Guest Carabella Skrevet 2. Marts, 2021 Hej piger, Er der andre som modtager trusler/chikane fra Thomas Olsen på mail? Jeg tror han finder vores mails på annoncelight. [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 2. Marts, 2021 Ja en del får mail fra ham Er du også en "klam ulækker narkoso"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 2. Marts, 2021 Carabella skrev, for 4 minutter siden: Hej piger, Er der andre som modtager trusler/chikane fra Thomas Olsen på mail? Jeg tror han finder vores mails på annoncelight. [email protected] Ignorer og anmeld ham til politiet for trusler - på et tidspunkt må de vel tage sig sammen til at bure manden inde sammen med Peder Madsen, Lundin og de andre Psykopater, fremfor at rende rundt og kontrollere om folk overholder coronabestemmelserne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 2. Marts, 2021 Pophair skrev, for 7 minutter siden: Ja en del får mail fra ham Er du også en "klam ulækker narkoso"? Nej jeg skal meldes for rufferi, til skat, kommunen og jeg ved ikke hvad, men tænkte nok det var sådan en som lå og skrev til mange tak for svar ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2021 Carabella skrev, for 15 minutter siden: Hej piger, Er der andre som modtager trusler/chikane fra Thomas Olsen på mail? Jeg tror han finder vores mails på annoncelight. [email protected] Min opfattelse er, at personen har truet/chikaneret mange andre piger i tidens løb. Der findes utallige tråde om personen herinde. Min anbefaling vil være at blokere personen, og hvis truslerne er grove, så anmelde forholdet til politiet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 2. Marts, 2021 Sutteålen skrev, Lige nu: Min opfattelse er, at personen har truet/chikaneret mange andre piger i tidens løb. Der findes utallige tråde om personen herinde. Min anbefaling vil være at blokere personen, og hvis truslerne er grove, så anmelde forholdet til politiet. Helt enig ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3somelover 49 Skrevet 2. Marts, 2021 Det ligner han har været nævnt førhen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 2. Marts, 2021 Tror ikke man rigtig er en del af denne branche før “Thomas” har været forbi ens indbakke. Det sådan et slags indvielses ritual tror jeg Han har flere aliasser, husker ikke navne, men sproget er det samme, så bare bloker med det samme 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 2. Marts, 2021 Din Emma skrev, for 4 minutter siden: Tror ikke man rigtig er en del af denne branche før “Thomas” har været forbi ens indbakke. Det sådan et slags indvielses ritual tror jeg Han har flere aliasser, husker ikke navne, men sproget er det samme, så bare bloker med det samme Er det også ham som kan finde på at ringe og booke en time i navnet Thomas og så aldrig dukker op mon , ved ikke om du har oplevet det samme? Det vil jeg gøre, tusind tak for din besked !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 2. Marts, 2021 Carabella skrev, for 13 minutter siden: Er det også ham som kan finde på at ringe og booke en time i navnet Thomas og så aldrig dukker op mon , ved ikke om du har oplevet det samme? Det vil jeg gøre, tusind tak for din besked !! Tvivler på det samme mand. Medmindre han ringer fra hemmeligt nr(hvor man ved på forhånd de ikke kommer). Tror ikke denne person ønsker nogen skal have hans nummer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 2. Marts, 2021 Din Emma skrev, for 6 minutter siden: Tvivler på det samme mand. Medmindre han ringer fra hemmeligt nr(hvor man ved på forhånd de ikke kommer). Tror ikke denne person ønsker nogen skal have hans nummer. Ja han ringer nemlig med hemmeligt :’D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 2. Marts, 2021 Carabella skrev, Lige nu: Ja han ringer nemlig med hemmeligt :’D Regel nr 1. Lav ALDRIG en aftale med en der ringer fra hemmeligt. Spar dig selv besværet og lad værre med at besvare. Jeg lover dig de aldrig dukker op. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 2. Marts, 2021 (edited) Carabella skrev, for 3 timer siden: Ja han ringer nemlig med hemmeligt :’D Så sig at du vil have vedkommendes nummer, så du kan sende en adresse pr. sms, hvorfra han skal ringe igen 10 min, inden det aftalte tidspunkt for at få den endelige adresse Redigeret 3. Marts, 2021 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 3. Marts, 2021 Jernsvinet skrev, for 40 minutter siden: Så sig at du vil have vedkommendes nummer, så du kan sende en adresse pr. sms, hvorfra han skal ringe igen 10 min, inden det aftalte tidspunkt for at få den endelige adresse jamen det giver da ikke sikkerhed for det ikke er taletidskort der ikke kan spores... og så er du lige langt... nej pigerne skal udelukkende besvare registrerede numre... så var meget løst i denne sammenhæng. