Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg har været i kontakt med denne Q på superchat.dk, under Par søger vest, så der er ingen link, desværre.

Er der andre som har været i kontakt med hende og kan sige noget om seriøsitet og lignende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Den mest useriøse side du er på, 90 % faketosser der ikke vil en skid. 

Det er en chatside og har ikke noget med prostitution at gøre

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, for 12 minutter siden:

Hun er grønlænder og hedder Birthe, hun bor i et af højhusene på sydsiden af Kolding Fjord. Hun er OK, buttet fast i kødet dejlige naturlige bryster stram mis.

hun gør alt uden gummi og tager 800 kr.

spændende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, for 1 time siden:

Hun er grønlænder og hedder Birthe, hun bor i et af højhusene på sydsiden af Kolding Fjord. Hun er OK, buttet fast i kødet dejlige naturlige bryster stram mis.

hun gør alt uden gummi og tager 800 kr.

Kan du fortælle lidt mere om din oplevelse med Birthe? Har fået hendes tlf nr og vil besøge hende i dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
den tykke skrev, 1 time siden:

Hej modensøndejyde måske du vil sende hendes nr i pb ? kunne godt tænke mig at prøve hende.

Jeg sender ikke folks private telefonnummer. Du må gå ind på chatten og finde hende der :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette er en narre fisse. Troede jeg havde en aftale da hun skrev hvornår jeg kunne være i Kolding. Kom til Kolding og kunne ikke få kontakt hverken ved opkald eller sms. Så spild af tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
modensønderjyde skrev, den 27.2.2021 at 22:33:

Dette er en narre fisse. Troede jeg havde en aftale da hun skrev hvornår jeg kunne være i Kolding. Kom til Kolding og kunne ikke få kontakt hverken ved opkald eller sms. Så spild af tid. 

Jeg trækker mine ord tilbage. Det lykkedes nemlig i dag at få en aftale på chatten og jeg besøgte hende i hendes lejlighed. Meget smuk dame, grønlænder eller asiat, med langt sort hår, dejlige naturlige bryster med store vorter og en meget stram mis. Vil ikke gå i detaljer om akten, men det var rigtig godt. 1.000 kroner og det hele uden gummi.

Eneste minus er at der lugter af cigaretrøg i stuen, som man skal i gennem for at komme til "motionsrummet", men "motionsrummet" var udmærket med stearinlys og dæmpet musik.

Hun har fået nyt telefonnummer, som jeg selvfølgelig ikke oplyser. I må fange hende på superchat.dk under "Par søger - vest".

Del dette indlæg

Link til indlæg
modensønderjyde skrev, den 14.3.2021 at 14:29:

Jeg trækker mine ord tilbage. Det lykkedes nemlig i dag at få en aftale på chatten og jeg besøgte hende i hendes lejlighed. Meget smuk dame, grønlænder eller asiat, med langt sort hår, dejlige naturlige bryster med store vorter og en meget stram mis. Vil ikke gå i detaljer om akten, men det var rigtig godt. 1.000 kroner og det hele uden gummi.

Eneste minus er at der lugter af cigaretrøg i stuen, som man skal i gennem for at komme til "motionsrummet", men "motionsrummet" var udmærket med stearinlys og dæmpet musik.

Hun har fået nyt telefonnummer, som jeg selvfølgelig ikke oplyser. I må fange hende på superchat.dk under "Par søger - vest".

Par søger-vest 1 ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snedker skrev, for 4 timer siden:

Tak.  Hvilket Nick bruger hun? 

Det som står i overskriften, hun bruger  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Olympus

Har chattet med hende på Superchatten i dag d. 25. januar. Vi nåde langt og jeg ville til at lave en aftale, da hun loggede ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, så fik jeg besøgt hende og må bare sige en god gang sex med en sød kvinde og nogle dejlige vorter hun har, hendes fisse smager bare dejlig og hun er stram, har aldrig kneppet en kvinde som var så stram på min pik som er ganske normal, hende vil jeg nu besøge igen snart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
dinjo skrev, den 11.4.2022 at 13:37:

Hej, så fik jeg besøgt hende og må bare sige en god gang sex med en sød kvinde og nogle dejlige vorter hun har, hendes fisse smager bare dejlig og hun er stram, har aldrig kneppet en kvinde som var så stram på min pik som er ganske normal, hende vil jeg nu besøge igen snart.

Og hvordan fik du aftale i stand?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...