Hop til indhold
Mrev94

Manna - småirriteret i telefonen og ikke muligt at lave aftale

Recommended Posts

Havde faldet over denne spændende annonce fra Manna https://annoncelight.dk/showad/306188

Jeg ringer hende op og spørger om vi kan lave en aftale og hun siger så, at det kommer an på hvornår jeg vil have tid. Jeg spørger hende så om, hvornår hun kan være klar, hvortil hun irriteret svarer at det kommer an på hvornår jeg vil kommer. Jeg siger så, at jeg gerne vil høre hvornår hun har tid og det passer hende bedst. Det blev hun ikke videre tilfreds med og lagde på. Derefter ringer jeg så igen to gange uden held, og tredje gang hvor hun tager den fortæller jeg hende så, at jeg altså kan fra nu ( kl 12:30) og indtil kl 16 i eftermiddag. Lige efter, at jeg får sagt det, så lægger hun bare på igen.
Er der andre der har haft samme problem med hende? Eller er det bare mig der har været helt galt på den?

Det er første gang jeg oplever en GP med så kort lunte. Er det mig der har gjort noget forkert her, eller er det normal kotume at man bare med det samme siger kl: xx:xx kommer jeg og ønsker xx antal minutter? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når folk ringer til mig og spørger hvornår jeg har tid så svarer jeg..... "Det kommer an på hvornår du vil komme eller kan være her".. Hvis folk skriver og spørger hvornår jeg har tid så magter jeg altså virkelig ikke at skulle remse alle mine bookinger op eller alle tidspunkter hvor jeg ikke lige har en booking.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Når folk ringer til mig og spørger hvornår jeg har tid så svarer jeg..... "Det kommer an på hvornår du vil komme eller kan være her".. Hvis folk skriver og spørger hvornår jeg har tid så magter jeg altså virkelig ikke at skulle remse alle mine bookinger op eller alle tidspunkter hvor jeg ikke lige har en booking.. 

Skulle lige til at skrive det samme. Det bedste du kan gøre når du vil bestille, er at give pigen et ca tidspunkt du ønsker. Så kan vi hurtigt se i vores kalender om hvornår vi kan i det tidsrum :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrev94 skrev, for 1 minut siden:

Jennifer og Emma,

Mange tak for jeres konstruktive svar.

Det vil jeg huske på i fremtiden. God dag til jer.

Velbekomme:D.. Jeg er sååå glad for du tager det til efterretning da vi piger jo heller ikke er interesseret i at fremstår irriteret eller lignende;):wub:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis Manna er hende, som og andre herinde mener hun er, så kan lunten godt være lidt kort og min med mine erfaringer vil det være en rigtig god ide at bekræfte en aftale på en SMS, eller bedre at få hende til det.

Ellers kan jeg kun anbefale at lave en aftale med hende, men altså bedst hvis begge er helt enige om hvornår :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nyde skrev, for 4 timer siden:

Hvis Manna er hende, som og andre herinde mener hun er, så kan lunten godt være lidt kort og min med mine erfaringer vil det være en rigtig god ide at bekræfte en aftale på en SMS, eller bedre at få hende til det.

Tror umiddelbart det er en skidt ide at skrive noget som helst på sms til hende. 

“OBS: Jeg besvarer ikke “skjult nummer” opkald eller sms’er, uden undtagelser (og nej, heller selvom, at din tante ligger på sygehuset eller at du sidder på jobbet/til møde/fruen er til stede el.lign.)”

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Velbekomme:D.. Jeg er sååå glad for du tager det til efterretning da vi piger jo heller ikke er interesseret i at fremstår irriteret eller lignende;):wub:.. 

Åh jo, nå nej sådan må jeg ikk starte, iflg mænd på sitet, ?

Nu har tingene ligesom 2 sider af sagen om man vil?

En mand ringer og spørger høflig, hvornår har du tid til lille mig

Han var så nummer 50 den dag med samme spørgsmål

Så hvordan ved i Gp'er hvem som er seriøs, tænker bare, nummer 1 eller 50 ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest findomaddict
Mrev94 skrev, den 4.3.2021 at 12:57:

Jennifer og Emma,

Mange tak for jeres konstruktive svar.

Det vil jeg huske på i fremtiden. God dag til jer.

Ved ikke om du fik lavet en aftale med hende, men hun er mere end fantastisk, men et meget dyrt bekendtskab for en med min afhængighed og trang til findom

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrev94 skrev, den 4.3.2021 at 12:40:

Havde faldet over denne spændende annonce fra Manna https://annoncelight.dk/showad/306188

Jeg ringer hende op og spørger om vi kan lave en aftale og hun siger så, at det kommer an på hvornår jeg vil have tid. Jeg spørger hende så om, hvornår hun kan være klar, hvortil hun irriteret svarer at det kommer an på hvornår jeg vil kommer. Jeg siger så, at jeg gerne vil høre hvornår hun har tid og det passer hende bedst. Det blev hun ikke videre tilfreds med og lagde på. Derefter ringer jeg så igen to gange uden held, og tredje gang hvor hun tager den fortæller jeg hende så, at jeg altså kan fra nu ( kl 12:30) og indtil kl 16 i eftermiddag. Lige efter, at jeg får sagt det, så lægger hun bare på igen.
Er der andre der har haft samme problem med hende? Eller er det bare mig der har været helt galt på den?

Det er første gang jeg oplever en GP med så kort lunte. Er det mig der har gjort noget forkert her, eller er det normal kotume at man bare med det samme siger kl: xx:xx kommer jeg og ønsker xx antal minutter? 

Ärlig talt syntes jeg faktisk du har helt ret. De piger er helt forkert på den.

Tænker ikke på at vi andre også skal havde det til at passe og nogen gang svært at sige en præcis tid.

Hvis nu du gerne vil se hvem det du vil besøge, er det vel helt ok at forhøre sig om tingene først.

Ligesom når du går ind og handler. Behøver du ikke at købe for de du ser på varen først.

Lige sådan noget som det er lidt svært at bestille tid lang tid i forvejen. Da det tit og ofte er impulsivt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...