Hop til indhold
MrDanes

Jolly Muna Odense

Recommended Posts

Har skrevet med hende hun ville have en selfie før man kunne lave aftale.  Bad så om en fra hende først. Så sluttede sms udvekslingen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig med piben.....de er altid ægte og søde,....har altid fået god behandling. Er dog aldrig blevet bedt om en selfie, ..at de er begyndt på dette, må virkelig skræmme mange potentielle kunder væk!

Ville ALDRIG sende selfie til en GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor er “stedet”?

ild i piben skrev, for 3 timer siden:

Trods deres "selfie-stunt" plejer pigerne fra dette sted at være 100%ægte..

Bare info.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrDanes skrev, den 3.3.2021 at 20:12:

Hvor er “stedet”?

Du kan få "stegt kylling" eller handle I noget der rimer på Ghetto, tæt ved:D

Sød pige. Fin service.

Ingen selfie:ph34r:

Redigeret af ild i piben

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 3/3/2021 at 4:41 PM:

Totally agree with the pipe ..... they are always genuine and sweet, .... have always received good treatment. However, have never been asked for a selfie, ..that they have started on this must really scare many potential customers away!

Would NEVER send selfie to a GP.

I am getting really surprised that some people send those selfies. Even with funny ways like blinking your eyes etc. Have been to dozens of girls and I never sent a selfie. And  I would never do. This is not flirting. There are lots of good girls who do not ask for that. I am respecting everyone's idea but I would never do such a thing beacuse of my self-respect.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror det er ved at blive lidt en trend med de selfie s - jeg vurdere fra gang til gang hvis jeg mener pigen er “selvstændig “ tør jeg godt og sende, men vurderer jeg d er en del af et brotherhood undgår jeg det uanset hvor lækker billederne måtte være.

komme også lidt an på hele kommunikation på sms/snap.

god jagt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...