Hop til indhold
Guest JohnWayne86

Liderlig ludertøs, Sydjylland

Recommended Posts

Guest JohnWayne86

Jeg har her til formiddag været forbi hende her syd for Aabenraa.

https://annoncelight.dk/showad/313545

Havde efterhånden opgivet et møde, da der gik halve dage mellem svar, men da hun svarede i nat, så lykkedes det her til morgen at få en aftale på plads kl. 9.

Jeg valgt 45 inkl smæk, blindfold og creampie med mulighed for mere tid, hvis kemien var god.

Aftalen var at jeg skulle gå ind af ulåst dør til hende liggende nøgen med blindfold på sengen ^_^

Jeg fik en ca adresse og da jeg så var der fik jeg husnummer. Pudsigt havde hun glemt at låse døren op, så jeg måtte lige gå bagom huset, så hun kunne låse op uden jeg så hende.

Hun lever op til de ydelser jeg ønskede og det var sgu frækt at komme ind til en nøgen kvinde og så bare tage hende, som man vil. Startede med at slikke hende inden jeg tog hende i missionær. Derefter fransk og så flere stillinger. Dette fortsatte en time frem hvor der også blev smækket til balder og brystvorter, blide lussinger og let kvælertag og blindfold blev smidt undervejs. Det var den første lussing jeg skulle uddele, hvilket var overraskende grænseoverskridende for mig på trods man ved hun kan li det.

Jeg kunne ikke helt ramme klimaks, så måtte gøre det med hånd til sidst inden jeg de sidste sekunder knepper og tømmer mig op i hende. Sådan er det desværre nogen gange, men bestemt ikke hendes skyld og pressede ikke på for at få mig uforrettet ud sf døren.

Bestemt en jeg vil besøge - hun er også frisk på 2 fyre, da jeg spurgte ind til det.

En naturlig pige, som er beskrevet meget præcist i annonce og billeder deri, som passer til fulde med hvad man møder. En slank pige, som ikke er trænet, men bestemt nydelig og naturlig.

God weekend.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnWayne86 skrev, for 1 time siden:

Jeg har her til formiddag været forbi hende her syd for Aabenraa.

https://annoncelight.dk/showad/313545

Havde efterhånden opgivet et møde, da der gik halve dage mellem svar, men da hun svarede i nat, så lykkedes det her til morgen at få en aftale på plads kl. 9.

Jeg valgt 45 inkl smæk, blindfold og creampie med mulighed for mere tid, hvis kemien var god.

Aftalen var at jeg skulle gå ind af ulåst dør til hende liggende nøgen med blindfold på sengen ^_^

Jeg fik en ca adresse og da jeg så var der fik jeg husnummer. Pudsigt havde hun glemt at låse døren op, så jeg måtte lige gå bagom huset, så hun kunne låse op uden jeg så hende.

Hun lever op til de ydelser jeg ønskede og det var sgu frækt at komme ind til en nøgen kvinde og så bare tage hende, som man vil. Startede med at slikke hende inden jeg tog hende i missionær. Derefter fransk og så flere stillinger. Dette fortsatte en time frem hvor der også blev smækket til balder og brystvorter, blide lussinger og let kvælertag og blindfold blev smidt undervejs. Det var den første lussing jeg skulle uddele, hvilket var overraskende grænseoverskridende for mig på trods man ved hun kan li det.

Jeg kunne ikke helt ramme klimaks, så måtte gøre det med hånd til sidst inden jeg de sidste sekunder knepper og tømmer mig op i hende. Sådan er det desværre nogen gange, men bestemt ikke hendes skyld og pressede ikke på for at få mig uforrettet ud sf døren.

Bestemt en jeg vil besøge - hun er også frisk på 2 fyre, da jeg spurgte ind til det.

En naturlig pige, som er beskrevet meget præcist i annonce og billeder deri, som passer til fulde med hvad man møder. En slank pige, som ikke er trænet, men bestemt nydelig og naturlig.

God weekend.

