Hop til indhold
Orgasmic

Skift af gummi mellem oralsex og almindelig sex?

Recommended Posts

Jeg er lidt nysgerrig. Hvis man får blowjob med kondom, er det så standard at skifte kondom når man skifter til almindelig sex eller analsex? Burde det være standard? Jeg har været sammen med en hvor vi ikke gjorde det. To kondomer sprang den aften. Begge gange hvor hun startede med at sutte kombineret med decideret mundknep hvor jeg godt kunne mærke tænderne lidt når jeg stødte den i bund* og derefter skift til almindelig sex eller analsex hvor kondomet sprang.

*Det jeg skrev lyder som en  hård behandling, men jeg vil lige nævne at hun var masochist og kunne lide det hårdt. Så meget at hun var i et åbent SM forhold med en herre. Ikke en behandling man byder almindelige glædespiger som er til det blide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, for 2 timer siden:

Burde det være standard?

Det giver mening i det scenarie, du beskriver, hvor det kan ske, at tænder kradser flere gange på kondomet. Ellers ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Orgasmic skrev, for 3 timer siden:

Jeg er lidt nysgerrig. Hvis man får blowjob med kondom, er det så standard at skifte kondom når man skifter til almindelig sex eller analsex? Burde det være standard? Jeg har været sammen med en hvor vi ikke gjorde det. To kondomer sprang den aften. Begge gange hvor hun startede med at sutte kombineret med decideret mundknep hvor jeg godt kunne mærke tænderne lidt når jeg stødte den i bund* og derefter skift til almindelig sex eller analsex hvor kondomet sprang.

*Det jeg skrev lyder som en  hård behandling, men jeg vil lige nævne at hun var masochist og kunne lide det hårdt. Så meget at hun var i et åbent SM forhold med en herre. Ikke en behandling man byder almindelige glædespiger som er til det blide.

Hun lyder godt nok som en vildbasse. Er hun tilgængelig og har hun en annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 2 timer siden:

Hun lyder godt nok som en vildbasse. Er hun tilgængelig og har hun en annonce?

Det er flere år siden. Jeg mener at hun kig under navnet Trine og var fra Frederikshavn.

Redigeret af Orgasmic

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, 1 time siden:

Det er flere år siden. Jeg mener at hun kig under navnet Trine og var fra Frederikshavn.

Af ren nysgerrighed, hvordan kan det være du stiller spørgsmålet flere år efter?  Er der sket noget med dit helbred, eller var du bare kommet i tanke om episoden igen. Mvh 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Nej, jeg mener ikke det er normalt at skifte gummi efter fransk. Tror måske jeg har prøvet det en enkelt gang og kan huske jeg undrede mig over det. 
 

Har en enkelt gang for måske over 20 år siden oplevet at kondomet sprang - tror ikke det havde noget af gøre med, at selvsamme kondom sad på under det franske. Det var nok nærmere bare uheldigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 6 timer siden:

Af ren nysgerrighed, hvordan kan det være du stiller spørgsmålet flere år efter?  Er der sket noget med dit helbred, eller var du bare kommet i tanke om episoden igen. Mvh 

Jeg kom bare i tanke om det igen. Intet med helbredet, men lægen ville så heller ikke teste mig for sygdom, så nogle ting der ikke kan udelukkes. Dog ikke noget jeg bekymrer mig om. Hun tog det med helbredet meget seriøst. Ikke engang slik af bryster var en mulighed på grund af smitterisiko, så hun er nok ikke lige typen der fejler en masse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...