Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Hold da op hvor jeg savner Tukta. Nogen der har forbindelse til evt. Kan ses privat. Send gerne pb. 

Skrevet

Jeg tror det sted er så seriøse, at de overholder corona forbud og holder helt lukket.

har selv prøvet på at få kontakt flere gange uden held

Skrevet
Ullus skrev, den 3.3.2021 at 06:27:

Hej 

Hold da op hvor jeg savner Tukta. Nogen der har forbindelse til evt. Kan ses privat. Send gerne pb. 

Hvor er det henne af?

Skrevet
Mr1time skrev, den 3.3.2021 at 07:03:

Jeg tror det sted er så seriøse, at de overholder corona forbud og holder helt lukket.

har selv prøvet på at få kontakt flere gange uden held

Jeg er selv stamkunde på stedet, og siden jeg heller ikke får svar på henvendelser, tror jeg vi kan fastslå at stedet er fuldstændig lukket ned indtil Mette F bestemmer at der må masseres igen. 

Skrevet
  • Author

Tyder jo på det tak for svar

Skrevet

Jeg forstår ikke når man spørger om et sted eller et navn, man ikke skriver i hvilken by det er.

Dem der måske ikke lige kender navnet ved jo ikke om det er i skagen eller Kruså.

Skrevet
  • Author

Ja jo men i disse coronatider      Dem der ved hvem hun er også de eneste der kan svare. 

Skrevet
Ullus skrev, for 24 minutter siden:

Ja jo men i disse coronatider      Dem der ved hvem hun er også de eneste der kan svare. 

Men alle os der bor langt fra Tukta, er fri for at klikke ind på opslaget, hvis guidelines bliver fulgt - navn og by i overskriften. 

/North 

Skrevet

Tukta - Fredericia :-)

men hold jer væk, hun er vores når de åbner igen ;-)

Skrevet
  • Author

Ups guideline.  Mente det var bedre ikke og skrive for meget :blink:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.