 

Hej 

tak for din fine anmeldelse. 
jeg er frisk på at skulle være mand nr 2 hvis nogen har lyst at skulle kneppe hende 2 mand 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnWayne86 skrev, for 1 time siden:

Jeg har her til formiddag været forbi hende her syd for Aabenraa.

https://annoncelight.dk/showad/313545

Havde efterhånden opgivet et møde, da der gik halve dage mellem svar, men da hun svarede i nat, så lykkedes det her til morgen at få en aftale på plads kl. 9.

Jeg valgt 45 inkl smæk, blindfold og creampie med mulighed for mere tid, hvis kemien var god.

Aftalen var at jeg skulle gå ind af ulåst dør til hende liggende nøgen med blindfold på sengen ^_^

Jeg fik en ca adresse og da jeg så var der fik jeg husnummer. Pudsigt havde hun glemt at låse døren op, så jeg måtte lige gå bagom huset, så hun kunne låse op uden jeg så hende.

Hun lever op til de ydelser jeg ønskede og det var sgu frækt at komme ind til en nøgen kvinde og så bare tage hende, som man vil. Startede med at slikke hende inden jeg tog hende i missionær. Derefter fransk og så flere stillinger. Dette fortsatte en time frem hvor der også blev smækket til balder og brystvorter, blide lussinger og let kvælertag og blindfold blev smidt undervejs. Det var den første lussing jeg skulle uddele, hvilket var overraskende grænseoverskridende for mig på trods man ved hun kan li det.

Jeg kunne ikke helt ramme klimaks, så måtte gøre det med hånd til sidst inden jeg de sidste sekunder knepper og tømmer mig op i hende. Sådan er det desværre nogen gange, men bestemt ikke hendes skyld og pressede ikke på for at få mig uforrettet ud sf døren.

Bestemt en jeg vil besøge - hun er også frisk på 2 fyre, da jeg spurgte ind til det.

En naturlig pige, som er beskrevet meget præcist i annonce og billeder deri, som passer til fulde med hvad man møder. En slank pige, som ikke er trænet, men bestemt nydelig og naturlig.

God weekend.

 

 

JohnWayne86 skrev, for 1 time siden:

Jeg har her til formiddag været forbi hende her syd for Aabenraa.

https://annoncelight.dk/showad/313545

Havde efterhånden opgivet et møde, da der gik halve dage mellem svar, men da hun svarede i nat, så lykkedes det her til morgen at få en aftale på plads kl. 9.

Jeg valgt 45 inkl smæk, blindfold og creampie med mulighed for mere tid, hvis kemien var god.

Aftalen var at jeg skulle gå ind af ulåst dør til hende liggende nøgen med blindfold på sengen ^_^

Jeg fik en ca adresse og da jeg så var der fik jeg husnummer. Pudsigt havde hun glemt at låse døren op, så jeg måtte lige gå bagom huset, så hun kunne låse op uden jeg så hende.

Hun lever op til de ydelser jeg ønskede og det var sgu frækt at komme ind til en nøgen kvinde og så bare tage hende, som man vil. Startede med at slikke hende inden jeg tog hende i missionær. Derefter fransk og så flere stillinger. Dette fortsatte en time frem hvor der også blev smækket til balder og brystvorter, blide lussinger og let kvælertag og blindfold blev smidt undervejs. Det var den første lussing jeg skulle uddele, hvilket var overraskende grænseoverskridende for mig på trods man ved hun kan li det.

Jeg kunne ikke helt ramme klimaks, så måtte gøre det med hånd til sidst inden jeg de sidste sekunder knepper og tømmer mig op i hende. Sådan er det desværre nogen gange, men bestemt ikke hendes skyld og pressede ikke på for at få mig uforrettet ud sf døren.

Bestemt en jeg vil besøge - hun er også frisk på 2 fyre, da jeg spurgte ind til det.

En naturlig pige, som er beskrevet meget præcist i annonce og billeder deri, som passer til fulde med hvad man møder. En slank pige, som ikke er trænet, men bestemt nydelig og naturlig.

God weekend.

