Hop til indhold
nusex78

Fitness pigen fra vejle/kolding på Sd

Recommended Posts

nusex78 skrev, for 4 minutter siden:

Hejsa er der nogen der har erfaring med fitness pigen på SD. Hun holder til i Vejle/Kolding området

Et link? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nusex78 skrev, for 9 minutter siden:

(1) SugarDaters hedder Madonna87 nu

Nå. Der var du hurtigere end jeg kunne skrive :)
Jeg har tidligere skrevet med hende og tror nok vi fik snakket os frem til et møde, men det blev aldrig til noget. Kan ikke huske årsagen, men hun ser fræk ud og kunne godt fristes af hende og se om jeg kunne få mødt hende.
Som jeg husker det var hun rimelig let at snakke med og aftalt de praktiske ting med. I hvert fald der vi nåede til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Det lykkedes mig aldrig at møde hende og der tænker jeg er fint nok. 

Vores samtale/skriveri, som ellers var pæn og ordenligt, tog lige pludselig en drejning hvor hun fik et neurotisk anfald at de værste jeg har oplevet og det var faktisk kun fordi jeg spurgte ind til hvor lang tid man kunne forvente at få lov at være sammen med hende for det aftalte  beløb. Det var åbenbart for meget for prinsessen sp jeg bakkede ud og så skal jeg da lige love for jeg fik endnu en bredside. Prøvede endda på diplomatisk vis at forklare mine hensyn og årsag til jeg spurgte - men ak der var intet at gøre. Pissed for good...

Så ud fra min oplevelse skal man passe på hende her - hun et en galning.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, for 2 timer siden:

Det lykkedes mig aldrig at møde hende og der tænker jeg er fint nok. 

Vores samtale/skriveri, som ellers var pæn og ordenligt, tog lige pludselig en drejning hvor hun fik et neurotisk anfald at de værste jeg har oplevet og det var faktisk kun fordi jeg spurgte ind til hvor lang tid man kunne forvente at få lov at være sammen med hende for det aftalte  beløb. Det var åbenbart for meget for prinsessen sp jeg bakkede ud og så skal jeg da lige love for jeg fik endnu en bredside. Prøvede endda på diplomatisk vis at forklare mine hensyn og årsag til jeg spurgte - men ak der var intet at gøre. Pissed for good...

Så ud fra min oplevelse skal man passe på hende her - hun et en galning.  

Har haft præcis samme oplevelse,  så man skal nok undgå at spørge ind til varighed af mødet hvis man vi have succes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...