Hop til indhold
Guest Jensen jk

La Petit

Recommended Posts

Guest Jensen jk

Hej brødre ud i denne verden

 

Er det nogen, der har nogen erfaring med La Petit ?

53 år og fra København.

Hun set temmelig tillokkende ud på sit profilbillede, og hendes tekst lyder også tillokkende, selvom hun gerne vil vente til foråret med at ses.

Men er hun glad sugarbabe eller proff, eller hvad ?

 

https://sugardaters.com/da/profile/nERQr3mQWA

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jensen jk skrev, den 3.3.2021 at 08:58:

Hej brødre ud i denne verden

 

Er det nogen, der har nogen erfaring med La Petit ?

53 år og fra København.

Hun set temmelig tillokkende ud på sit profilbillede, og hendes tekst lyder også tillokkende, selvom hun gerne vil vente til foråret med at ses.

Men er hun glad sugarbabe eller proff, eller hvad ?

 

https://sugardaters.com/da/profile/nERQr3mQWA

 

 

Hun har været i gang flere, år men har som regel ikke stedet. Men jeg er ret sikker på hun besøger mange.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800

Jeg har skrevet med hende for at par år siden. Som jeg husker det er hun villig til det meste, men hun går kun ud og helst hotel. Og så er hun dyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende en gang i sommers, bestemt en sød kvinde, alder og højde stemmer meget godt.

Det med at vente med at ses, kan jo også ha´ lidt med Covid 19 situationen at gøre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
norbert skrev, den 5.3.2021 at 17:03:

Jeg har besøgt hende en gang i sommers, bestemt en sød kvinde, alder og højde stemmer meget godt.

Det med at vente med at ses, kan jo også ha´ lidt med Covid 19 situationen at gøre.

 

Var hun også fræk? Og var hun pengene værd? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jensen jk skrev, den 3.3.2021 at 08:58:

Hej brødre ud i denne verden

 

Er det nogen, der har nogen erfaring med La Petit ?

53 år og fra København.

Hun set temmelig tillokkende ud på sit profilbillede, og hendes tekst lyder også tillokkende, selvom hun gerne vil vente til foråret med at ses.

Men er hun glad sugarbabe eller proff, eller hvad ?

 

https://sugardaters.com/da/profile/nERQr3mQWA

 

 

Hun er 100% glad sugarbabe, der udlever fantasier, som hun ikke har nået endnu! Frisk på alt - så længe hun behandles ordentligt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
norbert skrev, den 5.3.2021 at 17:03:

Jeg har besøgt hende en gang i sommers, bestemt en sød kvinde, alder og højde stemmer meget godt.

Det med at vente med at ses, kan jo også ha´ lidt med Covid 19 situationen at gøre.

 

Kan du sige lidt om hendes krop. Er hun velholdt, faste former? Og har hun nogle former? på forhånd tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...