Midtjyskmassage25 23 Skrevet 4. Marts, 2021 https://annoncelight.dk/showad/257422 Jeg havde forvildet mig ret langt hjemmefra og var alvorlig liderlig. Jeg blev brændt af, af en GP og måtte finde en anden løsning. Jeg faldt over denne her og tænkte "det gør jeg sgu!". Det var for dumt. Billederne passer ikke. Hun er noget kraftigere og ældre men som sagt var jeg alvorligt liderlig. Servicen var elendig og hvis det øvre hoved havde kunne råbe det nedre op var jeg gået. Efter trykket blev taget måtte jeg erkende at jeg var godt dum. Hold jer væk 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5582 Skrevet 4. Marts, 2021 Esbjerg er desværre et hul i jorden når det kommer til gode oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 604 Skrevet 4. Marts, 2021 Hende kiggede jeg sjovt nok på igår, intuitivt tænkte jeg at de flotte billeder umuligt kunne være ægte og besøgte hende heldigvis ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 604 Skrevet 4. Marts, 2021 DETH skrev, for 2 timer siden: Esbjerg er desværre et hul i jorden når det kommer til gode oplevelser. Ja du har nok ret. Jeg har dog haft en håndfuld gode oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 6. Marts, 2021 DETH skrev, den 4.3.2021 at 19:52: Esbjerg er desværre et hul i jorden når det kommer til gode oplevelser. Det er godt nok meget dømmende det du skriver der. Jeg har da haft rigtigt mange kanon gode oplevelser i Esbjerg ( og selvfølgeligt lige så mange middelmådige og dårlige). Tror ikke Esbjerg er så meget anderledes end så mange andre større byer. der vil altid være masser af fakes med billeder hugget fra nettet i alle byer, og piger der lyver sig yngre og tyndere osv, men er jo ikke noget med bynavnet at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5582 Skrevet 6. Marts, 2021 youngatheart skrev, for 3 timer siden: Det er godt nok meget dømmende det du skriver der. Jeg har da haft rigtigt mange kanon gode oplevelser i Esbjerg ( og selvfølgeligt lige så mange middelmådige og dårlige). Tror ikke Esbjerg er så meget anderledes end så mange andre større byer. der vil altid være masser af fakes med billeder hugget fra nettet i alle byer, og piger der lyver sig yngre og tyndere osv, men er jo ikke noget med bynavnet at gøre. Ens forventninger skal bare være lave nok, så er alt lagkage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Xmax 6 Skrevet 7. Marts, 2021 Har også været forbi hende og billederne passer ikke, det er plus 20år og 20kg. Sagde det til hende og hun blev mega sur råbt og skreg, kunne kun forstå fuck off, så det gjorde jeg. Det er så dårlig stil at bruge falske eller meget gamle billeder der ikke ligner. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisse slikkeren 3 Skrevet 11. Marts, 2021 Colombianer på darumvej hold jer væk i bliver røv randt de lovede det hele og vil ingen ting efter man har betalt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
O'Malley 73 Skrevet 21. Maj, 2021 Fisse slikkeren skrev, den 11.3.2021 at 16:37: Colombianer på darumvej hold jer væk i bliver røv randt de lovede det hele og vil ingen ting efter man har betalt Enig. Hold jer væk. Troede kun at det var Nørrebrogade der kørte en så ringe stil, men er blevet klogere af skade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg