen på billederne.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Det vel heller ikke uretfærdigt at vi vælger hvem vi vil have besøg af før i står i vores dør og det kan ende med en ubehagelig konfrontation som i har mulighed for at gøre med os piger der ligesom pigen i tråden har ansigtsbilleder på inden i står i en ubehagelig konfrontation.. Især når flere har udtalt at det er pigen på billederne.. 

Det er vel ikke uretfærdigt at vi selv bestemmer hvem vi besøger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I DK er der vel fri aftaleret. Det er et frit erhverv ligesom tandlæger og bilmekanikere. Men jeg vil og kan aldrig aldrig sende et billede af mit ansigt. Risiko for afpresning m.v. er for stor. Speciel nok ved udenlandske piger som Candy hvor man ikke ved, hvem der står bag.

Så Candy siger nej rak til nok over halvdelen af sine potentielle kunder. Respekt for det.

Havde en god dialog med hende. Havde bare ønsket hun havde annonceret med det fra starten. Men det er psykologisk smart at kræve billede senere, færre vil sige nej.

T

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...