Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tror det sted er så seriøse, at de overholder corona forbud og holder helt lukket.

har selv prøvet på at få kontakt flere gange uden held

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ullus skrev, den 3.3.2021 at 06:27:

Hej 

Hold da op hvor jeg savner Tukta. Nogen der har forbindelse til evt. Kan ses privat. Send gerne pb. 

Hvor er det henne af?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 3.3.2021 at 07:03:

Jeg tror det sted er så seriøse, at de overholder corona forbud og holder helt lukket.

har selv prøvet på at få kontakt flere gange uden held

Jeg er selv stamkunde på stedet, og siden jeg heller ikke får svar på henvendelser, tror jeg vi kan fastslå at stedet er fuldstændig lukket ned indtil Mette F bestemmer at der må masseres igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke når man spørger om et sted eller et navn, man ikke skriver i hvilken by det er.

Dem der måske ikke lige kender navnet ved jo ikke om det er i skagen eller Kruså.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ullus skrev, for 24 minutter siden:

Ja jo men i disse coronatider      Dem der ved hvem hun er også de eneste der kan svare. 

Men alle os der bor langt fra Tukta, er fri for at klikke ind på opslaget, hvis guidelines bliver fulgt - navn og by i overskriften. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...