 

Det lyder som om du har haft en dejlig oplevelse, måske man skulle skrive og se om hun har tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86
Kim 0240 skrev, for 33 minutter siden:

 

Det lyder som om du har haft en dejlig oplevelse, måske man skulle skrive og se om hun har tid

Gør det. Hun hør det kun i fritiden, men burde være muligt i dag.efter denne weekend gik der vist et par måneder inden hun var på igen.

Dog kan der som sagt gå halve dage mellem svar, da det er en hobby og der tilsyneladende kommer stakkevis af forespørgsler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg kunne ikke helt ramme klimaks, så måtte gøre det med hånd til sidst inden jeg de sidste sekunder knepper og tømmer mig op i hende.

 

vil det sige, at du kneppede hende uden gummi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kunne ikke helt ramme klimaks, så måtte gøre det med hånd til sidst inden jeg de sidste sekunder knepper og tømmer mig op i hende.

 

vil det sige, at du kneppede hende uden gummi?

Der bliver jo netop skrevet:

JohnWayne86 skrev, for 3 timer siden:

Jeg valgt 45 inkl smæk, blindfold og creampie med mulighed for mere tid, hvis kemien var god.

Creampie er vel kun muligt uden gummi...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86
Lasselas skrev, for 1 time siden:

Jeg kunne ikke helt ramme klimaks, så måtte gøre det med hånd til sidst inden jeg de sidste sekunder knepper og tømmer mig op i hende.

 

vil det sige, at du kneppede hende uden gummi?

Ja - der står også i anmeldelse inkl creampie...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86
Dan1981 skrev, for 7 timer siden:

Hun lyder piv fræk.

men hun er noget langsom til at besvare beskeder

Ja, startede også med at ville lave aftale allerede onsdag til møde torsdag morgen, men grundet de lange svartider blev det først muligt fredag morgen - men er glad for jeg ikke afskrev hende fuldstændig, så det lykkedes at få en dejlig oplevelse i sidste ende.

jeg påpegede og svartider overfor hende uden at være uhøflig, og det hjalp i mit tilfælde med hurtigere svar. Men blot i den time jeg var der blinkede telefonen konstant med nye beskeder - heldigvis uden lyd og vibration, så ikke generende under sex og hun kigger heller ikke efter den imens man leger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for besøget og din fine anmeldelse :

tilbyder ikke creampie 

Undskyld sene svartider, men det var midt i vinterferien og lønningsdag, så der var mange henvendelser. 
beklager og jeg svarer alle men ja der kan gå lidt tid men svarer så hurtigt jeg kan :-)

Redigeret af Uartigluder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i et nordjysk sommerhus igår aftes.

Dejlig naturlig tøs, ingen problemer med aftale, meget præcis mht hvad jeg ønsker at opleve.

Taler gerne og meget, så meget så min oppustelige gag kom i brug :-)

Min mere naturlige gag fik også en dygtig omgang, til og med opkast.

Jeg tog en time + slavetøs, hun er meget entusiastisk og virker ret ny i den leg. Det kribler lidt i bl.a. fingrene for at træne hende lidt op - men det vil jo fjerne noget af det umiddelbare som er så dejligt.

 

Bedste anbefaling!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den fine anmeldelse

beklaget hvis jeg talte meget men var ved at være lidt træt/overtræt og Så taler jeg nok lidt mere :-) 

men ja jeg er meget udadvendt og snaksaglig af person men ønsker man jeg ingenting siger så er det også muligt ;-)  

 

Ny i hvilken leg? Jeg har været herinde i snart 4-5 år og har ses med en del, så synes jeg har rimelig meget erfaring og kendskab til det, men hvis du havde en forventning til en slavetøs over i det hårdere sorte univers, med hårdere slag og BDSM, vil det måske med den opfattelse  have virket sådan på dig, da jeg kun er til blidere slag/markeringer, verbal ydmygelse, Pirringsbondage mm. uden smerter. 
 

