Hop til indhold
Guest 2300kbhs

Ved at være mør nu !

Recommended Posts

Guest 2300kbhs

Jeg har haft masser tålmodighed, men nu kan jeg altså mærke at jeg er ved at mør efter thai massage og frække oplevelser generelt, nogle som har nogle seriøse bud/gæt på hvornår der bliver åbnet for dette, mon omkring 1 april eller hvad tænker i ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er svært at vurdere, da det afhænger af mange faktorer som antal smittede, antal indlagte, udbredelsen af varianterne, antal vaccinerede og eksperternes vurdering.

Hvis jeg absolut skulle komme med et bud vil det formentlig være 5. april. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
2300kbhs skrev, for 18 minutter siden:

Jeg har haft masser tålmodighed, men nu kan jeg altså mærke at jeg er ved at mør efter thai massage og frække oplevelser generelt, nogle som har nogle seriøse bud/gæt på hvornår der bliver åbnet for dette, mon omkring 1 april eller hvad tænker i ?

masser af åbne steder i hele landet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 11 minutter siden:

Det er svært at vurdere, da det afhænger af mange faktorer som antal smittede, antal indlagte, udbredelsen af varianterne, antal vaccinerede og eksperternes vurdering.

Hvis jeg absolut skulle komme med et bud vil det formentlig være 5. april. 

Det afhænger kun af en faktor! Mette Makrels mavefornemmelse! :lol: :lol:

  • Haha 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
2300kbhs skrev, for 53 minutter siden:

Jeg har haft masser tålmodighed, men nu kan jeg altså mærke at jeg er ved at mør efter thai massage og frække oplevelser generelt, nogle som har nogle seriøse bud/gæt på hvornår der bliver åbnet for dette, mon omkring 1 april eller hvad tænker i ?

Jeg tænker 15. Marts.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis Mette selvfed skal holde påskefrokost, for hele familien bliver det før påske, hvis hun ingen planer har, bliver det efter påske!

  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
dfreak skrev, for 24 minutter siden:

Hvis Mette selvfed skal holde påskefrokost, for hele familien bliver det før påske, hvis hun ingen planer har, bliver det efter påske!

Spot ON

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2300kbhs

Havde Elleman været statsminister, var der åbnet nu, så han kunne komme til frisøren :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2300kbhs
kenderen skrev, for 1 time siden:

masser af åbne steder i hele landet...

Ikke thai steder på Amager hvor jeg bor .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
2300kbhs skrev, for 2 minutter siden:

Ikke thai steder på Amager hvor jeg bor .

Amagerport 22 har åbent...

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 44 minutter siden:

Amagerport 22 har åbent...

Sikkert ikke ret længe endnu efter det her indlæg. :-o :P

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
2300kbhs skrev, 1 time siden:

Havde Elleman været statsminister, var der åbnet nu, så han kunne komme til frisøren :D

Det gør bestemt ikke noget at der er lidt hår til at skjule hans mangel på intelligens :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2300kbhs
lille_peter skrev, Lige nu:

Det gør bestemt ikke noget at der er lidt hår til at skjule hans mangel på intelligens :biggrin:

Husk ikke snakke politik :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2300kbhs

Det var lige det jeg skrev ovenover .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Stabilizer skrev, for 25 minutter siden:

Stop jeres politiske indlæg og holdninger ellers bliver tråden låst 

Kære Stabilizer hvordan undgår man politisk holdninger i en tråd som netop er afgørende af vores Regeringen?

Måske noget jeg har misforstået, ikk fordi jeg nødvendigvis har en kommentar omkring emnet, men blot en tanke :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 3 minutter siden:

Kære Stabilizer hvordan undgår man politisk holdninger i en tråd som netop er afgørende af vores Regeringen?

Måske noget jeg har misforstået, ikk fordi jeg nødvendigvis har en kommentar omkring emnet, men blot en tanke :rolleyes:

Tja, enten kan man undlade at svare, eller også kan man svare "Restriktionerne udløber 5. april og der er forhandlinger i gang", og så ellers undlade øgenavne og holdningstilkendegivelser. Det er faktisk ikke så svært, selvom det kunne virke sådan når man læser indlæg herinde. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
frddblk skrev, 1 time siden:

Sikkert ikke ret længe endnu efter det her indlæg. :-o :P

Der er et sted med øst piger i Herlev som har haft åbnet gennem hele denne nedlukning. De var vist lukket et par enkelte dage, men åbnede så igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella
2300kbhs skrev, for 4 timer siden:

Jeg har haft masser tålmodighed, men nu kan jeg altså mærke at jeg er ved at mør efter thai massage og frække oplevelser generelt, nogle som har nogle seriøse bud/gæt på hvornår der bliver åbnet for dette, mon omkring 1 april eller hvad tænker i ?

Forhåbentlig d 5/4 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
2300kbhs skrev, for 4 timer siden:

Jeg har haft masser tålmodighed, men nu kan jeg altså mærke at jeg er ved at mør efter thai massage og frække oplevelser generelt, nogle som har nogle seriøse bud/gæt på hvornår der bliver åbnet for dette, mon omkring 1 april eller hvad tænker i ?

Hvis det alene var op til panik mette og hendes venner vil det gå som med minkavl. Lukket for good. Men lad os håbe at hun ikke har magt som agt i denne sag. Pt. tør jeg ikke gætte på hvor når liberale erhverv bliver genåbnet. Sandsynligvis når panik mette selv trænger til at komme til frisøren, medmindre hun lige får det klaret når hun om nogle dage tager på en indkøbs tur til Israel.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...