B-ande 236 Skrevet 2. Marts, 2021 https://annoncelight.dk/showad/312340 noget der har været forbi hende, lyder meget spændende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 2. Marts, 2021 Ja.... jeg mener, at gudinden var genstand for en tråds behandling for godt en uge siden - prøv evt. på det storartede søgesystem mvh hehe jeg kan også lide de runde og villige former Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 2. Marts, 2021 Afklaretmand skrev, for 15 minutter siden: Ja.... jeg mener, at gudinden var genstand for en tråds behandling for godt en uge siden - prøv evt. på det storartede søgesystem mvh hehe jeg kan også lide de runde og villige former Har så ikke søgt grundigt nok, har fundet svar. hun må besøges 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 2. Marts, 2021 Hehe hvem kommer først?!!! Haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 2. Marts, 2021 Afklaretmand skrev, for 3 minutter siden: Hehe hvem kommer først?!!! Haha Får vi at se. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 3. Marts, 2021 Afklaretmand skrev, for 21 timer siden: Ja.... jeg mener, at gudinden var genstand for en tråds behandling for godt en uge siden - prøv evt. på det storartede søgesystem mvh hehe jeg kan også lide de runde og villige former Fintes der flere billedere andre steder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 3. Marts, 2021 Nej, men hun skiftede nogle mere up to date ud med de yngre sommerbilleder - for vel en måned siden - jo en ret, man har haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 5. Marts, 2021 Hvordan mon den rabat fungerer? Hun kan vel først bedømme det bagefter? Minder lidt om sugardating, hvor jeg også har oplevet rabatløfter ved genbesøg, AKA "kneppekort". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 8. Marts, 2021 Fik besøgt hende i torsdags, og var fuld tilfreds med den time jeg var der, sød/nem og snakke med, rigtig kæreste hygge med nussen og kyssen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg