Hop til indhold
JenniferRomantica

Privat Diskret so fare...

Recommended Posts

Guest Rust in Peace

Stakkels stakkels piger... Hvem er deres kunder dog? Det er ikke mit indtryk at det er den slags skæbner der annoncerer på EG, AL etc. Bliver de mon handlet fra gaden eller via netværk? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Sikkert ikke for ham der bliver taget i røven.

Sikker? Tror han hygger sig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Orgasmic skrev, for 1 time siden:

Bliver dem som græd og var tvunget ud i det bare totalt ignoreret?

Hvad er det du forventer nogen skal gøre ved det.? Vi kan tro meget osv men vi ved aldrig hvad der sker for lukkede døre.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden:

Bordel er måske så meget sagt.. Bordeldrift er ulovligt;).. Så ja det forstår jeg udemærket godt de ikke vil have.. Havde jeg været bilsælger eller ejendomsmægler havde problemet jo ikke været der.. Hvis vi piger lige pludselig bare accepterer, som dig, at vores erhverv diskrimineres imod så kommer vi jo aldrig længere.. Just saying.. 

Vi forlader stedet fordi stedet beder os om det.. Vi jo ikke bz'er der ønsker at lave ballade.. 

En  bilsælger  eller  ejendomsmægler  som  anvender  et  lejet  hotelværelse  til  at  afslutte  handler eller  invitere  kunder  for  at  vise  dem  de  nyeste huse/biler  er  jeg  sikker  på  også  vil  få  besked  om  at  finde  et  andet sted  til  deres  forretning,  af  dem  simple årsag  at  de  ikke  må  drive  deres  forretning/erhverv  fra  et  hotelværelse.

Det  du  har  oplevet  er  ikke  diskrimination,  og  havde  hotellet  ikke  fat  i  den  lange  ende, ville  du  vel  heller  ikke  forlade  stedet  med  kort  varsel,  når  du  har  betalt  for  leje  af  stedet.  

Personligt  kunne  jeg  ikke  finde  på at  leje  et  hotelværelse,  for  at  drive  forretning  derfra,  netop  fordi  jeg  ved  det  ikke  er  lovligt  og  jeg  gider  ikke  stå  i  den  pinlige  situation  at  blive  smidt  på  gaden.   Det  handler  ikke  om at  jeg  finder mig  i diskrimination,  men  om  at jeg  overholder spillereglerne.  Hvis  en  mand  overnatter  på  et  hotel  i anden  anledning  og  ønsker  et  besøg  af  mig,  er  det  ikke  mig  der  lejer  eller  driver  forretning  derfra.  Det  er  min  tilgang  til  det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Det  du  har  oplevet  er  ikke  diskrimination,  og  havde  hotellet  ikke  fat  i  den  lange  ende, ville  du  vel  heller  ikke  forlade  stedet  med  kort  varsel,  når  du  har  betalt  for  leje  af  stedet.  

Personligt  kunne  jeg  ikke  finde  på at  leje  et  hotelværelse,  for  at  drive  forretning  derfra,  netop  fordi  jeg  ved  det  ikke  er  lovligt  og  jeg  gider  ikke  stå  i  den  pinlige  situation  at  blive  smidt  på  gaden.   Det  handler  ikke  om at  jeg  finder mig  i diskrimination,  men  om  at jeg  overholder spillereglerne.  Hvis  en  mand  overnatter  på  et  hotel  i anden  anledning  og  ønsker  et  besøg  af  mig,  er  det  ikke  mig  der  lejer  eller  driver  forretning  derfra.  Det  er  min  tilgang  til  det. 

Såååå fordi manden lejer stedet så det du gør okay men det jeg gør er forkert mener du:lol:.?

Igen så forlod jeg stedet fordi jeg aldrig kunne finde på at lave ballade (med vilje) på hverken den ene eller den anden måde.. Det har intet at gøre med om man føler stedet har ret eller ej.. Faktisk skrev jeg også og klagede til stedet fordi jeg ikke synes det var en okay måde at gøre det på da jeg ikke havde overtrådt nogle af deres skrevne regler..

Og jeg gentager igen igen at stedet var blevet mig anbefalet af flere andre der havde anvendt det før med succes.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Såååå fordi manden lejer stedet så det du gør okay men det jeg gør er forkert mener du:lol:.?

Der  er  stor  stor  forskel  på, om  du  lejer  stedet  for  at  annoncere  at  man  kan  mødes  med  dig  pd  og  du  tager  imod  flere  mænd  ( driver  forretning), eller  om  man lejer  stedet  for  at  overnatte  og  har  besøg  af  1 enkelt.

Der  vil  ikke  være  et  rend  af  forskellige  mænd  i den  sidste  tænkte  situation. 