Så synes selv at fordi jeg har kendskab til det meste inden for sex, noget mere end andet og haft mange forskellige oplevelser , så ved jeg af erfarring hvor mine lyster og grænser går til og smertefuld eller hård BDSM tænder mig ikke. 
så beklager hvis du havde en ide om at skulle træne mig op til at være en vildere slavetøs, fordi det er ikke en mulighed da det ikke tænder mig

jeg er til dominerende og styrende mænd men primært pirring, verbalt ydmygelse mm. i den blide ende, og som du selv beskriver var det også beskrevet i annoncen og under vores sms samtaler 

 

Men håber du gik tilfreds herfra og synes det var fræk/dejligt selvom det ikke var i den hårde ende af slavetøs og bdsm 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Uartigluder...Du lyder meget fræk og dejlig. Tænkte på om det er muligt at medbringe et par af mine faste submissive unge danske piger..23 og 24 år...virkelig lækre og perverse piger, til en fræk, blid dominerende firkant sammen med dig, hvor jeg knepper jer på skift og dominerer jer sammen eller på skift? :-) Pigerne er klar til at prøve denne fantasi.

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uartigluder skrev, den 13.3.2021 at 09:50:

Tak for den fine anmeldelse

beklaget hvis jeg talte meget men var ved at være lidt træt/overtræt og Så taler jeg nok lidt mere :-) 

men ja jeg er meget udadvendt og snaksaglig af person men ønsker man jeg ingenting siger så er det også muligt ;-)

 

Ny i hvilken leg? Jeg har været herinde i snart 4-5 år og har ses med en del, så synes jeg har rimelig meget erfaring og kendskab til det, men hvis du havde en forventning til en slavetøs over i det hårdere sorte univers, med hårdere slag og BDSM, vil det måske med den opfattelse  have virket sådan på dig, da jeg kun er til blidere slag/markeringer, verbal ydmygelse, Pirringsbondage mm. uden smerter. 
 

Så synes selv at fordi jeg har kendskab til det meste inden for sex, noget mere end andet og haft mange forskellige oplevelser , så ved jeg af erfarring hvor mine lyster og grænser går til og smertefuld eller hård BDSM tænder mig ikke. 
så beklager hvis du havde en ide om at skulle træne mig op til at være en vildere slavetøs, fordi det er ikke en mulighed da det ikke tænder mig

jeg er til dominerende og styrende mænd men primært pirring, verbalt ydmygelse mm. i den blide ende, og som du selv beskriver var det også beskrevet i annoncen og under vores sms samtaler 

 

Men håber du gik tilfreds herfra og synes det var fræk/dejligt selvom det ikke var i den hårde ende af slavetøs og bdsm 

lets må vel få hin til stop med at tal er vel og putte pik i mund på hin eller en gag-ball

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 13.3.2021 at 11:12:

Hej Uartigluder...Du lyder meget fræk og dejlig. Tænkte på om det er muligt at medbringe et par af mine faste submissive unge danske piger..23 og 24 år...virkelig lækre og perverse piger, til en fræk, blid dominerende firkant sammen med dig, hvor jeg knepper jer på skift og dominerer jer sammen eller på skift? :-) Pigerne er klar til at prøve denne fantasi.

Hej 

Du skal være velkommen til at skrive en sms til mig om dine ønsker og forespørgelse til et møde, så kan vi nok godt finde ud af noget ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, den 26.2.2021 at 13:43:

 

Det lyder som om du har haft en dejlig oplevelse, måske man skulle skrive og se om hun har 

Redigeret af Uartigluder
Skrevet svaret flere gange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, den 26.2.2021 at 13:43:

 

Det lyder som om du har haft en dejlig oplevelse, måske man skulle skrive og se om hun har 

Redigeret af Uartigluder
Har skrevet flere gange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, den 26.2.2021 at 13:43:

 

Det lyder som om du har haft en dejlig oplevelse, måske man skulle skrive og se om hun har tid

Du skal være velkommen 

Redigeret af Uartigluder

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 13.3.2021 at 11:12:

Hej Uartigluder...Du lyder meget fræk og dejlig. Tænkte på om det er muligt at medbringe et par af mine faste submissive unge danske piger..23 og 24 år...virkelig lækre og perverse piger, til en fræk, blid dominerende firkant sammen med dig, hvor jeg knepper jer på skift og dominerer jer sammen eller på skift? :-) Pigerne er klar til at prøve denne fantasi.

Du skal være velkommen til at skrive 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...