Hop til indhold

Victoria Golden, Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jo. Hun er ikke lige en studine, der tager imod hjemme i sin lejlighed, men hun er super god til fransk selvom hun er pæredansk.:P

Jeg tænker at der er lagt lidt til både alderen og vægten.:?:

Skrevet

Jeg vil også kunne sige thumbs up til Victoria <3 der er min optik er lækker som fanden, men det hængermåske sammen med hendes sexet sæt øjne og hendes udadvendt attitude - der går lige ned i banditten!

har besøgt hende for år tilbage - og det lagde hun ikke skjul på, og jeg fik endnu mere bekræftet hendes talent da hendes “slupperne” våde pisse dejlige blowjob - WAUW skal prøves, for det kan ikke beskrives korrekt!

når så hun bliver tændt ved min tunge imod hendes clitoris som nu også godt kan få et godkendt støn fra Victoria mens hun måtte have pikhovedet mit i munden…. Blev det ikke mindre ringe da hendes drivvåde fisse sænkede sig ned over banditten, og lavede hendes bevægelser med underlivet - er/var jeg solgt :wub:

og som @Nyde skriver passer alder og vægt måske ikke…. Men betyder det noget når hun bare er på min top 3 blandt glædespiger på en solid første plads - nu vores veje er krydset igen efter års pauser?

victoria kan gøre mig blød i knæene og få umoderlig lyst til mere og det bekræfter også danske glædespiger er og bliver de bedste hvis de bare når halvt Victoria niveau…

goddag derude..

• 1 year later...
Skrevet

She is back folks!

denne totalt frække hengiven glædekvinde er tilbage  Min Top 3 bland Dk glædeskvinder der lige har fået “forlygter” justeret lidt!

hun virker til at tilbyde hårdt også nu - jeg kan kun berette om kærestesex med hende og der ligger hun højt på min dk scala 

god fornøjelse hvis i får lysten…..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.