At  du  har  fået  pb  af  andre  om stederne  gør  ikke,  at det  bliver  mere  rigtigt   

Vi  bliver  ikke  enige  om  hvad  der  er  ok,  så  ingen  grund  til  at  fortsætte diskussionen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Hvad er det du forventer nogen skal gøre ved det.? Vi kan tro meget osv men vi ved aldrig hvad der sker for lukkede døre.. 

Hvis der er mistanke om trafficking skal det da meldes til politiet. Hvis der er mistanke om nogen form for tvang er der vel folk som beskæftiger sig med at hjælpe kvinder ud af det. Fx Reden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg har fuld forståelse for hvad du siger Jennifer, og mener også at man som minimum burde forvente at blive tiltalt i en pæn tone og høffeligt, uanset hvad man laver, men du arbejder i en branche hvor anerkendelsen ikke er ret stor, og jeg er kunde i samme branche. Jeg er nok lidt underlig, da jeg ikke Prøver at snige mig ind, men bare går lige til døren, ja jeg har sågar hilst på naboen, med et højt “hej”, og en anden gang spurgt naboen  ( ikke samme sted) om man måtte parker der hvor jeg holdte, lige udenfor, og jeg er af den overbevisning at den dag kunderne åbenlyst opsøger GP, så bliver det hele mere accepteret med det samme og derved vil GP`erne også blive behandlet pænt, da branchen bliver mere accepteret, men det ligger nok, desværre, langt ude i fremtiden, men som kunde kan vi hjælpe til ved at stå ved hvad vi gør, og hvem vi besøger.

og ja jeg står ved hvad jeg gør, når bare ikke min kone finder ud af det, så noget hykler er jeg stadig, beklager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Orgasmic skrev, 1 time siden:

Hvis der er mistanke om trafficking skal det da meldes til politiet. Hvis der er mistanke om nogen form for tvang er der vel folk som beskæftiger sig med at hjælpe kvinder ud af det. Fx Reden.

Hvis pigerne ville have hjælp havde de masser af muligheder for at bede om den.. Jeg kunne have ringet til politiet og hvad som helst og pigerne havde næsten 100% sikkert ikke fortalt hvad der rigtigt foregik:ph34r:.. Desværre så har de fleste lande jo ret strenge love omkring prostitution plus mange lande stadig er "hævet" af religion hvor du vil blive udstødt hvis du indrømmer hvad du er blevet TVUNGET til.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Jeg kunne forstår din kommentar hvis jeg noget sted i tråden havde nævnt jeg var utilfreds med deres beslutning

OK, så. Er du TILFREDS med at blive bedt om at gå?  Hvis du er tilfreds med deres beslutning, så er alle vel glade. Er du utilfreds, forstod du nok alligevel min kommentar.

JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Din personlige holdning til at jeg udfører mit arbejde med base hos et firma der lejer værelser ud "for a living" er jo hvad den er men jeg bad ikke om den

Det er rigtigt, du bad ikke om den. Men nu er discussion boards jo heller ikke defineret ved at man kun kan kommentere når du beder om en kommentar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 22 timer siden:

Nu skal vi ikke gøre mig dummere end hvad jeg er.. Jeg har flere steder påpeget at vi godt kendte til risikoen og jeg skriver ikke dårligt om stederne eller lignende.. Jeg skriver bare forløbet.. Og at jeg synes det er fair nok med en udsmidning men ikke en udskamning hvilket tonen i folks stemmer ligesom lagde op til når de ringede og bad os forlade stedet.. 

Dum næppe vil jeg ikke sige. Du lavet en fejl og ikke mere i det:) tak. Kender godt til hvad sådan en kvinde gør og siger jøsses;).

Søg og du i kan finde PD steder som du er helt sikkert mere velkommen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til forsvar for Jennifer skal jeg da gerne bekræfte at jeg har holdt forretningsmøder på et hotelværelse. Sengen var ikke fjernet men der var indsat et bord vi kunne sidde ved. Var nok fordi de ikke havde nogen mødelokaler ledige og gjorde dette som alternativ løsning men ikke desto mindre så er det altså sket og bestemt ikke ulovligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
theverybadwolf skrev, for 4 minutter siden:

Til forsvar for Jennifer skal jeg da gerne bekræfte at jeg har holdt forretningsmøder på et hotelværelse. Sengen var ikke fjernet men der var indsat et bord vi kunne sidde ved. Var nok fordi de ikke havde nogen mødelokaler ledige og gjorde dette som alternativ løsning men ikke desto mindre så er det altså sket og bestemt ikke ulovligt. 

Jeg har været til jobsamtale på et hotelværelse, hvor både jeg og arbejdsgiveren ( mand)  sad på sengekanten. 
Det var en kende akavet, på trods af kaffen og småkagerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...