Hop til indhold
Curiosity

Nadia Aarhus - tantra efter min smag!

Recommended Posts

Hudsulten blev for stor! Savnet af mine faste, "grønne" massagepiger - OG en lille smule eventyrlyst, fik mig - for ikke sååå længe siden - til at skrive til Nadia:

https://annoncelight.dk/showad/309991

Efter lidt forvirring i den indledende kontakt pr. SMS (som skyldes at Nadia ikke kan modtage MMS, så skriv enkelt og undgå beskeder med emojis), fik jeg en aftale om 90 min med "mutual touch", den følgende dag.

Mine forventninger var høje, efter den fine omtale hun får, her i reservatet. Men også en smule usikker på konceptet. Jeg har prøvet "rigtig" tantra, hvor udløsning højest er en utilsigtet bivirkning. Masser af thaimassage, med og uden div. afslutninger og også "almindelige" GP-besøg, hvor der ligesom ikke er tvivl om dagsordenen. Hvor i dette landskab, ville denne oplevelse mon lande? Først og fremmest var jeg usikker på tilvalget af mutual touch, da jeg kom for at blive forkælet og masseret, med særlig fokus på lingam (Sanskrit for dillermand;)). Ville det forstyrre, hvis jeg også skulle koncentrere mig om at pille ved Nadia?

Det korte svar er: NEJ - dét hører med!

Efter en hurtig skyller, blev jeg lagt til rette på en rummelig seng, i stearinlysstemning med afdæmpet musik. Nadia spørger lidt til mine forventninger og går så i gang med varm olie, kyndige hænder og hele sin lille velskabte krop. En kombination af fjerlette strøg, terapeutiske tryk, pirrende strejf og B2B, alt med sensuel og rolig tilgang. 

Efter en rum tid på maven, blev jeg inviteret om på ryggen. Her fortsatte alt det dejlige, nu med øget fokus på lingam og omegn. Samtidig indbød Nadias bevægelser på og omkring min krop, til at lade mine hænder gå på opdagelse på hendes, i et skønt, dynamisk, gensidigt flow. En vandret, sensuel/erotisk dans, fristes jeg til at kalde oplevelsen..:wub:

Mere detaljeret tror jeg ikke jeg vil gøre beskrivelsen, for en session med Nadia udvikler sig helt, efter dét flow og den kemi og intuition, der opstår i det enkelte møde, er jeg sikker på.

JEG kunne godt have tænkt mig lidt længere tid på selve lingammassagen, MEN - det er helt mit eget ansvar! Jeg KUNNE have undladt at tilbringe 20-30 min. mellem hendes lækre lår (men jeg ELSKER at slikke og VORES "dans" indbød til det) og jeg KUNNE have bestilt en halv time mere. Dét tror jeg at jeg gør næste gang!:wub:

Nadia er sød, køn og charmerende med en super veldrejet krop. Hun ved hvad hun laver og hun kan lide det!<3

Anbefales og genbesøges gerne!!!

/C

Redigeret af Curiosity
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en super anmeldelse - lysten til denne lille smukke Polske kvinde, er ikke blevet mindre, efter man måske kan få danset sig frem til lidt labia slikning - drømmer også om at få lov at røre de bryster, Nadia er velsignet med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamlingen skrev, 1 time siden:

Have an appointment this weekend - someone who can tell an out-of-towner how the parking options are where Nadia is at the moment?

Thanks in advance!

You can be comfortable about that. She has the best parking option. Very big public free parking lot. 1 min. walking distance to her house. There is also a Mcdonalds in case you need energy upfront :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Curiosity skrev, den 3.3.2021 at 12:48:

Hudsulten blev for stor! Savnet af mine faste, "grønne" massagepiger - OG en lille smule eventyrlyst, fik mig - for ikke sååå længe siden - til at skrive til Nadia:

https://annoncelight.dk/showad/309991

Efter lidt forvirring i den indledende kontakt pr. SMS (som skyldes at Nadia ikke kan modtage MMS, så skriv enkelt og undgå beskeder med emojis), fik jeg en aftale om 90 min med "mutual touch", den følgende dag.

Mine forventninger var høje, efter den fine omtale hun får, her i reservatet. Men også en smule usikker på konceptet. Jeg har prøvet "rigtig" tantra, hvor udløsning højest er en utilsigtet bivirkning. Masser af thaimassage, med og uden div. afslutninger og også "almindelige" GP-besøg, hvor der ligesom ikke er tvivl om dagsordenen. Hvor i dette landskab, ville denne oplevelse mon lande? Først og fremmest var jeg usikker på tilvalget af mutual touch, da jeg kom for at blive forkælet og masseret, med særlig fokus på lingam (Sanskrit for dillermand;)). Ville det forstyrre, hvis jeg også skulle koncentrere mig om at pille ved Nadia?

Det korte svar er: NEJ - dét hører med!

Efter en hurtig skyller, blev jeg lagt til rette på en rummelig seng, i stearinlysstemning med afdæmpet musik. Nadia spørger lidt til mine forventninger og går så i gang med varm olie, kyndige hænder og hele sin lille velskabte krop. En kombination af fjerlette strøg, terapeutiske tryk, pirrende strejf og B2B, alt med sensuel og rolig tilgang. 

Efter en rum tid på maven, blev jeg inviteret om på ryggen. Her fortsatte alt det dejlige, nu med øget fokus på lingam og omegn. Samtidig indbød Nadias bevægelser på og omkring min krop, til at lade mine hænder gå på opdagelse på hendes, i et skønt, dynamisk, gensidigt flow. En vandret, sensuel/erotisk dans, fristes jeg til at kalde oplevelsen..:wub:

Mere detaljeret tror jeg ikke jeg vil gøre beskrivelsen, for en session med Nadia udvikler sig helt, efter dét flow og den kemi og intuition, der opstår i det enkelte møde, er jeg sikker på.

JEG kunne godt have tænkt mig lidt længere tid på selve lingammassagen, MEN - det er helt mit eget ansvar! Jeg KUNNE have undladt at tilbringe 20-30 min. mellem hendes lækre lår (men jeg ELSKER at slikke og VORES "dans" indbød til det) og jeg KUNNE have bestilt en halv time mere. Dét tror jeg at jeg gør næste gang!:wub:

Nadia er sød, køn og charmerende med en super veldrejet krop. Hun ved hvad hun laver og hun kan lide det!<3

Anbefales og genbesøges gerne!!!

/C

Jeg formoder der var oralt, eftersom du skriver at du elsker at slikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Denanonyme skrev, for 5 timer siden:

I suppose that was oral since you write that you love to lick?

As far as I know she wont do or let do an oral. Only massage and touches. 

Am I wrong?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jok7r skrev, for 1 time siden:

As far as I know she wont do or let do an oral. Only massage and touches. 

Am I wrong?

Yes, wrong as can be. Maybe it depends on the customer. I have had the pleasure and it was marvelous :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, den 5.3.2021 at 00:29:

Yes, wrong as can be. Maybe it depends on the customer. I have had the pleasure and it was marvelous :wub:

Her er der jo nok tale om en situation, hvor hun skal tilbyde ydelsen selv, nok fordi det handler lidt mere om kemi og/eller hendes humør på dagen/i øjeblikket. Så undlad venligst at be-/afkræfte sådanne ting i fremtiden. Hun vil ikke have, at kunder spørger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...