Hop til indhold

Recommended Posts

Lidt utraditionel anmeldelse her. 

Jeg skulle have besøgt Fah https://annoncelight.dk/showad/312180
Men er desværre blevet for corona skræmt efter nyhederne i TV igår om nye mutationer. 

Jeg nåede dog at skrive med hende. Hun er ift. mange andre glædespiger super sød og nem at skrive med. 
Skriver flydende dansk og kommer med seriøse svar. 
Personligt synes jeg det enormt forfriskende ift. de mange som bare svare "yes" eller "no" eller intet svar... 

Resten af oplevelsen må jeg have til gode.  (kan godt være jeg aligevel tager ind og besøger... i så fald opdaterer jeg her senere)

Redigeret af Randy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik så besøgt hende alligevel (måske en moderator kan opdaterer titlen til "Fah - opdateret med besøg".

Det ikke hende på billederne. Men det ikke langt fra. Dog for dem som er til store skamlæber kan jeg sige hun ingen skamlæber har. 

Ankom til tiden men fik besked om at hun var 30min forsinket. Jeg lavede lidt andet i Odense imens. Da jeg så var tilbage efter 30min fik jeg besked om der ville gå 40min.... 
Men ok, hun lovede at give den lidt ekstra gas hvis jeg ventede. Sagde hun havde siddet fats i trafik. 

OK hun ankommer. Hun er sød, smilende, fræk. Store bryster(!!!) omend lidt tyk (men det generer mig nu ik). Hun vaskede ikke hænder, og der var ikke noget med at spritte af. 
Hun sagde dog hun bliver testet hver 3 dag. 
Hun var berøringsvenlig, snakkede frækt, skiftede stillinger, rørte os mig en masse. 

Så blandet oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Parsnip skrev, for 2 timer siden:

Tror du, at hendes alder som hun skrev på sin profil er god nok? 

i midten af 30erne? Ja det kan sagtens passe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, den 1.3.2021 at 22:48:

i midten af 30erne? Ja det kan sagtens passe.

Hvad med Røv og bryster?....er der noget at komme efter hvis man godt kan li' begge dele i overstørrelse, eller er hun nærmere billederne? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 12 timer siden:

Hvad med Røv og bryster?....er der noget at komme efter hvis man godt kan li' begge dele i overstørrelse, eller er hun nærmere billederne? :-)

store bryster som jeg skrev, de os virkelig tunge. Lille røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 14 timer siden:

store bryster som jeg skrev, de os virkelig tunge. Lille røv.

Sjovt at hun så netop skriver at hun har en stor fyldig røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 13 timer siden:

Sjovt at hun så netop skriver at hun har en stor fyldig røv.

det er den os på billederne, det bare ikke hendes billeder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der
Halv brasiliansk / halvt dansk ... Nah. Billederne er helt sikkert ikke hende!!

Hun er rigtig sød. Berøringsvenlig. Kan tilslutte mig beskrivelsen. Var ikke hvad jeg forestillede mig - men en ok oplevelse alligevel.

Tænker hun er perfekt til Jer der er til afrikanske piger, men som ofte render ind i lidt kedelige oplevelser. 

Kommer jeg igen? Tja. Tjo. Vil jeg ikke afvise. Men står ikke øverst :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, den 1.3.2021 at 18:53:

Fik så besøgt hende alligevel (måske en moderator kan opdaterer titlen til "Fah - opdateret med besøg".

Det ikke hende på billederne. Men det ikke langt fra. Dog for dem som er til store skamlæber kan jeg sige hun ingen skamlæber har. 

Ankom til tiden men fik besked om at hun var 30min forsinket. Jeg lavede lidt andet i Odense imens. Da jeg så var tilbage efter 30min fik jeg besked om der ville gå 40min.... 
Men ok, hun lovede at give den lidt ekstra gas hvis jeg ventede. Sagde hun havde siddet fats i trafik. 

OK hun ankommer. Hun er sød, smilende, fræk. Store bryster(!!!) omend lidt tyk (men det generer mig nu ik). Hun vaskede ikke hænder, og der var ikke noget med at spritte af. 
Hun sagde dog hun bliver testet hver 3 dag. 
Hun var berøringsvenlig, snakkede frækt, skiftede stillinger, rørte os mig en masse. 

Så blandet oplevelse. 

Hej Randy ;-) TAK for info omkring skamlæberne.... da jeg "fik øje" på hende var jeg ved at tænke...YES...der er en med store skambasser....hende skal jeg sq prøve.... Så TAK for info, så jeg ikke gik forgæves med den.... sig TIL hvis du har kendskab til andre med MEGA skamlæber.... ;-)

Redigeret af Tsunami

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...