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 3. Marts, 2021 biker skrev, for 41 minutter siden: jamen det giver da ikke sikkerhed for det ikke er taletidskort der ikke kan spores... og så er du lige langt... nej pigerne skal udelukkende besvare registrerede numre... så var meget løst i denne sammenhæng. Jo, men hvem gider køre frem til en adresse og tælle flag for at snyde en pige ved ikke at dukke op - så udspekuleret og så megen tid tror jeg ikke Don Olsen har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mia04 Skrevet 3. Marts, 2021 Carabella skrev, for 15 timer siden: Hi girls, Are there others who receive threats / harassment from Thomas Olsen by email? I think he will find our emails on adlight. [email protected] He approached me one year ago via email, asking for specific details about my location. He used the same first and last name but the email address was different "handjobben@.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Weidemann79 24 Skrevet 7. Marts, 2021 Sutteålen skrev, den 2.3.2021 at 17:19: Min opfattelse er, at personen har truet/chikaneret mange andre piger i tidens løb. Der findes utallige tråde om personen herinde. Min anbefaling vil være at blokere personen, og hvis truslerne er grove, så anmelde forholdet til politiet. Jeg skulle også anmeldes og min børn skulle fjernes... hvilket ikke er nemt i og med jeg ikke har nogen. Men han er bare sølle mand 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 16. Marts, 2021 Hej alle hvis der er nogen som har Bjarnes fulde navn og evt adresse må i rigtig gerne skrive til mig da jeg har tænkt mig at anmelde ham til politiet for chikane @biker @Sutteålen @Jernsvinet ved i hvem der kunne have det måske ? Skriv pb hvis i gør , tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 902 Skrevet 23. Marts, 2021 Pophair skrev, den 2.3.2021 at 17:08: Ja en del får mail fra ham Er du også en "klam ulækker narkoso"? Flot sprogbrug Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 902 Skrevet 23. Marts, 2021 Det er lidt utroligt, at folk har så lidt liv Jeg passer selv telefon i et firma en gang imellem og der bliver vi også ringet op af folk med spørgsmålet: "Har du hår på fissen/pikken" og så bliver røret smidt på Kan sku ikke lade være med at grine af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 24. Marts, 2021 Carabella skrev, den 2.3.2021 at 17:02: Hej piger, Er der andre som modtager trusler/chikane fra Thomas Olsen på mail? Jeg tror han finder vores mails på annoncelight. [email protected] Ja. Jeg har nu annonceret i 2 dage på annoncelight efter et par måneders pause. Første dag var det Fede beskidte narkoluderso Anden dag var det Fede grimme beskidte narkoluderso Jeg venter spændt som en flitsbue på om der kommer et ord mere på i morgen. Jeg VED at han har fundet mig på annoncelight.dk idet jeg kører med flere emailadresser sådan at jeg kan måle bare lidt hvorfra de mænd jeg ønsker at tiltrække mig kommer, og med tiden derfor ikke behøver at annoncere allevegne. Thomas Olsen trækker statistikken kraftigt ned for annoncelight.dk's vedkommende Er overskriften/emnet i hans emails altid "X" eller er det et nyt bogstav i alfabetet i næste uge? Måske også Thomas laver statistikker /Eva Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 24. Marts, 2021 Din Emma skrev, den 2.3.2021 at 21:05: Regel nr 1. Lav ALDRIG en aftale med en der ringer fra hemmeligt. Spar dig selv besværet og lad værre med at besvare. Jeg lover dig de aldrig dukker op. Det er faktisk ikke min erfaring. Men måske lander alle dem der har svært ved at få en aftale fra hemmeligt nummer hos mig efter at give fortabt hos alle dem der afviser hemmeligt nummer? Gad vide om jeg i årevis har fornøjet mig med andre glædespigers rester uden jeg har været klar over det? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 25. Marts, 2021 Eva Nadine skrev, 1 time siden: Det er faktisk ikke min erfaring. Men måske lander alle dem der har svært ved at få en aftale fra hemmeligt nummer hos mig efter at give fortabt hos alle dem der afviser hemmeligt nummer? Gad vide om jeg i årevis har fornøjet mig med andre glædespigers rester uden jeg har været klar over det? Jeg tog imod hemmeligt i starten, fordi jeg tænkte jeg ville favne alle Men efter et stykke tid hvor 10 ud 10 udeblev, tænkte jeg ALDRIG MERE Men fedt nok hvis de rent faktisk kommer til dig, vil dog stadig holde fast i at man skal være varsom 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 607 Skrevet 25. Marts, 2021 Eva Nadine skrev, for 17 timer siden: Ja. Jeg har nu annonceret i 2 dage på annoncelight efter et par måneders pause. Første dag var det Fede beskidte narkoluderso Anden dag var det Fede grimme beskidte narkoluderso ..... WTF han har skrevet akkurat det samme til mig! Så opfindsom er han ikke engang med sin chikane!? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carabella Skrevet 25. Marts, 2021 Det er det samme han skriver til mig .. og så self “du bliver anmeldt bla bla bla” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg