Orgasmic 179 Skrevet 4. Marts, 2021 Bliver dem som græd og var tvunget ud i det bare totalt ignoreret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 4. Marts, 2021 Stakkels stakkels piger... Hvem er deres kunder dog? Det er ikke mit indtryk at det er den slags skæbner der annoncerer på EG, AL etc. Bliver de mon handlet fra gaden eller via netværk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 4. Marts, 2021 AalborgLook skrev, for 2 timer siden: Sikkert ikke for ham der bliver taget i røven. Sikker? Tror han hygger sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 4. Marts, 2021 Orgasmic skrev, for 1 time siden: Bliver dem som græd og var tvunget ud i det bare totalt ignoreret? Hvad er det du forventer nogen skal gøre ved det.? Vi kan tro meget osv men vi ved aldrig hvad der sker for lukkede døre.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden: Bordel er måske så meget sagt.. Bordeldrift er ulovligt.. Så ja det forstår jeg udemærket godt de ikke vil have.. Havde jeg været bilsælger eller ejendomsmægler havde problemet jo ikke været der.. Hvis vi piger lige pludselig bare accepterer, som dig, at vores erhverv diskrimineres imod så kommer vi jo aldrig længere.. Just saying.. Vi forlader stedet fordi stedet beder os om det.. Vi jo ikke bz'er der ønsker at lave ballade.. En bilsælger eller ejendomsmægler som anvender et lejet hotelværelse til at afslutte handler eller invitere kunder for at vise dem de nyeste huse/biler er jeg sikker på også vil få besked om at finde et andet sted til deres forretning, af dem simple årsag at de ikke må drive deres forretning/erhverv fra et hotelværelse. Det du har oplevet er ikke diskrimination, og havde hotellet ikke fat i den lange ende, ville du vel heller ikke forlade stedet med kort varsel, når du har betalt for leje af stedet. Personligt kunne jeg ikke finde på at leje et hotelværelse, for at drive forretning derfra, netop fordi jeg ved det ikke er lovligt og jeg gider ikke stå i den pinlige situation at blive smidt på gaden. Det handler ikke om at jeg finder mig i diskrimination, men om at jeg overholder spillereglerne. Hvis en mand overnatter på et hotel i anden anledning og ønsker et besøg af mig, er det ikke mig der lejer eller driver forretning derfra. Det er min tilgang til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 4. Marts, 2021 (edited) Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Det du har oplevet er ikke diskrimination, og havde hotellet ikke fat i den lange ende, ville du vel heller ikke forlade stedet med kort varsel, når du har betalt for leje af stedet. Personligt kunne jeg ikke finde på at leje et hotelværelse, for at drive forretning derfra, netop fordi jeg ved det ikke er lovligt og jeg gider ikke stå i den pinlige situation at blive smidt på gaden. Det handler ikke om at jeg finder mig i diskrimination, men om at jeg overholder spillereglerne. Hvis en mand overnatter på et hotel i anden anledning og ønsker et besøg af mig, er det ikke mig der lejer eller driver forretning derfra. Det er min tilgang til det. Såååå fordi manden lejer stedet så det du gør okay men det jeg gør er forkert mener du.? Igen så forlod jeg stedet fordi jeg aldrig kunne finde på at lave ballade (med vilje) på hverken den ene eller den anden måde.. Det har intet at gøre med om man føler stedet har ret eller ej.. Faktisk skrev jeg også og klagede til stedet fordi jeg ikke synes det var en okay måde at gøre det på da jeg ikke havde overtrådt nogle af deres skrevne regler.. Og jeg gentager igen igen at stedet var blevet mig anbefalet af flere andre der havde anvendt det før med succes.. Redigeret 4. Marts, 2021 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, Lige nu: Såååå fordi manden lejer stedet så det du gør okay men det jeg gør er forkert mener du.? Der er stor stor forskel på, om du lejer stedet for at annoncere at man kan mødes med dig pd og du tager imod flere mænd ( driver forretning), eller om man lejer stedet for at overnatte og har besøg af 1 enkelt. Der vil ikke være et rend af forskellige mænd i den sidste tænkte situation. At du har fået pb af andre om stederne gør ikke, at det bliver mere rigtigt Vi bliver ikke enige om hvad der er ok, så ingen grund til at fortsætte diskussionen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 179 Skrevet 4. