Hop til indhold
Wersy

Elsker dejlig sex og tilfredsstille. mangler lommepenge

Recommended Posts

Hejsa! 
Er der tilfældigvis nogle som har kendskab til denne kvinde, og som vil dele deres erfaringer?
 

På forhånd tak.

https://annoncelight.dk/showad/313971

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wersy skrev, for 44 minutter siden:

Hejsa! 
Er der tilfældigvis nogle som har kendskab til denne kvinde, og som vil dele deres erfaringer?
 

På forhånd tak.

https://annoncelight.dk/showad/313971

 

 

 

 

Prøv evt i første omgang at ringe til til og få bekræftet at hun er real, syntes det er lidt mistænksomt at hun har ansigts billede på. Kunne være en forsmået x der vil lave lort for hende. Hun kan selvfølgelig være real, men min første tanke var at det er en fake annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 8 minutter siden:

Prøv evt i første omgang at ringe til til og få bekræftet at hun er real, syntes det er lidt mistænksomt at hun har ansigts billede på. Kunne være en forsmået x der vil lave lort for hende. Hun kan selvfølgelig være real, men min første tanke var at det er en fake annonce. 

Meeen hun beder jo også selv om opkald og ikke beskeder.. Og vi er altså flere der har ansigt på uden at være fake:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 54 minutter siden:

Meeen hun beder jo også selv om opkald og ikke beskeder.. Og vi er altså flere der har ansigt på uden at være fake:P.. 

Måske tager jeg fejl, du viser da ikke dit smukke ansigt :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Så tager du fejl ja fordi det gør jeg bestemt;):P.. 

De er sløret smukke dig, hende fra annoncen er jo ikke sløret, det var det jeg mente. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, Lige nu:

De er sløret smukke dig, hende fra annoncen er jo ikke sløret, det var det jeg mente. 

Mine er bestemt heller ikke sløret:ph34r:.. Ikke af andet end et filter som alle unge damer ynder at anvende for tiden:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Mine er bestemt heller ikke sløret:ph34r:.. Ikke af andet end et filter som alle unge damer ynder at anvende for tiden:lol:.. 

Nu har jeg fundet dine billeder, du er uforskammet fræk og lige til at spise :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
North skrev, den 4.3.2021 at 17:00:

 

Redigeret af Lasselas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...