HMA 84 Skrevet 13. April, 2022 dinjo skrev, for 6 timer siden: Som det er skrevet før over superchatten. Mega besværligt. Man skal oprette sig som bruger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 13. April, 2022 HMA skrev, for 20 minutter siden: Mega besværligt. Man skal oprette sig som bruger Nej, skal man ikke, bare et nick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 128 Skrevet 13. April, 2022 dinjo skrev, den 11.4.2022 at 13:37: Hej, så fik jeg besøgt hende og må bare sige en god gang sex med en sød kvinde og nogle dejlige vorter hun har, hendes fisse smager bare dejlig og hun er stram, har aldrig kneppet en kvinde som var så stram på min pik som er ganske normal, hende vil jeg nu besøge igen snart. Hej da jeg chattede med hende, gav hun mig et forkert tlf. nr. Kan du give mig et rigtigt tlf. nr. i PB ? Hun ringede til mig for at bekræfte aftalen, men fra et privat nummer. Og har desværre ikke fået gemt nummeret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voksen mand 49 Skrevet 13. Maj, 2022 Som du selv skriver: man udleverer ikke en dames nummer. Hun kan stadig træffes på superchatten, jeg var heldig fir ikke så længe siden og det var ret fantastisk. Er der andre der besøger hende? - så vil jeg gerne ha en pb så kan vi måske udveksle erfaringer ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg