Hop til indhold

Legelejlighed

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved ikke om dette er off-topic - men så må administrator slette

Når jeg skal lege med en SB kan jeg aldrig være hos mig, og kan jeg heller ikke være hos SB, har jeg nogle gange brugt disse lejligheder. Prisen er fornuftig og udvalget/udstyret er i den grad i orden

Jeg har ingen del i lejligheden, men er kun bruger

http://www.legelejlighed.dk/

Skrevet

Findes der lignende koncepter (dvs. værelser på timebasis) uden alt BDSM-udstyret i Kbh?

Skrevet
nøddehaven skrev, for 59 minutter siden:

Findes der lignende koncepter (dvs. værelser på timebasis) uden alt BDSM-udstyret i Kbh?

Der er flere klinikker hvor du kan leje dig ind på time basis. Det hedengangen MonCherie havde flere rum hvor man kunne leje sig ind for korter eller længere tid. Jeg ved dog ikke hvad der er sket med de lokaler efter de lukkede.

Skrevet

Hvorfor ikke bare leje et hotel til 500 kr. med self check-in? Jeg er faldet over de her, men når jeg tænker på prisen ift. bare at have et hotel hele aftenen med bad, så kan jeg ikke se fordelen i disse lejligheder, medmindre man er til BDSM eller deres lejetøj.

Skrevet
Mayer28 skrev, for 56 minutter siden:

Hvorfor ikke bare leje et hotel til 500 kr. med self check-in? Jeg er faldet over de her, men når jeg tænker på prisen ift. bare at have et hotel hele aftenen med bad, så kan jeg ikke se fordelen i disse lejligheder, medmindre man er til BDSM eller deres lejetøj.

Hej Mayer. Hvilket hotel tænker du på??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.