Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er nu stødt på nogle stykker, der ikke vil komme med et forslag til "kompensation", når jeg foreslår et arrangement. Også selvom hele deres tilgang virker lidt business-agtig (synes det er tungt at finde nogen, der ikke er det på SD). Det gælder mest de unge, de ældre har svar klar.

En spurgte jeg tre gange hvor hun lod som om hun ikke helt forstod og til sidst nævnte et lidt højt beløb - i forhold til setup (svarende til 1 time med superfransk hos en GP: 3.000). Hende om det, måske mente hun det som en forhandlingsstrategi, og så skulle jeg byde under?  Men dobbelt op på prisen hos en GP, med en SB der opfører sig som en GP - nej tak. Jeg vil gerne betale mere for at få noget der på en eller anden måde er "mere" for mig. "En time sex + superfransk" er "en time sex + SF" for mig, også selvom jeg har betalt penge for overhovedet at kontakte hende GP'en. Måske synes den sb bare at jeg var så gammel og grim, at hun mindst skulle have så meget, og det er fair, men jeg blev i tvivl om, om hun bare mente det som et udspil, fordi hun var usikker?

En anden prøvede jeg selv at lægge ud med 2K, hvortil hun blev fornærmet og ikke gad snakke mere. Hun kunne jo have prøvet et andet beløb, men som hun sagde var hun meget mere værd. 

Altså det er ikke for at brokke mig, enhver sætter sin pris som man vil, så man får det man vil have for det man gør. Men det jeg er nysgerrig på er, hvad er den gode taktik her?

Skal jeg selv smide en pris? Det risikerer at fornærme. Skal jeg prøve at forhandle hendes udspil? Det er også risky ...

Hvad gør I?

Del dette indlæg


Link til indlæg

For sent nu, men man kan starte med selv at give et lavt bud. Jeg fik engang en time for 1000 kroner som vist nærmere blev til halvanden time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går typisk efter kvinder i alderen 25-45 år. 

Jeg starter normalt med at byde 1.000 for en times tid. Og lander typisk på 1.000-1.500 og mellem 1,5-2 timers hygge.

Dem der vil have mere, siger jeg pænt nej tak til - det er min erfaring, at de er mere interesserede i ‘penge end pik’.

Jeg er en gentleman både i skrift og væremåde, let at snakke med og gider godt begære og gøre det lækkert for kvinden.

Det giver pote, selvom jeg både er gammel, bærer briller og er næsten skaldet.

Venligst

Coolmancool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Skal jeg selv smide en pris? Det risikerer at fornærme

Du skal først og fremmest finde ud af hvormeget du vil give for lidt sjov (skriv tid og dine ønsker - begynd helst med helt simple og ukomplicerede ønsker) og så tilbyde pigen det - hvis hun så bliver fornærmet, fordi hun synes det er alt for lavt og for perverst - så var der nok ikke kommet noget godt ud af det i den sidste ende og du ville være bedre tjent med at besøge en alm. glædespige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, for 11 timer siden:

men man kan starte med selv at give et lavt bud.

Ja, men det var jo det jeg gjorde med den ene, som så stoppede forhandlingen helt :)

kan selvfølgelig bare være udtryk for @Jernsvinets pointe om at vi aldrig ville nå til enighed alligevel, og så er det fint. Det kommer bare lidt bag på mig, at en ganske vist ung, men ikke specielt fotogen, bliver fornærm inden vi var i gang med at tale om, hvad jeg ville få ud af det. Så beløbet var åbenbart helt uden for enhver skive i hendes perspektiv.

coolmancool skrev, for 10 timer siden:

Jeg går typisk efter kvinder i alderen 25-45 år. 

Også ved at være min strategi. Faktisk 30+ Har fået flere gunstige tilbud fra brugere i den gruppe.

Kunne dog godt bruge et intimt møde med den rette unge babe, og ville også gerne betale fair for det (dvs mere end hvad jeg betaler en tilsvarende ung/attraktiv GP), hvis jeg får fornemmelse af at jeg kan få en lidt mere autentisk oplevelse. Så det er strategien for at opnå det, jeg ikke kan finde.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg betaler aldrig mere end 1500,- for den gode oplevelse er typisk billigere end det og aldrig dyrer! Hvis de beder om mere, så handler det kun om penge og de vil sjældent være tilfredse og give sig hen. Nå det er 1500 og ned, så er pengene bare et krydderi! Og det gælder både unge og ældre! De bedste oplevelser er dem hvor pengene er sekundære og jeg har også haft den lækreste 23 årige, med den vildste krop der blev en hel weekend for 1500. Det var ikke aftalt, det udviklede sig bare sådan og jeg endte med at køre hende hjem fordi min pik var hudløs og ved at falde af!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Neuken skrev, for 2 timer siden:

Hvis de beder om mere, så handler det kun om penge

Ja, jeg ser på det på samme måde. Der hvor sugardating kan skille sig meget positivt ud fra GP-besøg, er at nogle SB har mere lyst med i det end end GP typisk har. Det behøver ikke bare være liderlighed, det kan også være andre former for personlig lyst til "noget", men det giver et helt anderledes samvær. 

Men nogle der er på sugardaters vil jeg måske også bare have en gp-oplevelse med, og det kan også være fint i sig selv.

I begge tilfælde skal man starte et sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere gange nogen der har skrevet at de ikke betaler pigerne for at komme, men for at gå! Der er mange af sugarbabesne der har det på samme måde, pengene afgrænser relationen og skaber en distance som også passer dem, der hvor de er i deres liv! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...