Hop til indhold

Recommended Posts

Hej venner,

jeg har lige fået besøg af Nida. https://annoncelight.dk/showad/281374

Kontakt var ok nemt, hendes dansk er ikke endnu så godt (hun siger til mig hun kun har væert her i 2 år) men man kan godt lave en aftale med hin.

Vi aftalte 1 time med massage, sex, blowjob (gør hun kun med kondom) og 2 udløsninger hvor den sidste kun skal være med hånden eller munden.

Efter ca. 30 min var hun hos mig. Jeg betalte 1300 via mobilepay og 500 i kontanter. Hun ser sød ud, billederne er fra hende.

Hun droppet med det samme tøjet og smurt mig godt med creme ind, straks begyndt hun med handjob. Det var ok, sådan kender man det jo fra thai damerne.

Efter 2 min kom kondomet på og hun tog den i munden. Jeg ville ikke kalde det et blowjob. Hun tog min pik bare i munden og det var så det. :( 

Efter 2 min pik i munden ville hun så sette sig på mig. Jeg sagde til hende hun skal lægge sig ned og jeg ville massere hende lidt.

Ok dejlig krop men hun har en slags ar på røven som er lidt en turn off for mig. Jeg bete hende om at vende sig om.

Så slikket jeg hende lidt og så skul den bare ind. Hun er meget stille og forsigtig.. nesten passivt.

Jeg skud efter 5min, hun er stram og dejligt.

Så sadge jeg til hende hun skulle massere mig lidt, det var hun rigtig god til!

Efter ca. 15min massage ville hun igen give mig et handjob.. det var ok men lille mand var ikke endnu klar. så jeg sagde til hin hun skulle massere lidt mere.

Efter lidt tid fik hun igen fat i min lille mand. Hun giver mig et handjob hvor jeg bare kan merke at hun ikke gider mere... efter 5min med sløv pik i hånden siger hun så noget om tiden ... "Ikke meget tid"

Jeg har et ur hængen i væken bag hende så jeg kan se der først er gået 30-35min. Jeg spørg så hvor meget tid jeg har tilbage.. så bliver hun lidt sur og siger "10 minutter.... max!"

Jeg tænker nå okay tak for snakken.. dårligt service. Hun prøver med et dårligt handjob der bare ikke er godt.... jeg nyder bare "massagen". Efter hun trak været 2 gange rigtig dybt kunne jeg godt hører hun ikke mere gad. Så jeg siger til hende "its okay for tonight, thank you"

Hun tager tøjet på, vasker hænder, siger tak for i aften og går.

Efter 55min gik hun så.

Fazit: Sød og stille pige. Tror ikke hun kan lide hvad hun gør.
Verdens dårligste blowjob, kedlige sex og ok god massage. For 1800 kan jeg nok få noget der siger mig mere til.

Pigen: 6/10
Massage: 7/10
Sex: 3/10
Handjob: 7/10 i starten, 3/10 i slutnigen
Blowjob: 0/10

Kommer hun igen til mig? Nej tak.

Undskyld hvis mit dansk er lort, jeg er ikke gået på en dansk skole. Så jeg skriver bare som jeg tror man staver det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes du staver fint, man kan sagtens udlede hvad du mener.

Lyder som en kedelig omgang. Har flere gange kigget på Nida, men efter dit skriv skal jeg ikke nyde noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Legetimen skrev, for 22 minutter siden:

Lyder som en kedelig omgang. Har flere gange kigget på Nida, men efter dit skriv skal jeg ikke nyde noget. 

Klogt, meget Klogt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgt den samme Nida. 1000 kr for 30 min, i overkanten men udvalget er pt ikke så stort. Jeg lagde mig på senge og hun begyndte at massere. Jeg spurgte.om hun ikke ville smide tøjet, men fik nej. Hun kørte lidt olie rundt på ryggen uden nogen form for indlevelse, pirring eller lignende. Efter ti min rejset jeg og bad om at få pengene igdn og gik. Jeg fik ikke alle men halvdelen. 

Rent rip off.

Keep away

Charlie 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...