Hop til indhold
frddblk

GP / gadepiger i Albertslund

Recommended Posts

Jeg har nu et par gange det sidste halve år set et par forskellige piger komme ud på fortovet inde fra Shell tanken på Roskildevej og også mellem tanken og spejderhuset.
Ikke at jeg tror at alle piger man ser på gaden er gpére, men når man se en dulle i ført høje hæle, ultrakort rød lak lårkort, lille jakke, langt farvet hår næsten som en paryk, så tænker jeg nok lidt den retning. Vores blikke mødtes og hun fulgte blikket alt imens jeg fortsatte mod Taastrup. ( og i dag var det jo ikke just lårkort vejr )
Men er I bekendt med nogen steder der kunne være interessante i det område?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 55 minutter siden:

Jeg har nu et par gange det sidste halve år set et par forskellige piger komme ud på fortovet inde fra Shell tanken på Roskildevej og også mellem tanken og spejderhuset.
Ikke at jeg tror at alle piger man ser på gaden er gpére, men når man se en dulle i ført høje hæle, ultrakort rød lak lårkort, lille jakke, langt farvet hår næsten som en paryk, så tænker jeg nok lidt den retning. Vores blikke mødtes og hun fulgte blikket alt imens jeg fortsatte mod Taastrup. ( og i dag var det jo ikke just lårkort vejr )
Men er I bekendt med nogen steder der kunne være interessante i det område?  

Tænker du om der er en klinik eller en gp der holder til i noget bebyggelse der omkring?

Jeg har ikke bemærket det, men vil da holde øje når jeg kommer forbi.

noget bestemt tidspunkt?

 

det er næppe heller pigespejdere, desværre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 1 time siden:

Jeg har nu et par gange det sidste halve år set et par forskellige piger komme ud på fortovet inde fra Shell tanken på Roskildevej og også mellem tanken og spejderhuset.
Ikke at jeg tror at alle piger man ser på gaden er gpére, men når man se en dulle i ført høje hæle, ultrakort rød lak lårkort, lille jakke, langt farvet hår næsten som en paryk, så tænker jeg nok lidt den retning. Vores blikke mødtes og hun fulgte blikket alt imens jeg fortsatte mod Taastrup. ( og i dag var det jo ikke just lårkort vejr )
Men er I bekendt med nogen steder der kunne være interessante i det område?  

Jeg læste dit opslag her til aften og kørte forbi ved midnat. Der var bomstille og ikke et øje. På hvilket tidspunkt af døgnet har du set dem, og kan du beskrive hvordan pigen eller pigerne så ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonym bruger skrev, for 10 timer siden:

Tænker du om der er en klinik eller en gp der holder til i noget bebyggelse der omkring?

Jeg har ikke bemærket det, men vil da holde øje når jeg kommer forbi.

noget bestemt tidspunkt?

 

det er næppe heller pigespejdere, desværre :)

Måske man skulle omskrive "pigespejdere" til piger der spejder (ser) efter kunder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, den 1.3.2021 at 23:28:

Jeg har nu et par gange det sidste halve år set et par forskellige piger komme ud på fortovet inde fra Shell tanken på Roskildevej og også mellem tanken og spejderhuset.
Ikke at jeg tror at alle piger man ser på gaden er gpére, men når man se en dulle i ført høje hæle, ultrakort rød lak lårkort, lille jakke, langt farvet hår næsten som en paryk, så tænker jeg nok lidt den retning. Vores blikke mødtes og hun fulgte blikket alt imens jeg fortsatte mod Taastrup. ( og i dag var det jo ikke just lårkort vejr )
Men er I bekendt med nogen steder der kunne være interessante i det område?  

Med den beskrivelse, så tænker jeg at det er en Trans som er ude at gå aftentur . Så pøj pøj med hende/ham 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonym bruger skrev, den 2.3.2021 at 00:24:

Tænker du om der er en klinik eller en gp der holder til i noget bebyggelse der omkring?

Jeg har ikke bemærket det, men vil da holde øje når jeg kommer forbi.

noget bestemt tidspunkt?

 

det er næppe heller pigespejdere, desværre :)

Tænker heller ikke det er pigespejdere. :D

Det har været om eftermiddagen at jeg har observeret dem. Ligner nok mest sådan lidt gadepige agtig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, den 2.3.2021 at 01:10:

Jeg læste dit opslag her til aften og kørte forbi ved midnat. Der var bomstille og ikke et øje. På hvilket tidspunkt af døgnet har du set dem, og kan du beskrive hvordan pigen eller pigerne så ud?

Jeg kører der ikke selv så sent, men det har været i løbet af eftermiddagen. De står ikke og trækker, men virker mere som om at de kommer ud inde fra området.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...