Hop til indhold

Samantra massage Aalborg

Featured Replies

• 1 year later...
Skrevet

Jeg har en tur forbi Samantra idag og fik en ganske udmærket massage på bagsiden.
Det var både med hænder og albue/underarm.

https://annoncelight.dk/showad/343132

Til tider omkring ballerne blev det da lidt pirrende og sensuelt ;)

Massagen på bagsiden tog ca 45 min og så fik jeg at vide jeg gerne måtte vende mig om.

Og ja, så tror jeg der gik 2 min med massage på forsiden, inkl at ligge håndklædet "ordentligt og pænt" ned mellem benene.. Så kom spørgsmålet "You want handjob"..

Og ja hva skiii.. Nu var jeg jo kommet derind og var jo nøgen med en ok begejstring.. Det skulle da ikke gå til spilde, selvom at jeg da godt kunne have tænket mig noget mere pirring på forsiden med "tilfældige" strejf istedet for så direkte.. Men jeg tror tiden måske var løbet fra hende.

Hun modtog mig i en lille pikant undertøjssag. Jeg kan sq ikke rigtig vurdere om alderen passer. Måske hun er lidt ældre. Men hun har nogle skønne bryster. Det var det eneste jeg fik undersøgt ;)

HJ var ganske udmærket.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.