Hop til indhold
Hip

Venligt, fornuftigt og naturlig. Munin.

Recommended Posts

Kæmpe skuffelse.

Bookede hende for en nat, fordi jeg havde mødt hende før og følte, hun var reel. Havde ikke en gang fået jern på, før hun viftede med et kondom. Hun piller lidt ved makkeren, og så var den klar til kondom. Blowjob - elendigt -, der nærmest gjorde ondt og sammen med det faktum, at jeg holder LÆNGE med kondom, gjorde at hun kæmpede forgæves og endda prøvede med hånden. Det var tydeligt, at jeg bare skulle tømmes, så vi kunne sove.

Fik ondt af hende så jeg slikkede hende 10-15 min., hvilket hun bestemt ikke havde noget imod og kom i en ret hidsig orgasme. Så måtte hun på den igen med elendigt bj og forsøg med hånden. Igen måtte hun give op så op og ride, hvilket var super nice, men åbenbart ikke gik hurtigt nok for damen, idet hun konstaterede, at jeg ikke kunne komme med kondom og tilbød et håndjob. Der gik min grænse for upersonligt samvær, så jeg rev kondomet af og sagde godnat. Vi var på hotel, og jeg var så tæt på at kyle hende ud, men ønskede ikke personalets opmærksomhed.

Hun er sexet nok, og hvis man bare vil have et hurtigt knald, går hun nok an, men indlevelse er der intet af. Sidste gang jeg har spildt ressourcer på hende.

PS: Hun er 42.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vestjyde skrev, for 8 timer siden:

Havde du booket hende til en hel nat, uden at kende hende i forvejen ?

Jeg havde mødt hende før - som jeg skrev.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...