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Hvad er det du forventer nogen skal gøre ved det.? Vi kan tro meget osv men vi ved aldrig hvad der sker for lukkede døre.. Hvis der er mistanke om trafficking skal det da meldes til politiet. Hvis der er mistanke om nogen form for tvang er der vel folk som beskæftiger sig med at hjælpe kvinder ud af det. Fx Reden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 5. Marts, 2021 Jeg har fuld forståelse for hvad du siger Jennifer, og mener også at man som minimum burde forvente at blive tiltalt i en pæn tone og høffeligt, uanset hvad man laver, men du arbejder i en branche hvor anerkendelsen ikke er ret stor, og jeg er kunde i samme branche. Jeg er nok lidt underlig, da jeg ikke Prøver at snige mig ind, men bare går lige til døren, ja jeg har sågar hilst på naboen, med et højt “hej”, og en anden gang spurgt naboen ( ikke samme sted) om man måtte parker der hvor jeg holdte, lige udenfor, og jeg er af den overbevisning at den dag kunderne åbenlyst opsøger GP, så bliver det hele mere accepteret med det samme og derved vil GP`erne også blive behandlet pænt, da branchen bliver mere accepteret, men det ligger nok, desværre, langt ude i fremtiden, men som kunde kan vi hjælpe til ved at stå ved hvad vi gør, og hvem vi besøger. og ja jeg står ved hvad jeg gør, når bare ikke min kone finder ud af det, så noget hykler er jeg stadig, beklager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 5. Marts, 2021 Orgasmic skrev, 1 time siden: Hvis der er mistanke om trafficking skal det da meldes til politiet. Hvis der er mistanke om nogen form for tvang er der vel folk som beskæftiger sig med at hjælpe kvinder ud af det. Fx Reden. Hvis pigerne ville have hjælp havde de masser af muligheder for at bede om den.. Jeg kunne have ringet til politiet og hvad som helst og pigerne havde næsten 100% sikkert ikke fortalt hvad der rigtigt foregik.. Desværre så har de fleste lande jo ret strenge love omkring prostitution plus mange lande stadig er "hævet" af religion hvor du vil blive udstødt hvis du indrømmer hvad du er blevet TVUNGET til.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 5. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden: Jeg kunne forstår din kommentar hvis jeg noget sted i tråden havde nævnt jeg var utilfreds med deres beslutning OK, så. Er du TILFREDS med at blive bedt om at gå? Hvis du er tilfreds med deres beslutning, så er alle vel glade. Er du utilfreds, forstod du nok alligevel min kommentar. JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden: Din personlige holdning til at jeg udfører mit arbejde med base hos et firma der lejer værelser ud "for a living" er jo hvad den er men jeg bad ikke om den Det er rigtigt, du bad ikke om den. Men nu er discussion boards jo heller ikke defineret ved at man kun kan kommentere når du beder om en kommentar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 720 Skrevet 5. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 22 timer siden: Nu skal vi ikke gøre mig dummere end hvad jeg er.. Jeg har flere steder påpeget at vi godt kendte til risikoen og jeg skriver ikke dårligt om stederne eller lignende.. Jeg skriver bare forløbet.. Og at jeg synes det er fair nok med en udsmidning men ikke en udskamning hvilket tonen i folks stemmer ligesom lagde op til når de ringede og bad os forlade stedet.. Dum næppe vil jeg ikke sige. Du lavet en fejl og ikke mere i det tak. Kender godt til hvad sådan en kvinde gør og siger jøsses. Søg og du i kan finde PD steder som du er helt sikkert mere velkommen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theverybadwolf 33 Skrevet 5. Marts, 2021 Til forsvar for Jennifer skal jeg da gerne bekræfte at jeg har holdt forretningsmøder på et hotelværelse. Sengen var ikke fjernet men der var indsat et bord vi kunne sidde ved. Var nok fordi de ikke havde nogen mødelokaler ledige og gjorde dette som alternativ løsning men ikke desto mindre så er det altså sket og bestemt ikke ulovligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. Marts, 2021 theverybadwolf skrev, for 4 minutter siden: Til forsvar for Jennifer skal jeg da gerne bekræfte at jeg har holdt forretningsmøder på et hotelværelse. Sengen var ikke fjernet men der var indsat et bord vi kunne sidde ved. Var nok fordi de ikke havde nogen mødelokaler ledige og gjorde dette som alternativ løsning men ikke desto mindre så er det altså sket og bestemt ikke ulovligt. Jeg har været til jobsamtale på et hotelværelse, hvor både jeg og arbejdsgiveren ( mand) sad på sengekanten. Det var en kende akavet, på trods af kaffen og småkagerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg