Hop til indhold

Jolly Muna Odense

Featured Replies

Skrevet

Har skrevet med hende hun ville have en selfie før man kunne lave aftale.  Bad så om en fra hende først. Så sluttede sms udvekslingen 

Skrevet

Trods deres "selfie-stunt" plejer pigerne fra dette sted at være 100%ægte..

Bare info.

Skrevet

Helt enig med piben.....de er altid ægte og søde,....har altid fået god behandling. Er dog aldrig blevet bedt om en selfie, ..at de er begyndt på dette, må virkelig skræmme mange potentielle kunder væk!

Ville ALDRIG sende selfie til en GP.

Skrevet
  • Author

Hvor er “stedet”?

ild i piben skrev, for 3 timer siden:

Trods deres "selfie-stunt" plejer pigerne fra dette sted at være 100%ægte..

Bare info.

• 1 month later...
Skrevet
MrDanes skrev, den 3.3.2021 at 20:12:

Hvor er “stedet”?

Du kan få "stegt kylling" eller handle I noget der rimer på Ghetto, tæt ved:D

Sød pige. Fin service.

Ingen selfie:ph34r:

Redigeret af ild i piben

Skrevet
GIANT COCK skrev, den 3/3/2021 at 4:41 PM:

Totally agree with the pipe ..... they are always genuine and sweet, .... have always received good treatment. However, have never been asked for a selfie, ..that they have started on this must really scare many potential customers away!

Would NEVER send selfie to a GP.

I am getting really surprised that some people send those selfies. Even with funny ways like blinking your eyes etc. Have been to dozens of girls and I never sent a selfie. And  I would never do. This is not flirting. There are lots of good girls who do not ask for that. I am respecting everyone's idea but I would never do such a thing beacuse of my self-respect.

Skrevet

Tror det er ved at blive lidt en trend med de selfie s - jeg vurdere fra gang til gang hvis jeg mener pigen er “selvstændig “ tør jeg godt og sende, men vurderer jeg d er en del af et brotherhood undgår jeg det uanset hvor lækker billederne måtte være.

komme også lidt an på hele kommunikation på sms/snap.

god jagt 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.